Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil het systeem voornamelijk gaan gebruiken voor gaming, af en toe eens bezig met mijn hobby (adobe programma's ala Photoshop / Illustrator) maar daar ligt niet de hoofd focus (Dat is Gaming)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil rond de €1000 a €1200 kwijt, al komt het niet aan op een paar euro meer of minder (zolang het maar geen grote verschillen zijn qua bedragen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben alleen opzoek naar een Desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen idee, ben een complete "noob" op het gebied van pc gaming en het samenstellen er van. Wel wil ik graag de meest recente titels kunnen draaien op wat leuke settings en stabiel (Hoeft allemaal niet perse Ultra ofzo te zijn als het maar gewoon leuk draait). Ook is 4K niet nodig kan nog prima zonder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, heb verder weinig ervaring met de pc wereld dus werkelijk geen idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
eigenlijk weinig eisen naast wat hierboven staat vermeld.
Wat verwacht je van ons?
Misschien zijn er hier wat echte "die hards" qua pc gaming (verwacht het wel
) die mij kunnen helpen met bijv. een voorbeeld samenstelling etc. etc. Letterlijk alle hulp is welkom want ik wil graag de overstap gaan maken naar een beetje serieus Pc Gaming (inplaats van mn console, ik weet het vergeef me
)
In Ieder geval bedankt voor alle hulp en tips. en hoor graag jullie ideeën etc.
Cheers,
Kubo
Wil het systeem voornamelijk gaan gebruiken voor gaming, af en toe eens bezig met mijn hobby (adobe programma's ala Photoshop / Illustrator) maar daar ligt niet de hoofd focus (Dat is Gaming)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil rond de €1000 a €1200 kwijt, al komt het niet aan op een paar euro meer of minder (zolang het maar geen grote verschillen zijn qua bedragen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben alleen opzoek naar een Desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen idee, ben een complete "noob" op het gebied van pc gaming en het samenstellen er van. Wel wil ik graag de meest recente titels kunnen draaien op wat leuke settings en stabiel (Hoeft allemaal niet perse Ultra ofzo te zijn als het maar gewoon leuk draait). Ook is 4K niet nodig kan nog prima zonder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, heb verder weinig ervaring met de pc wereld dus werkelijk geen idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
eigenlijk weinig eisen naast wat hierboven staat vermeld.
Wat verwacht je van ons?
Misschien zijn er hier wat echte "die hards" qua pc gaming (verwacht het wel
In Ieder geval bedankt voor alle hulp en tips. en hoor graag jullie ideeën etc.
Cheers,
Kubo