Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag willen gamen, minecraft en (minecraft) video's opnemen
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro (PC alleen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een redelijke AMD procesor + videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst een GtX 960 als videokaart, ik sta natuurlijk open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil hem bestelen op alternate, aangezien ze daar mijn pc meteen in elkaar kunnen zetten, tenzij jullie andere suggesties hebben (Ga hem niet zelf bouwen wamt dat mag niet doormmijn klunzigheid)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Gewoon een goede computer voor wat ik ermee wil gaan doen. En zoals ik al had vermeld het liefst op alternate of een andere website waar ze hem al voor je bouwen.
Ik zou graag willen gamen, minecraft en (minecraft) video's opnemen
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro (PC alleen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een redelijke AMD procesor + videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst een GtX 960 als videokaart, ik sta natuurlijk open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil hem bestelen op alternate, aangezien ze daar mijn pc meteen in elkaar kunnen zetten, tenzij jullie andere suggesties hebben (Ga hem niet zelf bouwen wamt dat mag niet doormmijn klunzigheid)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Gewoon een goede computer voor wat ik ermee wil gaan doen. En zoals ik al had vermeld het liefst op alternate of een andere website waar ze hem al voor je bouwen.