Hallo,
Wie helpt mij met mijn probleem, aub.
Bij browser apps (firefox/Opera/MS Edge), wanneer ik bijvoorbeeld iets wil uploaden vanaf mijn PC, crashen.
Windows explorer opent kort en daarna gebeurt de crash.
Ook mijn Maschine software (muziek programma) wanneer ik een project wil openen (inladen), crasht .
Wederom opent windows explorer kort en daarna crasht het Maschine programma.
Kortom, windows explorer openen vanuit een app/programma veroorzaakt een crash van het desbetreffende app/ programma.
Ik heb al wel gezocht her en der naar een fix, maar ik ben geen expert op dit gebied en vind het dus lastig het probleem beknopt in een google search term om te zetten.
Wie snapt wat ik bedoel
en kan mij verder helpen ?
Alle tips zijn welkom ! Links naar sites met en mogelijke oplossing.
Wie helpt mij met mijn probleem, aub.
Bij browser apps (firefox/Opera/MS Edge), wanneer ik bijvoorbeeld iets wil uploaden vanaf mijn PC, crashen.
Windows explorer opent kort en daarna gebeurt de crash.
Ook mijn Maschine software (muziek programma) wanneer ik een project wil openen (inladen), crasht .
Wederom opent windows explorer kort en daarna crasht het Maschine programma.
Kortom, windows explorer openen vanuit een app/programma veroorzaakt een crash van het desbetreffende app/ programma.
Ik heb al wel gezocht her en der naar een fix, maar ik ben geen expert op dit gebied en vind het dus lastig het probleem beknopt in een google search term om te zetten.
Wie snapt wat ik bedoel

Alle tips zijn welkom ! Links naar sites met en mogelijke oplossing.
[ Voor 8% gewijzigd door Swurgin op 16-02-2017 19:50 ]
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)