Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Mobiel Internet tijdens wandeltocht door Europa

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• N01K
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 04-04 09:01
Beste mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte oplossing om mobiel internet te hebben tijdens mijn wandeltocht door Europa. Ik zal de volgende landen doorlopen:
- Nederland
- BelgiŽ
- Duitsland
- Frankrijk
- Spanje

Ik beschik over een Moto G4+ met dual sim.
Wat is wijsheid in mijn geval en het voordeligst.
Elk land een aparte simkaart aanschaffen voor internet of 1 simkaart voor heel Europa.
Ik hoor graag welke providers ik hiervoor het beste kan kiezen, hiervoor heb ik zelf ook al een gedeelte vooronderzoek gedaan een tijdje terug.

Mvg,

Noik

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:03
quote:
N01K schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:45:
Beste mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte oplossing om mobiel internet te hebben tijdens mijn wandeltocht door Europa. Ik zal de volgende landen doorlopen:
- Nederland
- BelgiŽ
- Duitsland
- Frankrijk
- Spanje

Ik beschik over een Moto G4+ met dual sim.
Wat is wijsheid in mijn geval en het voordeligst.
Elk land een aparte simkaart aanschaffen voor internet of 1 simkaart voor heel Europa.
Ik hoor graag welke providers ik hiervoor het beste kan kiezen, hiervoor heb ik zelf ook al een gedeelte vooronderzoek gedaan een tijdje terug.

Mvg,

Noik
En wat was de de uitkomst van dat vooronderzoek...?

Beaches are for storming!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wanneer ga je dit doen? Medio dit jaar wordt roaming afgeschaft. Daarnaast, het is hier geen afhaalchinees. Wat is je plan? Wat heb het zelf al bedacht?

We nominate you to find out and report back.

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:14
T-Mobile unlimited 36 euro per maand voor een jaar. Succes met lopen! :Y Geen idee wat je eisen zijn. Je kan net zo goed een jaar weg zijn. Of ga je slechts 2 maanden, of.. of.. of..

Boinkie wijzigde deze reactie 14-02-2017 22:56 (43%)

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Hoeveel data wil je gaan gebruiken?
Met vodafoon prepaid heb je 1gb voor een tientje europawijd.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ik zocht in Google op "mobiel internet europa".
Eerste hit: http://www.bestemobielepr...iel-internet-binnen-de-eu
Daar kom je toch wel verder mee?

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22-08 14:06
Ik zou een KPN prepaid onbeperkt langzaam bundel nemen. KPN heeft voor prepaid de roaming tarieven al een tijdje afgeschaft dus je kunt de Nederlandse bundels ook in het buitenland gebruiken.
Ik gebruik het soms ook en het is voldoende voor navigatie en muziekstreaming. Plus dat de snelheidsbegrenzing in het buitenland soms niet werkt, waardoor je met die bundel aan gewoon een Netflix hd stream kunt kijken :9

Anders kun je inderdaad ook een Vodafone prepaid kaart kopen met 1GB voor 10,00 of evt. een 3 UK simkaart kopen op eBay.

Neem ook eens een kijkje in het Mobiel internet in het buitenland topic...

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-08 12:52

rens-br

Moderator Mobile & IH
Dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk in de MAA.

Je openingspost bevat echter echt te weinig eigen inzet. Op tweakers is het wel de bedoeling dat je eerst zelf wat vooronderzoek doet en met wat eigen bevindingen komt.

Ga eens op internet kijken, kijk eens hier: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland en bekijk ook de nieuwe regels betreft roaming. Mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan even een nieuw topic aan in de Mobile Aankoopadviesforum en vul het template volledig in.

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2017 09:07 (4%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*