Wijziging User Review - [zazadanger68] [since1983]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 14:08
User Since1983 had een iPad te koop staan op Tweakers waar ik interesse in had.
Na dat ik hem een DM heb gestuurd kreeg ik al snel een reactie, en ging ons gesprek verder via Whatsapp omdat Since1983 last heeft van brand wondingen op zijn hand.
Via Whatsapp hebben wij afgesproken dat ik de iPad zou overnemen, en hij had er meerdere staan waardoor ik waarschijnlijk x aantel tegelijk kon kopen. De deal was gemaakt tussen ons 2 en wij hadden afgesproken dat ik maandag 13-02-2017 een reactie van Since1983 zou krijgen om zijn iPad's op te halen. Maandag had ik Since1983 een bericht gestuurd via Whatsapp of hij het niet zou vergeten, maar Since1983 gaf opeens geen reactie meer, kwam wel online op Whatsapp maar totaal geen reactie.

Voordat wij een deal hadden gesloten ging ons Whatsapp gesprek al best moeizaam, omdat Since1983 maar op 1 van de 5 vragen van mij steeds reageerde, maar de reacties sloten totaal niet aan bij mijn vragen, omdat Since1983 als reactie zijn privé leven ging vertellen.

Maar zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van zijn manier van handelen aangezien er meerdere mede-Tweakers gebruikers er last van hebben...

Dus bij deze is mijn vraag aan Tweakers of jullie de beoordeling van Since1983 willen verwijderen op mijn profiel.

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.