Bij het installeren van mijn GTX1070 loopt er iets fout.
Ik kan niet in BIOS en na het verschijnen van het Gigabyte startscherm heb ik enkel een zwart scherm en kan ik niets doen. Fans onderaan de kaart werken niet, lichtjes branden wel.
Nogal zuur, wetende dat een nieuwe grafische kaart normaal een redelijk plug-and-play proces zou moeten zijn...
...
Case: Antec Eleven Hundred
CPU: Intel Intel Core i5 3570K
Motherboard: Gigabyte GA-Z77X-D3H
RAM: Corsair XMS3 8GB
PSU: Corsair TX650M
HD: WD Black WD5000BPKT 500GB
DVD: Samsung SH-224BB
6+2 PCI-E aanwezig
Dit zijn de specs van mijn PC. Ik ging er van uit dat dit voldoende is om de 1070 te doen werken.
...
Ik heb de drivers van mijn vorige grafische kaart (ASUS GTX660-DC2O-2GD5) verwijderd via DDU. Als ik mijn GTX660 terug insteek, lukt het wel om op te starten.
Iemand enig idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn?
...
Ik kan niet in BIOS en na het verschijnen van het Gigabyte startscherm heb ik enkel een zwart scherm en kan ik niets doen. Fans onderaan de kaart werken niet, lichtjes branden wel.
Nogal zuur, wetende dat een nieuwe grafische kaart normaal een redelijk plug-and-play proces zou moeten zijn...
...
Case: Antec Eleven Hundred
CPU: Intel Intel Core i5 3570K
Motherboard: Gigabyte GA-Z77X-D3H
RAM: Corsair XMS3 8GB
PSU: Corsair TX650M
HD: WD Black WD5000BPKT 500GB
DVD: Samsung SH-224BB
6+2 PCI-E aanwezig
Dit zijn de specs van mijn PC. Ik ging er van uit dat dit voldoende is om de 1070 te doen werken.
...
Ik heb de drivers van mijn vorige grafische kaart (ASUS GTX660-DC2O-2GD5) verwijderd via DDU. Als ik mijn GTX660 terug insteek, lukt het wel om op te starten.
Iemand enig idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn?
...