Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ferry05
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-06 18:20
Beste forumleden,

Ik had laatst een rode polo gti op het oog. Heb er ook naar gebeld en zei dat ik de auto wil met financial lease. Heb cijfers gestuurd en kreeg een telefoontje dat de financiering waarschijnlijk goedgekeurd zal worden. Daarna had ik voor zondag een testrit ingepland om de auto uit te testen. Ik moest ruim 255km rijden(alleen heenweg). Daar aangekomen bleek dat zij de verkeerde auto klaar hadden staan.

Daarna hebben we een gesprek gevoerd en de meneer heeft uitgelegd hoe financial lease werkt. Ook dachten we dat de financiering al goed gekeurd was, maar dat was niet het geval. Meneer zei we verwachten dat de financiering wordt geaccepteerd. Naderhand hebben we toestemming gegeven voor de aanvraag van de financial lease, dit is gedaan met een formulier. Maar omdat we de auto niet hebben uitgetest konden we donderdag terug komen en na de testrit konden we de papieren ondertekenen als de auto ons goed beviel.

Maandag hadden ze mij terug gebeld met de mededeling dat de financial lease was goedgekeurd. Ze zouden de papieren naar mij mailen. Dat is niet gebeurd. Dinsdag gebeld dat ik van de auto afzie omdat ik toch voor een grotere auto wil gaan. Ze vonden het niet netjes dat ik 2 dagen voor de testrit afbel. Ik zei maar wij hadden tot donderdag de tijd om na te denken. En stel dat ik de auto na de testrit niet goed vond, dan kon ik het ook annuleren.

Vandaag terug gebeld. Ze boden mij een grotere auto aan. Ik zei dat ik nog even wil nadenken wat ik ga kopen en dat ik nu geen interesse heb. En toen kwamen opeens met de mededeling aan dat er nog annuleringskosten zijn. Ik heb gezegd dat ik alleen toestemming heb gegeven voor de aanvraag van de financial lease en dat ik geen contract van een krediet verstrekker heb ondertekend.

Wat denken jullie nou dat er kan gebeuren. Sorry voor het lange verhaal.

• supreme tweaker
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-06 22:41
Een Financial Lease aanvraag doen is in principe vrijblijvend bij de meeste kredietverstrekkers. Je kunt pas gehouden worden aan een betalingsverplichting of kosten als deze aanvraag leidt tot een getekend contract.

Wel kan het zijn dat de tussenpersoon (de dealer of een partij waar deze mee werkt) bemiddelingskosten in rekening brengt. Ik ken de regels op dat gebied niet, maar dat zou dan in ieder geval vermeld moeten zijn in het stuk dat je ondertekend hebt.

Burp

• Ferry05
Bedankt voor uw reactie.

De krediet verstrekker heeft het al geannuleerd en heb verder niets van hun gehoord.
De dealer heeft eerst geprobeerd mij een andere auto te verkopen. Naderhand kwamen ze pas met de kosten zoals rijklaar maken. Dat vind ik onzin. Je zet een auto altijd klaar voor een testrit.

En de formulier is alleen voor een aanvraag van de financial lease. De officiele contract van een krediet verstrekker heb ik nooit ontvangen en getekend.

Groetjes.

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 13:49
Wat heb je wťl getekend?

Niks? Dan lekker laten dreigen.

Wel iets? Dan nalezen wat de voorwaarden zijn (maar dat had je al moeten doen vůůr het tekenen). Staat daar in dat er annuleringskosten zijn, dan is het dom leergeld. Anders lekker laten dreigen.

De Nieuwe Vader (under construction) - Oneplus One Review & Specificaties

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator SWS

Front verplichte underscores

Is dit B2B of B2C (ben je zakelijke klant, of is het privť lease?) Ook: wat staat er in de kleine letters van wat je wel hebt getekend? Algemene voorwaarden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ferry05
Het is zakelijk maar voor privegebruik. De contract was snel met een pen opgemaakt. Meneer had mijn gegevens opgeschreven en de leasetermijn. Het was een invulblad. Ik snap het sowieso niet. Stel dat ik de auto niet goed vond na de testrit dan moest ik dus alsnog kosten betalen wat natuurlijk nergens op slaat.

Heb al een mail gestuurd dat zij zelf fout zitten en dat ik niet gediend ben dat ze me onder druk zetten om kosten te betalen. Daarnaast heb ik gezegd dat ik mijn rechtsbijstand zal inschakelen als ze dreigen met kosten.

Ik ga het afwachten waarschijnlijk krijg ik morgen een reactie op mij mail.

• barrymossel
Maar wat stond er op dat invulblad? Heb je geen kopie?

