Plots kan mijn stiefmoeder met haar microsoft account niet meer inloggen op haar pc. De dag ervoor had ze een normale werkdag gehad (browsen, mailen, ..).
Allereerst was zogezegd het paswoord fout... nu dat was een kleintje.. had het systeem blijkbaar haar azerty keyboard gewist en alles stond in qwerty. Daarna logt de pc precies in maar krijg je achteraf een melding dat inloggen in de microsoft account niet mogelijk is en dat ze op een tijdelijk profiel zit... en bovendien zou "uitloggen en terug inloggen" het probleem oplossen. Het kadertje liegt natuurlijk want je zit vast in dezelfde bullshit.
Mijn eigen admin account is onbeschadigd.
Laatste windows updates geinstalleerd... geen oplossing.
Restore points geprobeerd maar dat wil hij niet pakken.
Iemand hetzelfde al ervaren?
Allereerst was zogezegd het paswoord fout... nu dat was een kleintje.. had het systeem blijkbaar haar azerty keyboard gewist en alles stond in qwerty. Daarna logt de pc precies in maar krijg je achteraf een melding dat inloggen in de microsoft account niet mogelijk is en dat ze op een tijdelijk profiel zit... en bovendien zou "uitloggen en terug inloggen" het probleem oplossen. Het kadertje liegt natuurlijk want je zit vast in dezelfde bullshit.
Mijn eigen admin account is onbeschadigd.
Laatste windows updates geinstalleerd... geen oplossing.
Restore points geprobeerd maar dat wil hij niet pakken.
Iemand hetzelfde al ervaren?