Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Het schijnt dat dit een niet veel voorkomend probleem is (gezien de reacties
) maar echt verder kan ik niet nu.
Is er nou helemaal niemand die hier een oplossing voor weet?????
Is er nou helemaal niemand die hier een oplossing voor weet?????
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
ik heb zoiets gehad toen had ik mijn boxen op de verkeerde (verkeerde line out ofzo) manier aangesloten. check it
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Verwijderd
Be more specific...
Wat is je system config ? Welke kaarten heb
je allemaal in je PC zitten etc
Wat is je system config ? Welke kaarten heb
je allemaal in je PC zitten etc
I'll try to be.............
P3 500. Asus mobo (weet geen type). viper videokaart. wamy rack soundkaart. 256 mb intern. W98se. Draadloze usb logitech mouse man
. Aangesloten op een mengtafel met daarbij "terugvoer" van effecten en samples etc.etc. Op deze comp wordt muziek gemaakt met Cubase VST en dat werkt PERFECT en windows geluidjes hoor ik ook (via de mengtafel). Van de eigenaar mogen er GEEN spelletjes op dus dat kan ik niet checken. Maar windows spellen doen het wel (qua geluid dan) Ik heb het idee dat Flash de boosdoener is. Op mijn eigen comp lopen cd'tjes met mijn "flashcreaties" wel met geluid (en ook op andere computers doet deze cd het ook, behalve op dat &%&^$#@ ding van die maat van mij)Ik heb de laatste flashplayer gedowned en geinstalleerd. Alle sites met een beetje flash erin geven kraak en/of ruis en geen geluid.
Specific enough? Wil je meer weten? Vraag en ik antwoord.
CU
AKA_ACE
P3 500. Asus mobo (weet geen type). viper videokaart. wamy rack soundkaart. 256 mb intern. W98se. Draadloze usb logitech mouse man
Specific enough? Wil je meer weten? Vraag en ik antwoord.
CU
AKA_ACE