Rare gang van zaken sowieso...

• Ferry05
Alleen de gegevens van de auto, krediet termijn en de aanbetaling. Verder niets.

Ze vinden het niet netjes dat ik de auto annuleer. Wel 2 dagen voor de testrit. Maar durven wel kosten te vragen terwijl ik niks concreets heb ondertekend.

Ferry05 wijzigde deze reactie 15-02-2017 21:07 (49%)

• barrymossel
Als om die drie zaken verder geen tekst stond (als in: de aanbetaling ben je kwijt bij annulering) dan is het een storm in een glas water. En dan zou ik een steen bij ze door de ruit gooien.

• WeHoDo
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23-06 16:18
Sowieso heb je 14 dagen afkoelingstermijn, zolang de auto nog niet geleverd is.

PSN: plexforce (ps4)

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20:14
quote:
barrymossel schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:10:En dan zou ik een steen bij ze door de ruit gooien.
Dan mogen ze wel extra kosten in rekening brengen :'( . Klinkt als een lekker bedrijf trouwens. Als er verder niets op papier staat lekker laten barsten. Ze hadden toch voor je 1e testrit zelf de verkeerde auto neergezet?

• Ferry05
Klopt. Ik heb die dag voor niks 500km gereden. De prijsafspraken zijn ook niet nagekomen. Wat ze op telefoon hebben gezegd is 50 euro goedkoper dan wat ik daar te horen heb gekregen. Ik bedoel dan de maand bedrag die ik moet betalen. Daarnaast konden we garantie krijgen na overleg. Daar aangekomen nee voor deze auto doen we niet aan garantie.

De kosten die zij waarschijnlijk willen zijn de rijklaarmaakkosten.

Ferry05 wijzigde deze reactie 15-02-2017 21:17 (6%)

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Lekker professioneel allemaal. Wees blij dat de financieringsaanvraag in geannuleerd. Loop weg, ga ergens een goede auto kopen bij een goede handelaar (met garantie, want dat hoort gewoon op een auto die meer dan een paarduizend kost). En sluit dan de financiering rechtstreeks af bij een professionele partij of eventueel bij de "financial services" afdeling van het automerk als je bij een merkdealer winkelt.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

quote:
WeHoDo schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:11:
Business to consumer ja. Maar dit is strikt zakelijk - ook al zou ie de auto prive gaan gebruiken. Alleen andere regels ;)
@Ferry05: lees het spul door wat je aan papieren hebt, en dan met name de kleine letters (evt achterrop de formulieren). Kan idd zijn dat je een verplichting aangegegaan bent, zo ja ben je mogelijk de klos.

Desalniettemin zullen zij op je bedrijf moeten vorderen als je weigert te betalen. Dan wordt het juristenvoer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Ferry05
Heb ik ook gedaan. Alleen wil straks geen gezeik dat de meneer 15% van de aankoopprijs wilt of de aanbetaling.

• Ferry05
quote:
The Eagle schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:43:
[...]

Business to consumer ja. Maar dit is strikt zakelijk - ook al zou ie de auto prive gaan gebruiken. Alleen andere regels ;)
@Ferry05: lees het spul door wat je aan papieren hebt, en dan met name de kleine letters (evt achterrop de formulieren). Kan idd zijn dat je een verplichting aangegegaan bent, zo ja ben je mogelijk de klos.

Desalniettemin zullen zij op je bedrijf moeten vorderen als je weigert te betalen. Dan wordt het juristenvoer.
Het probleem is dat ik geen echte contract heb ondertekend, dus heb ook niks meegekregen. Ze zouden na goedkeuring van de financial lease mij de contract en voorwaarden mailen en dit hebben ze niet gedaan.
Ze hebben alleen gezegd dat de annulering mogelijke kosten met zich mee kan brengen. Ze hebben gezegd dat ze de auto al
Rijklaar hadden gemaakt. Maar heb 2 dagen voor de testrit geannuleerd.

Ze gaan mij maandag terugbellen maar ik heb hun vanavond al gemaild.

Ferry05 wijzigde deze reactie 15-02-2017 21:51 (7%)

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20:14
Laat ze barsten.

• Ferry05
Klopt. Even kijken wat voor reactie ik krijg op mijn mail.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:58
quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:15:Naderhand hebben we toestemming gegeven voor de aanvraag van de financial lease, dit is gedaan met een formulier.
En dat heb je ondertekend? Dan zou ik dus eens goed lezen wat daar op staat. Anders heb je geen kosten.

