Mijn vraag
Hey! Ik heb net een pc in elkaar gestopt maar ik krijg telkens een black screen wanneer ik hem aan mijn tv aansluit via hdmi. Ik heb geen pc scherm dus ik kan hem daar niet op testen. Ik heb hem even aan een oud pc scherm kunnen aansluiten via de onboard vga en met de gpu verwijderd en dan werkt hij perfect. Ik heb al de drivers geinstalleerd maar telkens ik de gpu er terug instop geeft hij een black screen.
De fans van de gpu draaien wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- asrock 890gx pro
- phenom ii 1090t
- amd rx 460
- 8 gb ddr3 2x4gb
- corsair tx 650Watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- cmos recetten
- andere hdmi kabel
- via converter displayport naar hdmi
- kaart opnieuw ingestopt
Vanavond probeer ik hem eens in de 2de pci slot.
Ik probeer ook in de bios te geraken via de onboard en dan de onboard voorrang geven op de gpu. Dan nog eens proberen te booten via onboard met gpu er in. Drivers installeren en dan kabel versteken.
De kaart moet normaal perfect werken en het moederbord ook.
Graag jullie mening of tips
Hey! Ik heb net een pc in elkaar gestopt maar ik krijg telkens een black screen wanneer ik hem aan mijn tv aansluit via hdmi. Ik heb geen pc scherm dus ik kan hem daar niet op testen. Ik heb hem even aan een oud pc scherm kunnen aansluiten via de onboard vga en met de gpu verwijderd en dan werkt hij perfect. Ik heb al de drivers geinstalleerd maar telkens ik de gpu er terug instop geeft hij een black screen.
De fans van de gpu draaien wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- asrock 890gx pro
- phenom ii 1090t
- amd rx 460
- 8 gb ddr3 2x4gb
- corsair tx 650Watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- cmos recetten
- andere hdmi kabel
- via converter displayport naar hdmi
- kaart opnieuw ingestopt
Vanavond probeer ik hem eens in de 2de pci slot.
Ik probeer ook in de bios te geraken via de onboard en dan de onboard voorrang geven op de gpu. Dan nog eens proberen te booten via onboard met gpu er in. Drivers installeren en dan kabel versteken.
De kaart moet normaal perfect werken en het moederbord ook.
Graag jullie mening of tips