Nvidia Shield TV 2017 (App's crashen uit sleep mode)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jarlaxz
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Mijn vraag
...
Beste Tweakers

ik heb een irritant probleem met mijn nieuwe shield tv. Wanneer de shield ontwaakt uit sleep mode, crashen apps zoals kodi, spmc, YouTube en Vudu. Maar sommige apps werken wel gewoon, zoals alle Google apps, Amazon video, en Netflix.

Dit is alleen op te lossen door de shield te herstarten. Maar dit moet elke keer weer gebeuren. En ik begin het nu wel een beetje zat te worden.

De huidige shield is een nieuw vervangend model van de vorige, die hetzelfde probleem had.

Zelf heb ik wat lopen zoeken op het internet. Maar ik heb niemand kunnen vinden met hetzelfde probleem!

Misschien heeft iemand ideeën?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Shield TV 2017

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Modem, router resetten. Maar tevergeefs
...Factory reset
...Ervoor te kiezen niet mijn Google account gebruiken
..

[ Voor 6% gewijzigd door Jarlaxz op 15-02-2017 19:40 ]

Alle reacties

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 16:42
Standby/sleep fucktie uitzetten meschien? ok is natuurlijk niet de bedoeling, maar zolang NVidia het niet gefixt hebt zou ik het uitzetten.

• Jarlaxz
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Er is inderdaad een optie om de shield niet automatisch naar sleep mode te gaan. Deze heb ik uitgeschakeld.

Ik heb daarna wat anders geprobeerd. Ik zette de shield in sleep mode. En heb vervolgens het adapter in een ander stopcontact gezet. Hierna de shield meerdere keren opgestart vanuit sleep mode, en tadaaa.. Apps crashen niet meer. Dus ik denk dat dit een permanente oplossing is.

Mochten meerdere mensen dit probleem ondervinden, zouden ze dit eens moeten proberen.