Volgende keer zou ik trouwens iemand meenemen die er wat verstand van heeft, of alles mee naar huis nemen en het daar doornemen met iemand die dat heeft. Want ik krijg persoonlijk het gevoel dat je dingen aan het doen bent waar je de ballen verstand van hebt of waar je niet genoeg op ingelezen bent. Het autowereldje maakt daar dankbaar gebruik van als ze dat doorhebben.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator SWS

Front verplichte underscores

Zakelijk, dus geen beschermingen die je als consument hebt.
quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:47:
Het probleem is dat ik geen echte contract heb ondertekend, dus heb ook niks meegekregen.
Wait, what? Je hebt geen kopie van wat je tekende? :X Zwaar leermoment. Niets tekenen voordat je iedere letter hebt gelezen en gesnapt. Niets tekenen zonder kopie te krijgen van iedere letter.

Maar je kunt inderdaad (netjes) 'donder op' zeggen. En dan natuurlijk wel veel extra moeten betalen als je door te tekenen iets hebt toegezegd. Maar zo niet geheel terecht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ferry05
quote:
TheBrut3 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:01:
[...]

En dat heb je ondertekend? Dan zou ik dus eens goed lezen wat daar op staat. Anders heb je geen kosten.

Volgende keer zou ik trouwens iemand meenemen die er wat verstand van heeft, of alles mee naar huis nemen en het daar doornemen met iemand die dat heeft. Want ik krijg persoonlijk het gevoel dat je dingen aan het doen bent waar je de ballen verstand van hebt of waar je niet genoeg op ingelezen bent. Het autowereldje maakt daar dankbaar gebruik van als ze dat doorhebben.
Heb er wel verstand van alleen ik moest het niet blindelings vertrouwen. Dat is mijn grootste fout.

• CMD-Snake
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 07:05
quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:33:
Het is zakelijk maar voor privegebruik.
Dit is al merkwaardig. Waarom niet privť voor privť gebruik? Anders betaal je bijtelling over de auto. Plus een auto van de zaak enkel privť gebruiken wordt door de Belastingdienst niet geaccepteerd. Je kan dan een hogere bijtelling opgelegd krijgen.
quote:
De contract was snel met een pen opgemaakt. Meneer had mijn gegevens opgeschreven en de leasetermijn. Het was een invulblad. Ik snap het sowieso niet. Stel dat ik de auto niet goed vond na de testrit dan moest ik dus alsnog kosten betalen wat natuurlijk nergens op slaat.
Een leasecontract zal een hoop standaard bepalingen bevatten, dus dat ze een sjabloon zo invullen is nog niet zo heel vreemd. Had ze hooguit wat papier gekost als je niet akkoord was gegaan.

Verder stinkt het hele zaakje. De autohandelaar klinkt louche als ik het zo hoor en jij hebt fouten gemaakt door blindelings te vertrouwen. Doordat je de hele boel zakelijk koopt/ondertekent heb je geen bescherming zoals een consument heeft. Hiermee heb je jezelf ook in je voet geschoten. Anders was je er zo vanaf en konden ze dreigen wat ze wilden.

• Ferry05
Ik heb niks gekocht alleen toestemming gegeven dat ze de financiering kunnen aanvragen. De werkelijke contract heb ik niet eens getekend. De dealer zou de lease contracten donderdag klaar leggen. Deze kon ik na de testrit ondertekenen. De enige stuk papier die ik heb getekend is dat ze de aanvraag van de financial lease mogen doen.

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Als wat je zegt waar is dan sta je m.i. vrij sterk.
Let op dat er ook nog zoiets als een mondelinge overeenkomst is en die kan ook bindend zijn:
Een overeenkomst komt, juridisch gezien, tot stand door een aanbod en de aanvaarding van dat aanbod.
Je komt nu nogal wild en onbezonnen over.

Probeer rustig over je vervolgstappen na te denken.
Geef niet te snel antwoord.
Slaap er eerst een nachtje over.

Iedereen zou Magnesium en Vitamine-D (met wat A en K) moeten slikken. Jij ook.

• Ferry05
quote:
Jaaap schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:45:
Als wat je zegt waar is dan sta je m.i. vrij sterk.
Let op dat er ook nog zoiets als een mondelinge overeenkomst is en die kan ook bindend zijn:

[...]

Je komt nu nogal wild en onbezonnen over.

Probeer rustig over je vervolgstappen na te denken.
Geef niet te snel antwoord.
Slaap er eerst een nachtje over.
Je hebt gelijk. Ik zie het morgen wel. Heb ook geen mondelinge akkoord gegeven. Na de testrit van donderdag zou ik beslissen of ik de auto wel of niet zou kopen.

