Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaldos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-05 00:55
Beste medetweakers,

Ik heb van de week de Steelseries Stratus XL aangeschaft omdat deze kwa gaming op een android toestel naar mijn onderzoek het beste naar voren kwam. Echter, is er geen houder inbegrepen en zou dat toch wel willen hebben voor mijn Samsung S7. Ik heb daarbij deze link gevonden (http://www.thingiverse.com/thing:1498137/apps/print/#apps) waarbij ik een 3d print zou kunnen maken. Omdat ik zelf niet in het bezit ben van een 3d printer is mijn vraag waar kan ik dit kan laten printen voor een niet al te hoge prijs, max €10 - €20. Ik heb zelf al gekeken op het internet alleen kom ik er niet uit, vandaar deze vraag.

Dank voor jullie meedenken alvast!

Beste antwoord (via Kaaldos op 15-02-2017 15:57)

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Ik heb goede ervaringen met 3dhubs. Je kan je model uploaden, en dan krijg je van diverse aanbieders prijzen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien deze vraag specifiek gaat over 3D printen, geef ik het topic even een schopje van AND naar Elektronica. Daar staan namelijk meer 3D print topics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"Ik heb zelf al gekeken op het internet alleen kom ik er niet uit"
Wat is er precies onduidelijk? ook na een email naar de aangeschreven bedrijven?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Op google vind ik op "3d printen" 100+ hits van 3d print bedrijfjes... neem anders even contact met ze op.

[ Voor 24% gewijzigd door Quadradial op 15-02-2017 15:20 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaldos
Waar ik op doelde is waar je zonder het schrijven van mails naar desbetreffende bedrijven gemakkelijk een 3d print kan uploaden en bestellen voor een leuke prijs. Soort van "plug & play" als het ware.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Ik heb goede ervaringen met 3dhubs. Je kan je model uploaden, en dan krijg je van diverse aanbieders prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:18

SA007

Moderator Tweaking
Op de pagina staat letterlijk een knop 'order this printed'.

Ik zie niet in waarom dat geel valide optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaldos
Dankjewel Jurgen! Dit gaat mij heel erg helpen! Makkelijke site waarbij ik kan zien wat er in mijn omgeving zit.
Pagina: 1