Hallo mensen!
Vorige week heb ik mijn eerste gaming pc in elkaar gezet. Het duurde me wel 3 uur maar het was mijn eerste keer. Ik heb dus een neef die ook een game pc wilt maar niet zo veel verstand ervan heeft (ik ook eigenlijk niet). Dus vroeg hij mij of ik een pc'tje voor hem kon samenstellen voor ongeveer 700 euro. Hij heeft een tussenjaar en wilt lekker gamen met zijn vrienden. Hij wilt gamen op 1080p 75-100 fps.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Hij wilt vooral Bf1 en Gta V spelen, maar ook spellen zoals Hitman/Witcher/crysis 2/infinite warfare.
Hij gebruikt 2 1080p monitor van 24" (75 Hz) en wilt graag naast het gamen een streampje bekijken of surfen.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 700 euro kosten. Zijn absolute max is 770 euro. incl randapparatuur verzendkosten.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zoals ik eerder zei neemt hij deze 2 mee
en hij neemt een hdd van 1tb mee.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft. Hij neemt alleen zijn hdd mee.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Hij heeft geen voorkeur, alleen heeft hij wel een goede ervaring met Nvidia gpu's en intel cpu's
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee hij heeft niet echt eisen. Een pc die niet al te veel geluid maakt zal fijn zijn.
Wat heb ik voor hem gevonden?
Vorige week heb ik mijn eerste gaming pc in elkaar gezet. Het duurde me wel 3 uur maar het was mijn eerste keer. Ik heb dus een neef die ook een game pc wilt maar niet zo veel verstand ervan heeft (ik ook eigenlijk niet). Dus vroeg hij mij of ik een pc'tje voor hem kon samenstellen voor ongeveer 700 euro. Hij heeft een tussenjaar en wilt lekker gamen met zijn vrienden. Hij wilt gamen op 1080p 75-100 fps.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Hij wilt vooral Bf1 en Gta V spelen, maar ook spellen zoals Hitman/Witcher/crysis 2/infinite warfare.
Hij gebruikt 2 1080p monitor van 24" (75 Hz) en wilt graag naast het gamen een streampje bekijken of surfen.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 700 euro kosten. Zijn absolute max is 770 euro. incl randapparatuur verzendkosten.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zoals ik eerder zei neemt hij deze 2 mee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart | € 157,51 | € 315,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 315,02 | |
en hij neemt een hdd van 1tb mee.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft. Hij neemt alleen zijn hdd mee.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Hij heeft geen voorkeur, alleen heeft hij wel een goede ervaring met Nvidia gpu's en intel cpu's
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee hij heeft niet echt eisen. Een pc die niet al te veel geluid maakt zal fijn zijn.
Wat heb ik voor hem gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 191,22 | € 191,22 |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-DS3H | € 80,40 | € 80,40 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G | € 228,01 | € 228,01 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qwerty) | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 763,48 | |