Ik maak me geen zorgen.

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:38:
Ik heb niks gekocht alleen toestemming gegeven dat ze de financiering kunnen aanvragen. De werkelijke contract heb ik niet eens getekend. De dealer zou de lease contracten donderdag klaar leggen. Deze kon ik na de testrit ondertekenen. De enige stuk papier die ik heb getekend is dat ze de aanvraag van de financial lease mogen doen.
Even niet om te zeiken maar het is "het contract" en "het papier" ;)

Wat heb je nou exact ondertekend? Het lijkt er op dat je al te enthousiast ergens je handtekening (onder) gezet hebt, toch? In de kleine lettertjes van de aanvraag welke je ondertekend hebt staat je antwoord........ En dit is/was gťťn gevalletje WKA (Wet Koop op Afstand) waar je twee weken de tijd hebt om......

wimmel_1 wijzigde deze reactie 15-02-2017 23:16 (5%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Rolfie
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:52
quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:33:
Het is zakelijk maar voor privegebruik.
Of het is zakelijk of Prive. Op welke naam staat het? Een bedrijf of op je prive naam?

En je hebt ergens voor getekend, zoals je zelf aan geeft. Maar waarvoor exact? Zeker omdat B2C veel meer rechten bevat van B2B.
quote:
WeHoDo schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:11:
Omdat? Als je een contract getekend hebt, volgens mij kan je er dan niet meer zomaar vanaf. Zeker niet als het zakelijk aangeschaft is. Maar volgens mij ook particulier gezien niet.

• DeveloperNL
  • Laatst online: 19:45
Hebben ze kopie paspoort? Anders is het sowieso niet rechtsgeldig. Heb laatst zelf een private lease auto genomen en moesten volgens mij best wat hobbels genomen worden voordat je er aan vast zat. Sowieso heb je recht op bedenktijd. Bij mij was het volgens mij 2 weken (dit was nadat ik een proefrit had gedaan, auto had samengesteld, alle papieren had ingediend, contract had getekend en financiŽn waren gecheckt). Na 2 weken ging garagehouder daadwerkelijk de auto bestellen. Als ik in die 2 weken geannuleerd had, waren er volgens mij geen kosten aan verbonden (kon het nergens terugvinden).

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
DeveloperNL schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:17:
Hebben ze kopie paspoort? Anders is het sowieso niet rechtsgeldig. Heb laatst zelf een private lease auto genomen en moesten volgens mij best wat hobbels genomen worden voordat je er aan vast zat. Sowieso heb je recht op bedenktijd. Bij mij was het volgens mij 2 weken (dit was nadat ik een proefrit had gedaan, auto had samengesteld, alle papieren had ingediend, contract had getekend en financiŽn waren gecheckt). Na 2 weken ging garagehouder daadwerkelijk de auto bestellen. Als ik in die 2 weken geannuleerd had, waren er volgens mij geen kosten aan verbonden (kon het nergens terugvinden).
"Kopie paspoort" heeft 0.0 waarde. Als je bij een dealer je handtekening zet onder een koop/lease contract (financiering) dan zijn je gegevens al geverifieerd voordat je die handtekening ťcht zet. Het IS gťťn artikel wat je even aanschaft of probeert middels de "Wet Koop op Afstand"!!

• DeveloperNL
  • Laatst online: 19:45
Heeft ook niks met de wet te maken, maar meestal werken garagehouders ook met een keurmerk. https://www.keurmerkpriva...aginas/a-tot-z/bedenktijd

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13:46

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

quote:
Ferry05 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:16:
Daarnaast konden we garantie krijgen na overleg. Daar aangekomen nee voor deze auto doen we niet aan garantie.
Dat is toch helemaal niet van toepassing bij een lease constructie ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
DeveloperNL schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:28:
Heeft ook niks met de wet te maken, maar meestal werken garagehouders ook met een keurmerk. https://www.keurmerkpriva...aginas/a-tot-z/bedenktijd
Dus blijft de vraag: Wat heeft de TS getekend?

wimmel_1 wijzigde deze reactie 16-02-2017 00:35 (5%)

• P. Mekes
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:27

P. Mekes

Dus.............

quote:
DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:31:
[...]

Dat is toch helemaal niet van toepassing bij een lease constructie ?
Niet bij F//O lease, wel bij Financial

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20-06 16:01
Heb dit topic even helemaal doorgelezen maar zie vooralsnog geen reden om bang te zijn.
Belangrijkste leermomenten zijn volgens mij... als je iets tekent vraag altijd een kopie voor eigen administratie. Ookal is het een aanvraag voor financiering...

