Sniper Elite 4 : Italia

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-06 16:17

Titel: Sniper Elite 4
Genre: Geweld,Actie, Avontuur
Ontwikkelaar: Rebellion
Uitgever: Rebellion
Releasedatum: 14 feb 2017
Pc,Xbox one , ps4

Afbeeldingslocatie: http://www.rebellion.co.uk/assets/logo-f01267a307129c82c1299fc509208e84.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ontdek ongeëvenaarde snipervrijheid in de grootste en meest geavanceerde Tweede Wereldoorlog-shooter die ooit is gemaakt. Bevrijd Italië uit de greep van het fascisme en beleef tactische third-persongevechten, grote keuzevrijheid en epische langeafstandsschoten in gigantische levels.

Sniper Elite 4 speelt zich af tijdens de nasleep van zijn bekroonde voorganger en neemt de speler mee naar het schitterende Italiaanse schiereiland, van zonovergoten mediterrane kustplaatsen tot eeuwenoude bossen, bergvalleien en kolossale nazi-bouwwerken.

Geheim agent en elite-sluipschutter Karl Fairburne vecht aan de zijde van de dappere mannen en vrouwen van het Italiaanse verzet om een verschrikkelijke nieuwe dreiging tegen te houden die de geallieerde strijd in Europa kan tegenhouden nog voordat die begonnen is.

Afbeeldingslocatie: http://cheapdigitaldownload.com/wp-content/uploads/sniper-elite-4-1.jpg

Beleef uren bloedstollende gameplay in enorme campagnelevels met honderden vijanden, voertuigen en hoge nazi-officieren om op te jagen. Baan je eigen weg naar je doelen, ontdekt nieuwe sniper nests, vind geheime zijmissies en verzamelvoorwerpen en nog veel meer!

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTYdH5xqOf9wJYTekZhhs2hRHBeBtHSUyE45pUeQFKdGz9QKrHFpQ

Beleef geweerballistiek die het genre bepaald heeft: houd rekening met wind, zwaartekracht en hartslag om je doelwitten te raken over een afstand van honderden meters.

Pas je naadloos aan elke gevechtssituatie aan met een indrukwekkend arsenaal aan iconische sluipschuttersgeweren, pistolen, machinepistolen, zware wapens, vallen, granaten en explosieven uit de Tweede Wereldoorlog.

Scherp je gevechtseffectiviteit aan door je vaardigheden te verbeteren en belangrijke wapenkenmerken te verfijnen, zoals viziervergroting, mondingssnelheid en stabiliteit. Maak en wijzig speciale loadouts voor elke confrontatie.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/312660/ss_ef41b7cb95fc0eed4fb006868493992ebad48533.600x338.jpg?t=1487091174

Klim, hang, klauter en spring door de uitgestrekte omgevingen van de game om je vijanden een stap voor te blijven en de genadeklap uit te delen vanuit dekking of terwijl je aan een richel hangt.

De populaire kill-cam van Sniper Elite is terug met gloednieuwe visuals en functies - je indrukwekkendste mêleeaanvallen en moorden met explosieve vallen worden nu tot in de kleinste botsplinters weergegeven.
Speel de hele campagne online met een andere speler of duik in speciale coöp-speltypen voor maximaal 4 spelers.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/312660/ss_72dca23e73e741651caef21ca6a23252acd17156.600x338.jpg?t=1487091174

Gebruik de kenmerkende scherpschuttersactie van Sniper Elite in het unieke multiplayerspel voor maximaal 12 spelers in 6 speciaal ontworpen maps. Na de lancering worden nog meer speltypen en maps GRATIS uitgebracht!"

SYSTEEMEISEN
MINIMUM:
Besturingssysteem: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i3-2100 or AMD equivalent
Geheugen: 4 GB RAM
Grafische kaart: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
AANBEVOLEN:
Besturingssysteem: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7-3770 or AMD equivalent
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon RX 480

[ Voor 183% gewijzigd door cptbuttlick op 14-02-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Deze topic start is wel heel erg beperkt. Zou je dit alsjeblieft verder willen uitwerken? Anders zie ik weinig reden voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Ga ik doen excuus.
Edit een beetje uitgewerkt.
Niemand die nog speelt?

