VDSL upgrade uit de planning

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulaan
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:49
Zit al 1.5 jaar te wachten op upgrade naar VDSL, maar zien nu dat "mijn" straatkast plotseling niet meer op de planning staat (tot voor kort was de planning Q2/2017). Erg vervelend, vooral omdat de rest van de wijk al een jaar geleden VDSL heeft gekregen. En de nieuwe glasvezel voor deze straatkasten ligt ongeveer tegen mijn straatkast aan.

Moet ik dan toch maar naar Ziggo gaan? Ben al jaren trouw en tevreden klant bij xs4all, maar er is wel een grens...

Of heeft iemand nog een idee om de kast weer op de planning te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:41
Je provider bellen voor meer info? Als die echt uit de planning is zou ik gewoon een jaartje Ziggo nemen. Bedenk wel dat je dan je tv/box via coax moet aansluiten, zal nu met een internetkabel zijn.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Deze planning is in Januari allemaal overhoop gegooid en alhoewel zo goed als alle upgrades ooit weer terugkomen is het niet bekend in welk tijdsbestek welke upgrade terugkomt.

Gewoon overstappen, en eventueel later weer terug. Krijg je ook nog 'es nieuwe apparatuur en waarschijnlijk korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Zelfde hier, upgrade was gepland voor Q3 dit jaar.
Foetsie.

Advocaat van de duivel: geen zin meer te investeren in kabels nu binnen een paar jaar sowieso 5G wordt uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ASW1 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:42:
...
Advocaat van de duivel: geen zin meer te investeren in kabels nu binnen een paar jaar sowieso 5G wordt uitgerold?
Wat ik zelf treurig vind, is dat menigeen denkt dat 4G, 5G, [whatever]G en/of draadloze techniek een substituut is voor een vaste (liefst glasvezel) verbinding... :-( ;w

Ik zie die discussies hier in de Flevopolder ook om de zoveel tijd oplaaien. Bewoners/bedrijven in de buitengebieden die graag een fatsoenlijke, snelle, stabiele internetverbinding willen (terwijl het grootste deel van de stedelijke gebieden en dorpen is voorzien van vaste verbindingen, zoals FttH). En dan roepen Henk/Ingrid (niet gehinderd door enige kennis van zaken) dat dat onzinnig is en je maar een schotel of 4G abootje moet nemen... |:(

http://stateninformatie.f...n-Oostelijk-Flevoland.PDF
https://www.consumentenbo...Consumentenbond_okt15.pdf
(interessant is hoofdstuk 4, pagina 29; met de 'Conclusies en aanbevelingen)

Heb inmiddels zelf de nodige jaren ervaringen met de klantgerichtheid van KPN en het enige wat KPN nog schijnt te interesseren zijn de aandeelhouders, niet de individuele eindklant.
Klinkt als treurnis, maar de praktijk wijst toch echt in die richting. :|

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
@ehtweak Fijn dat jij gelijk denkt te weten waarom KPN alles heeft uitgesteld en dat de slechte klantgerichtheid van kpn gelijk weer aangehaald wordt. I.p.v. speculeren wat te reden is zou ik eerst gewoon de uitkomst of persbericht afwachten van kpn wholesale.

Want wat je nu doet is nu puur stemmingmakerij :/

[ Voor 9% gewijzigd door White_Collar op 15-02-2017 10:52 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@White_Collar >:) ... ik speculeer niet, ik constateer...
Ik zeg ook helemaal niet dat ik weet waarom KPN doet wat ze doet.
(maar ik heb een paar jaar geleden via via contact gehad met meneer E. Blok en J. Farwerck van KPN i.v.m. stagnerende FttH uitrol in Flevoland en daar speelden toen ook de nodige akkefietjes. Ahum)

Ik zie slechts wat er in de praktijk (niet) gebeurd... :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
@ehtweak true, natuurlijk moet KPN winst maken en zijn aandeelhouders tevreden stellen.
Maar alles van de planning gooien en niks zeggen wat de reden is laten we natuurlijk niet gebeuren.

We kunnen ook gewoon een nieuws submit doen naar tweakers met een linkje naar de tool met de titel dat kpn alle upgrades heeft verwijdert en dan proberen te forcen dat ze bij de pers voorlichting van kpn gaan na vragen :+

[ Voor 39% gewijzigd door White_Collar op 15-02-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Dat lijkt me een prima plan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Ik heb een nieuws submit gedaan. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Niet alle hoor. Bij mij stond een upgrade welke afgelopen week is uitgevoerd (volgens fourstack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Klopt. Maar sommige planningen zijn alleen niet zichtbaar en worden opnieuw gepland
Pagina: 1