Ik weet niet precies in welk forum ik dit moet plaatsten, maar ik wil mijn receiver graag bedienen via de web interface. Helaas kom ik niet verder dan de pagina waarin ik mijn receiver een (netwerk) naam kan geven:

Als ik dan vervolgens op apply klik, dan doet hij letterlijk niets.
Volgende wat ik gedaan heb:
Receiver terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Firmware updaten.
Andere browser geprobeerd.
Via smartphone geprobeerd (app werkt wel, web interface dus niet, zelfde verhaal).
Chrome console geeft vervolgens dit aan:

Het heeft het ooit in het verleden wel gedaan. Toen met Tampermonkey voor elkaar gekregen om meer aanstuur mogelijkheden via de webinterface te krijgen (treble, bass, source etc).
Ik heb tampermonkey niet meer als plugin en gezien ik op andere browsers die ik anders nooit gebruik ook niets bijzonders heb vind ik het raar dat dit probleem zich voordoet.
Al vast bedankt.
Edit: Ok, ik weet niet wat er mis ging, maar toen ik over tampermonkey schreef dacht ik: laat ik het gewoon weer proberen met tampermonkey... en voila, het werkt weer. Mijn excuses voor deze post, als een mod hem weg wil/kan halen, gaat u gang.

Als ik dan vervolgens op apply klik, dan doet hij letterlijk niets.
Volgende wat ik gedaan heb:
Receiver terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Firmware updaten.
Andere browser geprobeerd.
Via smartphone geprobeerd (app werkt wel, web interface dus niet, zelfde verhaal).
Chrome console geeft vervolgens dit aan:

Het heeft het ooit in het verleden wel gedaan. Toen met Tampermonkey voor elkaar gekregen om meer aanstuur mogelijkheden via de webinterface te krijgen (treble, bass, source etc).
Ik heb tampermonkey niet meer als plugin en gezien ik op andere browsers die ik anders nooit gebruik ook niets bijzonders heb vind ik het raar dat dit probleem zich voordoet.
Al vast bedankt.
Edit: Ok, ik weet niet wat er mis ging, maar toen ik over tampermonkey schreef dacht ik: laat ik het gewoon weer proberen met tampermonkey... en voila, het werkt weer. Mijn excuses voor deze post, als een mod hem weg wil/kan halen, gaat u gang.
[ Voor 10% gewijzigd door RareAMV op 15-02-2017 13:35 ]