[ Voor 61% gewijzigd door cptbuttlick op 14-02-2017 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34
Jawel, vanavond een beginnetje gemaakt. Moeilijkheidsniveau inmiddels een stapje terug, realistisch was voor mij iets te hoog gegrepen ;) Ik wil close combat zoveel als mogelijk voorkomen en als ghost door de levels. Op hard is dat al lastig zat. Game ziet er trouwens erg strak uit. Speel op de PS4 Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 14-02-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Nol_NL schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:37:
Jawel, vanavond een beginnetje gemaakt. Moeilijkheidsniveau inmiddels een stapje terug, realistisch was voor mij iets te hoog gegrepen ;) Ik wil close combat zoveel als mogelijk voorkomen en als ghost door de levels. Op hard is dat al lastig zat. Game ziet er trouwens erg strak uit. Speel op de PS4 Pro.
De game is inderdaad best moeilijk :) Geen run and gun game.
Moet wel zeggen , Was geen miskoop van mijn vrouwtje voor mijn verjaardag :)

[ Voor 7% gewijzigd door cptbuttlick op 14-02-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:08
Ik wil 'm ook nog halen als welkome (singleplayer) afwisseling van BF1. Al verschillende goede verhalen gehoord dus ik laat me eind deze week verrassen. :) Iemand ergens een mooie aanbieding voor de fysieke versie gezien toevallig?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34
In ieder geval geen game voor gamers die weinig geduld hebben. Nadenken, strategie en je route uitstippelen zijn wel een vereiste in dit spel. Bij nadenken, valt de helft van de gamers al af ;) Daarom was er waarschijnlijk nog geen topic en zijn er weinig reacties.
Prima game die niet voor iedereen is weggelegd. Als je er van houdt is het zeker de betere Sniper uit de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Nol_NL schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:41:
In ieder geval geen game voor gamers die weinig geduld hebben. Nadenken, strategie en je route uitstippelen zijn wel een vereiste in dit spel. Bij nadenken, valt de helft van de gamers al af ;) Daarom was er waarschijnlijk nog geen topic en zijn er weinig reacties.
Prima game die niet voor iedereen is weggelegd. Als je er van houdt is het zeker de betere Sniper uit de serie.
Het is inderdaad goed nadenken en een strategie maken.
Kan je er wel veel uurtjes in duwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
AntraXxX schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 00:07:
Ik wil 'm ook nog halen als welkome (singleplayer) afwisseling van BF1. Al verschillende goede verhalen gehoord dus ik laat me eind deze week verrassen. :) Iemand ergens een mooie aanbieding voor de fysieke versie gezien toevallig?
Nee , Ik heb hem digitaal aangekocht ( is alleen digitaal op de pc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 15:12
Is Co-op mogelijk met een vriend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:55
Lees goede reviews over deze game. Alleen als nadeel dat je start gun met upgrades beter is dan wat je daarna unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Boinkie schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:33:
Is Co-op mogelijk met een vriend?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:06:
Lees goede reviews over deze game. Alleen als nadeel dat je start gun met upgrades beter is dan wat je daarna unlockt?
Dat weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hopelijk is de campaign veel langer dit keer. Bij Sniper Elite 3 had ik het gevoel na een handje vol missies al weer klaar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:18:
Hopelijk is de campaign veel langer dit keer. Bij Sniper Elite 3 had ik het gevoel na een handje vol missies al weer klaar te zijn
tot nu toe zijn de missies behoorlijk uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 18:27
hopelijk vanmiddag in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:18:
Ik gok dat je het ook vooral moet hebben van de herspeelbaarheid van maps, ze zijn nu dermate veel groter dan de vorige versie dat je het op verschillende manieren kan doorlopen (Stil / agressief / etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-06 16:38
Al iemand online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Zojuist het spel ook gekocht, nu maar eens downloaden en installeren en dan heb ik 2 daagjes de tijd om het eens goed door te spelen :) Zit nu toch thuis om te rusten omdat ik gisteren een kleine operatie heb gehad.. dus alle tijd de komende 2 dagen :P SE2 en 3 heb ik ook genoeg gespeeld en hebben mij uren plezier gegeven, dus ben eens benieuwd :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Net gekocht, druppelt nu binnen. Vanavond eens kijken.
Online geef ik geen fuck om dus hoop dat campagne goed is. Lijkt er wel op als ik lees hoeveel vrijheid er is en manieren om de vijand er in te luizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Ja daar was weinig te beleven gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ligt het aan mij of heeft het spel nogal last van een aantal bugs?
Zal hier even opnoemen wat mij opvalt.

- je zit in een struik en je rifle en hoofd steken een stuk boven de struik uit maar de vijand ziet je niet eens, zelfs niet als ze naast je staan...
- je zit achter een struik en kan de vijand er niet doorheen zien maar blijkbaar kan hij dat wel (de awareness meter wordt geel en bijna direct rood)
- melee attack werkt soms niet alsje in de buurt van een vijand bent
- pure headshots waarvan de vijand niet doodgaat; je schiet hem in zijn gezicht, hik valt neer en staat vrolijk weer op alsof er niks aan de hand is... Dit heb ik meerdere keren gehad vandaag.

