Noise cancellation geeft ruis - Bose QuietComfort 35

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb recent een Bose QuietComofort 35 aangekocht en hoor, zelfs zonder muziek, een lichte ruis nadat de noise cancellation aanspringt. Wanneer ik de koptelefoon uitschakel springt na 2 seconden de noise cancellation af en gaat ook die ruis weg. Die ruis is nauwelijks hoorbaar in normale ruimtes, maar voor mij wel storend. En duidelijk aanwezig in stille ruimtes.

Een vriend van mij zei al is dat dit kan bij noise cancellation modellen maar dat dit bij de duurdere(zoals deze) niet zou mogen voorvallen.

Zijn er nog mensen dat die bevindingen hebben?

Ik heb hem reeds opgestuurd naar coolblue en bose heeft dezelfde teruggestuurd ondanks dat er op de produchtfice van coolblue stond, "Gerepareerd: product werd vervangen". Dus niet echt duidelijk of ze het probleem bevestigen en per ongeluk geen nieuwe hebben opgestuurd ofdat ze het probleem niet bevestigen en bewust dezelfde hebben opgestuurd.

Zou het kunnen dat enkel mijn hoofdtelefoon dat probleem heeft. Of hebben dan alle Bose QuietComfort 35's dit probleem?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2017 09:23 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 16-02-2017 11:13)

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:57
Inherent aan de noice cancelling techniek.
Bij de QC35 zou het juist wel het minst aanwezig moeten zijn van zo'n beetje alle NC HP op de markt. Je kunt het ook nog eens testen bij een demo exemplaar in de winkel en die van jou meenemen. Kijken of er een groot verschil merkbaar is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:42
Mijn sennheiser heeft dat ook, maar is zo stil dat ik er geen last van heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svgorkom
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 11:39
Ik heb ook sinds enkele weken de QC35, en inderdaad valt mij de ruis ook op. In mijn geval heb ik er weinig tot geen last van gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Een beetje ruis bij NC is normaal. Alle noise cancelling hoofdtelefoons die ik hebben gehad, hadden dat (3 in totaal - inclusief meest recent Bose QC20)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:57
Inherent aan de noice cancelling techniek.
Bij de QC35 zou het juist wel het minst aanwezig moeten zijn van zo'n beetje alle NC HP op de markt. Je kunt het ook nog eens testen bij een demo exemplaar in de winkel en die van jou meenemen. Kijken of er een groot verschil merkbaar is.