Een leasecontract zou nog opgemaakt worden maar dat is altijd uitgebleven. In die zin heb je geen verplichtingen. Kosten voor rijklaarmaken is los van deze discussie altijd voer voor discussie. Want in enkele gevallen poetsen ze de auto en worden vloeistoffen bijgevuld. Maar om daar nu 400-500 euro voor te betalen is een beetje overdreven...

Voor nu lekker laten voor wat het is. Laat eerst die tussenpersoon maar over de brug komen. Houd alleen wel een dossier bij van alle correspondentie die je voert. Mocht het verder gaan heb je munitie om terug te schieten...

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Scorpei
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16:11
Tja, lijkt mij netjes als je kosten rijklaar meldt vooraf. Op zich ook raar als je daar als potentiŽle koper Voor opdraait (bij een courante auto): je hoeft Het niet te doen als verkoper maar zo'n gewassen auto verkoopt gewoon beter. Zou zeggen dat zit gewoon in je vraagprijs. Oh trouwens, misschien een overweging voor TS: aankoop keuring naast puur een proefrit? Heeft mij al 2 auto's kopzorgen gescheeld....

Owner of http://scorpei.com/

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-06 22:47
Verkopers zijn doorgaans niet zo blij als je komt proefrijden maar niet de auto bij hen komt kopen. Heb ik ook eens gehad toen ik dacht dat zij niet met die korting over de brug konden komen die mijn werkgever had geregeld. Was flink pissig die verkoper, maar dat is dan jammer voor hem. Zou zelf sowieso een andere zaak zoeken waar je niet zo ver voor hoeft te rijden.

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23-06 12:00
Even een andere kant; kosten rijklaar mogen volgens mij sinds een tijdje niet meer. https://www.autokopen.nl/...ief-kosten-rijklaar-maken

MacBook 2016 8/256 GB, iPad Air 32 GB, iPhone 7 128 GB,  Watch Sport 42mm

• duinroosje
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:47
Wel als het zakelijk is

Bedrijfswagens

Voor verkopers van bedrijfswagen gelden de nieuwe regels niet. De ACM gaat namelijk niet over transacties die tussen bedrijven plaatsvinden.

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:11

Yucon

*broem*

Heeft TS dan namens zijn bedrijf getekend? Of heeft hij gewoon getekend met in z'n hoofd de intentie het ding zakelijk te gaan kopen?

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:45
Even los van alles: 255 km rijden voor een testrit in een Volkswagen? Die dealers staan door het hele land en over het algemeen is ieder model er wel te testen. Heb je al eens gewoon een testritje gemaakt in een Polo en een Golf wat meer in de buurt? Daar hoef je helemaal geen contracten voor te tekenen.

Het bedrijf zegt dat het niet netjes is om het 2 dagen voor een proefrit te annuleren, onafhankelijk van hun (on)gelijk: maak je het jezelf niet een stuk lastiger dan dat het is?

Mijn PC - Download mijn MiLight app voor Android

• L201
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:06
quote:
Richh schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:08:
Even los van alles: 255 km rijden voor een testrit in een Volkswagen? Die dealers staan door het hele land en over het algemeen is ieder model er wel te testen. Heb je al eens gewoon een testritje gemaakt in een Polo en een Golf wat meer in de buurt? Daar hoef je helemaal geen contracten voor te tekenen.
Dat is wat mij ook nog het meest verbaasde... Dan hebben we het over een afstand Zwolle/Maastricht ongeveer, als je een exclusieve auto zoekt, okay.. maar voor een VW Polo die op iedere straathoek te vinden is??

Maar wij mij nou nog altijd niet duidelijk is... heb je ergens een handtekening gezet of niet? Als ik het zo lees heeft die verkoper enkel wat dingen op papier gekrabbeld, maar je hebt nog niet beantwoord of jij zelf ergens een handtekening hebt gezet of niet?

• Ferry05
Ze hebben nog steeds niet gereageerd. Ze zeiden alleen dat ze het niet netjes vonden dat ik niet de auto aanschaf nadat ze het klaar hadden gezet. Zelf hebben ze niks over een contract gezegd.

• Ferry05
Ik denk dat ze mij gewoon bang willen maken. Ze boden mij ook een grotere auto aan. Ik zei dat ik geen koopovereenkomst heb ondertekend. Als laatst kreeg ik als antwoord we bellen u maandag terug. Op de mail die ik hun heb verzonden, heb ik nog steeds geen reactie op gekregen.

Excuses voor spellingsfouten typ op een Iphone.

Ferry05 wijzigde deze reactie 16-02-2017 16:01 (10%)

Pagina: 1

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*