Iemand anders die dit ook bekend voorkomt? Ik speel zelf op Hard.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
wsLy schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:05:
Ligt het aan mij of heeft het spel nogal last van een aantal bugs?
Zal hier even opnoemen wat mij opvalt.

- je zit in een struik en je rifle en hoofd steken een stuk boven de struik uit maar de vijand ziet je niet eens, zelfs niet als ze naast je staan...
- je zit achter een struik en kan de vijand er niet doorheen zien maar blijkbaar kan hij dat wel (de awareness meter wordt geel en bijna direct rood)
- melee attack werkt soms niet alsje in de buurt van een vijand bent
- pure headshots waarvan de vijand niet doodgaat; je schiet hem in zijn gezicht, hik valt neer en staat vrolijk weer op alsof er niks aan de hand is... Dit heb ik meerdere keren gehad vandaag.

Iemand anders die dit ook bekend voorkomt? Ik speel zelf op Hard.
pc ? console ? wat ik wel heb gehad is dat de game saved op het moment dat ik kapot werd geknald door een kanon.

[ Voor 5% gewijzigd door cptbuttlick op 15-02-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Had meer spanning verwacht. Na een uurtje of twee console uitgezet. Niet gewend van een goeie sniper game. Gfx is mooi. Veel last van tearing maar kan ook aan mijn nieuwe tv liggen. Meen me te herinneren dat ik met SE3 ook minder tearing had op die tv en nu met de nieuwe tv ook met SE3. Whatever. Ik merkte gewoon dat er weinig spanning in zat. Snel repetitief. Kan nog wel veranderen, maar toch.

• wsLy
cptbuttlick schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:50:
[...]

pc ? console ? wat ik wel heb gehad is dat de game saved op het moment dat ik kapot werd geknald door een kanon.
PC. De save momenten zijn soms ook een beetje wonky ja..

Stichting Hobbyserver

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben helemaal niet bekend met deze reeks:

Heeft iemand hier toevallig zowel Sniper Elite 3 als 4 gespeeld? (PS4)

Zoja, wat zijn de verschillen, welke is leuker, mooier etc? En spelen die spellen als een soort Assassins Creed of Uncharted, maar dan in WW2?

En gaat die CSI-stijl killcam van slo-mo kogels in schedels enzo, niet vervelen op een gegeven moment? Kun je dit bijvoorbeeld uitzetten?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:28:

Ik heb deel 3 heel kort gespeeld. Toen ik hoorde dat deel 4 zich in Italië afspeelt, heb ik deel 3 gelijk verkocht (setting in Italië trekt mij veel meer dan Noord-Afrika).

Wat ik ergens in de previews heb meegekregen is dat de kleinste map in deel 4 al groter is dan de grootste map uit deel 3. Het is dus een stuk grootser opgezet.

Zelf nog geen speelervaring met deel 4. Ik wacht tot ie een keer in een goede sale komt, want heb nog genoeg liggen en dan vind ik het zonde om de hoofdprijs te betalen (ook PS4), terwijl ik er nog maar weinig/geen tijd voor heb.

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:14
Iemand enig idee waar deze game te koop is voor de pc behalve steam? In de prijswatch is hij nog nergens te vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Laatst online: 05-05 22:50
powermarcel10 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:29:
Iemand enig idee waar deze game te koop is voor de pc behalve steam? In de prijswatch is hij nog nergens te vinden!
Check deze even: https://uk.gamersgate.com...-4-RELEASE/sniper-elite-4

BF1 Stats

• DerNosferatu
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:28:

Zoja, wat zijn de verschillen, welke is leuker, mooier etc? [SNIP]

En gaat die CSI-stijl killcam van slo-mo kogels in schedels enzo, niet vervelen op een gegeven moment? Kun je dit bijvoorbeeld uitzetten?
Disclaimer: heb beide SE2 en SE3 grijsgedraaid (wel op pc en niet op PS4)

SE3 speelt zich af in Noord-Afrika, terwijl SE4 zich in Italië afspeelt.
Iets wat mij onmiddellijk opviel, waar SE3 geel (woestijn) als hoofdkleur heeft is dat bij SE4 groen (vegetatie). En dat was toch even wennen na ettelijk honderden uren SE3.
SE4 heeft een lichte update gekregen met betrekking tot de graphics maar op dat vlak vind ik ze persoonlijk redelijk evenwaardig. Het klimmen en hangen is dan weer wel een meerwaarde. Daarenboven zijn de levels in SE4 veel uitgestrekter.

