Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-05 12:50
Setup:

Google Home
Logitech Harmony Hub
en een beetje IFTTT magic

doel: als ik zeg Hey Google I Want To Watch TV moet eerst de Samsung TV starten, dan de Telenet Digicorder en het startkanaal moet 2 zijn. Zo staat het ingesteld in de activity in de Harmony App op Android.

Werkte prima: https://www.facebook.com/...040138939/?type=2&theater

We zijn 2 dagen later en ik kan via de app nog steeds prima de Telenet digicorder bedienen, maar via activities in Harmony wil hij niet meer werken en dus werkt ook de spraakbesturing niet meer. TV gaat aan en dat is het dan.

Frustrerend. Iemand een idee wat er mis kan zijn? Ik vermoed iets met de power settings van die Telenet DVR. Want hij springt niet meer automatisch aan, van kanaal wisselen lukt wel nog.

Wie stuurt er hier zijn Telenet digicorder ook nog aan via Harmony en wil wat ervaringen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook van Mechelen en heb ook een Google home in gebruik.
Ik lees dat bijna alle aanbieders van decoders in onze buurlanden al lang hun decoders via Google home commands kunnen laten functioneren. Dit zelfs zonder Harmony Hub. Kan Telenet je hierin dus niet in verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al meer ervaring mee ondertussen?

Ik ga namelijk ook een google home aanschaffen en dit zou een leuk projectje zijn voor te starten.

Is dit op te lossen met een Harmony Hub of al reeds zonder? of moet je het met behulp van IFTTT doen of?

wat zijn de mogelijkheden?

Alvast bedankt voor jullie reactie!