Een keuze maken lijkt me moeilijk.
Als je SE3 in een sale kan scoren en je ziet het zitten om een spel te spelen waar je stil en rustig met wat wachten een doel wil bereiken, zou ik niet twijfelen en kopen.
Nummer 4 is redelijk prijzig momenteel... maar lijkt me evenzeer de moeite waard.

Killcam kan met of zonder xray en kan ook gewoon uit. Begint niet echt te vervelen, en een skip is één druk op de spacebar verwijderd dus dat valt wel mee.

Misschien dat ik met volgende uitspraak tegen wat schenen schop maar momenteel is SE4 voor mij eigenlijk meer een Sniper Elite 3.5 maar daarom zeker niet minder vermakelijk.

Toevoeging: Ik heb wel het idee dat SE4 terug meer naar het snipen gaat waar SE3 een klein beetje meer de nadruk had gelegd op stealth

[ Voor 4% gewijzigd door DerNosferatu op 17-02-2017 09:00 . Reden: Toevoeging ]

• Piet_Piraat7

• cptbuttlick
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Heb je een creditcard voor nodig zeker? : (
paypal? heb hem er zelf ook vandaan

[ Voor 7% gewijzigd door cptbuttlick op 16-02-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Ik vond hem erg prijzig voor de PS4, het is voor het eerst dat ik SE had gezien en speel, die killcam is niet normaal, erg satisfying haha

Ik speel hem op normal en neem mijn tijd om elke map redelijk te cleanen, gemiddeld 85%, kost heel wat tijd per missie, maar het sneaken en snipen bevalt me wel, ander type game dan ik gewend ben. Als alle missie klaar zijn eens op hard proberen, want normal is iets te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben er van de week ook mee begonnen en natuurlijk heel enthousiast op de hoogste setting (survival?) maar dat is me iets te gortig. :P

Dus een setting terug gezet, maar dan is ie eigenlijk weer te makkelijk, vind het wel grappig om zonder die rode crosshair te spelen maar dan is de HUD maar vooral de map weer iets te karig naar mijn smaak.

Maar eerst maar eens kijken op deze setting en dan mocht ik het leuk blijven vinden via de custom setting eens te kijken of er nog wat aan te passen valt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DerNosferatu schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Disclaimer: heb beide SE2 en SE3 grijsgedraaid (wel op pc en niet op PS4)

SE3 speelt zich af in Noord-Afrika, terwijl SE4 zich in Italië afspeelt.
Iets wat mij onmiddellijk opviel, waar SE3 geel (woestijn) als hoofdkleur heeft is dat bij SE4 groen (vegetatie). En dat was toch even wennen na ettelijk honderden uren SE3.
SE4 heeft een lichte update gekregen met betrekking tot de graphics maar op dat vlak vind ik ze persoonlijk redelijk evenwaardig. Het klimmen en hangen is dan weer wel een meerwaarde. Daarenboven zijn de levels in SE4 veel uitgestrekter.

Een keuze maken lijkt me moeilijk.
Als je SE3 in een sale kan scoren en je ziet het zitten om een spel te spelen waar je stil en rustig met wat wachten een doel wil bereiken, zou ik niet twijfelen en kopen.
Nummer 4 is redelijk prijzig momenteel... maar lijkt me evenzeer de moeite waard.

Killcam kan met of zonder xray en kan ook gewoon uit. Begint niet echt te vervelen, en een skip is één druk op de spacebar verwijderd dus dat valt wel mee.

Misschien dat ik met volgende uitspraak tegen wat schenen schop maar momenteel is SE4 voor mij eigenlijk meer een Sniper Elite 3.5 maar daarom zeker niet minder vermakelijk.

Toevoeging: Ik heb wel het idee dat SE4 terug meer naar het snipen gaat waar SE3 een klein beetje meer de nadruk had gelegd op stealth
Ah nice thnx :)

Ja je kan de Ultimate edition voor SE3, voor 20 euro kopen namelijk.. 4 vind ik nog wel heel duur voor een spel dat ik niet ken..

Maar krijg ik het spel goed te kennen, als ik begin met 3? Want ik lees gemixte reviews.. Saai en simpele AI enzo.. Zal dat me niet op het verkeerde been zetten, en denken dat het een k-spel is, terwijl 4 wel heel goed (beter) is?

En dat hangen en klimmen.. is dat veel? En geeft dat meer een Assassins Creed gevoel?

Kun je trouwens de gehele SP in Coop spelen? Of is het net zaols bij Far Cry dat je enkel de side-missies kunt doen?
Wordt het moeilijker in Coop? Dus meer tegenstanders enzo?

En wat je op t einde zegt over het stealth.. Is het vooral dat? Of kun je ook af en toe met een machinepristool gewoon combatten?
(Weet van mezelf dat ik met alleen maar snipen op een gegeven moment mn geduld ga verliezne :X)
Of is 4 hier beter en diverser in?

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 17-02-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Niet online
Kort door de bocht. SE3 is gewoon een goed spel op voorwaarde dat je geen Unreal Tournament toestanden verwacht en je echt je tijd kan en wil nemen om een level uit te spelen. Maar dat geldt uiteraard ook voor SE4.

In beide games kan je de SP in coop spelen via het net (geen local coop). Ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik meer enemies had bij een coop sessie.

Die stealth opmerking... tja. Dat was een veelgehoorde opmerking voor SE3 van mensen die van SE2 kwamen. In 3 heb je ongelofelijk veel mogelijkheden om je doel te bereiken en een groot deel van die mogelijkheden is het sluipen/stealth en trapkills die in SE2 niet heel erg in de spotlight stonden.

Als je wil, loop je in SE3 het hele level enkel snipen maar je kan even goed geen schot lossen en enkel stealth kills doen. Of zoals je zelf al aanhaalde, gewoon gaan met de banaan. Heb ik zelf nooit geprobeerd maar ... waarom niet. Je zal zelf wel een mix vinden die het leukste speelt.

Wat ik tot nu toe wel heb gemerkt aan SE4 is dat - waarschijnlijk door de gigantische levels - er toch meer mogelijkheden zijn om te snipen op lange afstand (400m+). Waar SE3 toch bij 300m bleef hangen... maar dat is echt een detail.

Duuuuus,
Als je SE3 inclusief alle DLC kan kopen voor 20 lijkt me dat een mooie prijs.
Heb er zelf ondertussen 188 uur plezier aan beleefd en ik ben geen MP liefhebber, noch hardcore dagelijkse gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DerNosferatu schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:37:

Duuuuus,
Als je SE3 inclusief alle DLC kan kopen voor 20 lijkt me dat een mooie prijs.
Heb er zelf ondertussen 188 uur plezier aan beleefd en ik ben geen MP liefhebber, noch hardcore dagelijkse gamer.
Thnx :) Ik denk dat ik dit ga doen, om te kijken of het wel een spel voor mij is..

Ik zoek namelijk gewoon een Assassins Creed/Uncharted/Tomb Raider-achtig spel in WW2.. maar die zijn er niet, behalve deze reeks :/

Die Grey Wolf Hilter missie zit trouwens niet bij de Ultimate editie zag ik.. Maarja, eerst kijken of het wat is :)

PS, hoeveel speel-uur ongeveer zit er in de SP van 3?

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 17-02-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:49:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=19547
Let wel: de DLC lijkt me wel nogal optimistisch met ~1 uur spelplezier. Dit is toch echt wel langer om DLC missie uit te spelen hoor.

Of: http://astats.astats.nl/a...ame_Info.php?AppID=238090

Maar houd wel in je achterhoofd dat dit spel een hoge herspeelbaarheid heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door DerNosferatu op 17-02-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DerNosferatu schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Maar houd wel in je achterhoofd dat dit spel een hoge herspeelbaarheid heeft.
Thnx :) (die site helemaal vergeten haha) Ik speel eigenlijk vrij weinig SP's.. vooral MP FPSsen

Maar wat maakt het, dat het een hoge herspeelwaarde heeft? Met de meeste SP's ben ik wel klaar als ik ze heb gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:16:
Met de meeste SP's ben ik wel klaar als ik ze heb gespeeld..
Ik heb er toch veel plezier uit gehaald om levels opnieuw te spelen met hogere moeilijkheidsgraad, en op andere manieren te spelen. Als je begint, ga je langs links of rechts? Simple vraag die in een andere gameplay resulteert.
Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen inderdaad na 1 keer er klaar mee zouden zijn, ieder zijn ding waarvoor begrip natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DerNosferatu schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Ik heb er toch veel plezier uit gehaald om levels opnieuw te spelen met hogere moeilijkheidsgraad, en op andere manieren te spelen. Als je begint, ga je langs links of rechts? Simple vraag die in een andere gameplay resulteert.
Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen inderdaad na 1 keer er klaar mee zouden zijn, ieder zijn ding waarvoor begrip natuurlijk.
Heb SE3 gekocht :D

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pffff kreeg een blauw scherm aan het eind van de railway canon missie, ook na een herstart. Godzijdank een andere save die 1 minuut daarvoor gemaakt was en die deed het wel gelukkig. Als ik die hele missie opnieuw had mogen doen was ik not amused geweest. :)

Verder vermaak ik me er prima mee so far.

Mooiste vind ik dat je zelf ook lekker snel dood bent, lig je rustig op het dak 1 voor 1 wat mensen neer te leggen, let je even niet op en hoor je een ventje achter je, om twee seconde later dood neer te vallen. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vrouw is net vertrokken naar India en dan naar Nieuw-Zeeland, dus ik heb tot 1 april tijd om video games te spelen *O*

Al heb ik een waslijst spellen die ik nog moet spelen en vond ik €90 schandalig veel geld, toch heb ik SE4 gekocht. Nog voor één minuut te spelen: FFS, bij SE3 was alt-tab een probleem met de muis en bij SE4 alweer. Ik snap niet dat ze dat niet voor mekaar krijgen.

Edit na 5 uur speeltijd: Gameplay 10/10, maar de verhaallijn is tennenkrommend. Wel leuk dat je een korte bio krijgt van gemarkeerde soldaten, al is de impact op al dan niet doden onbestaande. Ze hadden nog een systeem moeten invoeren dat ze zich kunnen overgeven of zo.

[ Voor 26% gewijzigd door YellowOnline op 19-02-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ben nu bij de 5de of 6de missie en moet zeggen dat het echt niet gaat vervelen. Probeer 1 missie op een avond te doen, maar heb de neiging om door te blijven gaan eigenlijk.

Probleem wat ik dan heb is dat ik minder geduld heb naarmate ik langer speel en veel eerder denk "fuck it, bring it on" maar dat is toch niet zo leuk, het blijft het leukst als je ze 1 voor 1 omlegt en het lijk verstopt. Vooral als je dan bij hel laatste ventje jezelf laat zien en hij de rest roept dat er een indringer is... er is alleen niemand meer. :P

Die glare van snipers is ook prima gedaan, je hebt echt even een Oh Fuck momentje want 1 kogel is voldoende om het loodje te leggen. Dan eerst pinpointen de scope zo goed mogelijk instellen zodat je snel op de sweetspot zit om hem om te leggen, 2 seconden teveel tijd nodig en plop je ligt. _/-\o_

Speel trouwens nog steeds met de hardware waar je mee begon, heb alleen suppressed ammo toegevoegd voor de rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
poor Leno schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:49:
[...]

Thnx :) Ik denk dat ik dit ga doen, om te kijken of het wel een spel voor mij is..

Ik zoek namelijk gewoon een Assassins Creed/Uncharted/Tomb Raider-achtig spel in WW2.. maar die zijn er niet, behalve deze reeks :/

Die Grey Wolf Hilter missie zit trouwens niet bij de Ultimate editie zag ik.. Maarja, eerst kijken of het wat is :)

Saboteur oud spel, maar heeft wel assassins creed trekken en is WOII in parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
lord polko schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Saboteur oud spel, maar heeft wel assassins creed trekken en is WOII in parijs.
Thnx! Maar helaas niet voor de PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heerlijk deel van de Sniper Elite serie is dit weer. Op Authentic is best wel pittig, lange afstand schoten zijn dan echt moeilijk, vooral als je de slechte gewoonten van de hulpmiddeltjes moet afleren. Ga ik me zeker mee vermaken de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Toch maar gehaald maandag. Alleen nog maar coop gedaan, die survival mode ding. maar heerlijke game weer.

Binnenkort maar aan campaign beginnen. Heb even zitten kijken bij loadouts, maar het lijkt erop alsof het starterwapen de beste all rounder blijft de hele game. Is dat ook zo? of loont het echt om bijv de Carcano te gebruiken (was mijn favo in SE3)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• wsLy
Bokkie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:30:
Toch maar gehaald maandag. Alleen nog maar coop gedaan, die survival mode ding. maar heerlijke game weer.

Binnenkort maar aan campaign beginnen. Heb even zitten kijken bij loadouts, maar het lijkt erop alsof het starterwapen de beste all rounder blijft de hele game. Is dat ook zo? of loont het echt om bijv de Carcano te gebruiken (was mijn favo in SE3)
Ik ben nu aan de laatste missie bezig op Hard en gebruik nog steeds de Springfield en Welrod. Alleen heb ik de Thompson voor iets anders vervangen en de equipment loadout.

Stichting Hobbyserver

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ook ik (halfweg, op authentic) gebruik enkel de standaard load-out tot dusver. Ik heb geen zin om mij te verdiepen in wapentuig. De Thompson heb ik nog nooit gebruikt: ofwel snipen (normal/suppressed), ofwel Welrod suppressed.

• UltraSub
Flagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:36:

Speel trouwens nog steeds met de hardware waar je mee begon, heb alleen suppressed ammo toegevoegd voor de rifle.
Scheelt dat veel? Ik wacht altijd tot er geluid is als cover, maar dat duurt me eigenlijk te vaak te lang :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

UltraSub schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
[...]

Scheelt dat veel? Ik wacht altijd tot er geluid is als cover, maar dat duurt me eigenlijk te vaak te lang :+
Yep utter silence. :)

Maar het is redelijk schaars, dus je zal nog steeds zoveel mogelijk met normale ammo moeten doen.

Het is handig als je er 3 of 4 snel achter elkaar moet neerleggen dat kan krap worden als het vliegtuig weer snel over is. :)

• azerty
  • Laatst online: 19:36
Gisteren uitgespeeld op laag level, en er staan nog minstens 2 runs van de single player op het programma voor mij: nogmaals op laag level voor de rest van de collectibles (en evt wat achievements), daarna nog eens op authentic uiteraard :D

Campagne is even goed qua verhaal tov SE3 vind ik persoonlijk, mappen zijn wel immens vergroot

• wsLy
YellowOnline schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:20:
Ook ik (halfweg, op authentic) gebruik enkel de standaard load-out tot dusver. Ik heb geen zin om mij te verdiepen in wapentuig. De Thompson heb ik nog nooit gebruikt: ofwel snipen (normal/suppressed), ofwel Welrod suppressed.
Op Hard is hdt nog wel te doen om #yolo te gaan met je smg, maar op authentic lijkt mij dit niet echt een goed plan en moet je inderdaad echt voor snipen en sneeki beeki gaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zoeven sterk staaltje domme AI gezien. Ik ben in een klooster, op de bovenverdieping, en wacht tot een soldaat door de deur wandelt en dood hem met de hand. Blijkbaar trigger ik toch 'code geel' en spoedig komt de volgende de trap opgerend, komt door de deur en... ja, ook deze dood ik met de hand. En dat triggert de volgende die de trap oploopt.

Na 28 soldaten (!!!) die op deze manier aan hun eind kwamen was de voorraad vijanden uitgeput. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

YellowOnline schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:54:
Zoeven sterk staaltje domme AI gezien. Ik ben in een klooster, op de bovenverdieping, en wacht tot een soldaat door de deur wandelt en dood hem met de hand. Blijkbaar trigger ik toch 'code geel' en spoedig komt de volgende de trap opgerend, komt door de deur en... ja, ook deze dood ik met de hand. En dat triggert de volgende die de trap oploopt.

Na 28 soldaten (!!!) die op deze manier aan hun eind kwamen was de voorraad vijanden uitgeput. :')
Ik heb dit ook gehad in Level 5, bij het monastery, dat kleine huisje voor de hoofdingang ging ik half op de keldertrap zitten, er een enkele neermaaien en dan stees hun lichamen boobytrappen, na 20+ man kwamen ze niet meer omdat...er geen meer waren :')

Daarentegen, het ligt er aan welke difficulty je speelt. Heb hem nu op Authentic uitgespeeld en daar was de AI toch even een stuk scherper ingesteld, als je het 1 keer verkloot heb je 3/4 van de map achter je aan omdat ze iedereen alerten, probeer het maar eens bij de Hitler DLC bijvoorbeeld :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vind Authentic mode echt helemaal top, je moet echt naar de vijanden kijken en luisteren naar wat ze zeggen of roepen om te weten in wat voor state ze zitten (relaxed, zoekend of wetend waar jij bent). En jezelf precies down of upwind positioneren zodat je minder last hebt van wind tijdens een schot. Erg goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Slavy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:40:
[...]

Ik heb dit ook gehad in Level 5, bij het monastery, dat kleine huisje voor de hoofdingang ging ik half op de keldertrap zitten, er een enkele neermaaien en dan stees hun lichamen boobytrappen, na 20+ man kwamen ze niet meer omdat...er geen meer waren :')

Daarentegen, het ligt er aan welke difficulty je speelt. Heb hem nu op Authentic uitgespeeld en daar was de AI toch even een stuk scherper ingesteld, als je het 1 keer verkloot heb je 3/4 van de map achter je aan omdat ze iedereen alerten, probeer het maar eens bij de Hitler DLC bijvoorbeeld :)
Ja, bij de Hitler DLC ben ik lang stealth gebleven na Hitler zijn dood, maar op een bepaald moment was mijn geduld op en ben ik beginnen snipen met regular ammo. Dan had ik ineens inderdaad een stuk of 30 man achter me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

NLxAROSA schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:
Vind Authentic mode echt helemaal top, je moet echt naar de vijanden kijken en luisteren naar wat ze zeggen of roepen om te weten in wat voor state ze zitten (relaxed, zoekend of wetend waar jij bent). En jezelf precies down of upwind positioneren zodat je minder last hebt van wind tijdens een schot. Erg goed gedaan.
Inderdaad, heb ook al redelijk de hang of it met sniper zonder assists op Authentic mode, daarnaast hebben ze het wel iets makkelijker gemaakt dan deel 3, daar had je geen checkpoints op Authentic mode in een missie.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 18:44
Vraagje - ik zie hierboven dat SE3 aangeraden wordt. Ik heb nu SE4 al een tijdje gespeeld. SE3 is in de aanbieding voor 11EUR. Ga ik me er nog mee vermaken, of ga ik me eerder irriteren aan de verschillen tov 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 19:36
Als je SE4 graag speelt is er vrij veel kans dat SE3 je ook gaat bevallen :)

------------------------------------

Heeft er al eens iemand een "corrupted" save meegemaakt? Ben alles kwijt (level, unlocks, ...) en krijg het niet meer in orde... Contact opgenomen met hun support, maar ja, het is weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Schiet toch redelijk vaak naast merk ik. Gewoon met assist, die rooie pointer zeg maar. Snap er geen zak van, had ik bij SE3 maar heel zelden last van. Iemand die weet waar dat aan ligt?

Moet een beetje doorspelen trouwens, Sniper Ghost Warrior 3 komt er rap aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Niet online
Voor de geinteresseerden, nu op Steam:
Sniper Elite 2: nu 8.39 (-70%) http://store.steampowered.com/app/63380/Sniper_Elite_V2/
Sniper Elite 3: nu 9.20 (-80%) http://store.steampowered.com/app/238090/Sniper_Elite_3/
Sniper Elite 4: nu 44.99 (-25%) http://store.steampowered.com/app/312660/Sniper_Elite_4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 11:44
Oei! Mooie aanbiedingen. Ik heb genoten van 3, maar ik twijfel wel of ik nu op dit moment 4 ga aanschaffen. Voor dat geld kan ik een HEEL geduldig man zijn. Moet ook nog beginnen aan TLoU, HitMan en FireWatch...

En toch wil ik ook beginnen aan 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 18:44
azerty schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:40:
Als je SE4 graag speelt is er vrij veel kans dat SE3 je ook gaat bevallen :)

------------------------------------

Heeft er al eens iemand een "corrupted" save meegemaakt? Ben alles kwijt (level, unlocks, ...) en krijg het niet meer in orde... Contact opgenomen met hun support, maar ja, het is weekend...
Ik ben ervoor gegaan. Eerste indruk is dat ik 4 toch een stuk beter vind. Het blikveld is veel wijdser, daardoor voelt 3 een beetje aan als de wereld bekijken met één oog. Gameplay wijkt wel af, waar je bij 4 toch een stuk vlotter beweegt, maar geen dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:39
DerNosferatu schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:38:
[...]

De herspeelbaarheid wordt wel enigszins beperkt (imho) doordat de vijanden elke keer op precies dezelfde plekken staan en precies dezelfde rondjes lopen. Na een paar keer door een level te zijn gelopen weet je al precies dat er achter dat ene muurtje een vijand staat maar dat ie zich na 30 seconden omdraait om even een sigaretje op te steken :)

Niettemin heb ik al heel veel uren plezier zitten in zowel deel 2, 3 en nu ook 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 14:06
Sniper Elite 4 is nu in de aanbieding op PSN tot 29 juni
Voor 29.99 en de Luxe versie voor 44.99
wat is het verschill tussen de normale en de Deluxe versie
en Kan je heel het spel in Co-op spelen dus ook de campaign?
Of alleen maar bepaalde missie's ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

FreakGIB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:01:
Sniper Elite 4 is nu in de aanbieding op PSN tot 29 juni
Voor 29.99 en de Luxe versie voor 44.99
wat is het verschill tussen de normale en de Deluxe versie
en Kan je heel het spel in Co-op spelen dus ook de campaign?
Of alleen maar bepaalde missie's ?
Deluxe bevat Season pass inc toekomstige DLC's. Alle missies van Singleplayer tot DLC kan je allemaal Co-Op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 14:06
Slavy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Deluxe bevat Season pass inc toekomstige DLC's. Alle missies van Singleplayer tot DLC kan je allemaal Co-Op spelen.
Cool Alle DLC's dan is die van 44.99 ook erg interessant THX.
Is er trouwens een groot verschil in Co-op play ten opzichte van SE3

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

FreakGIB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Cool Alle DLC's dan is die van 44.99 ook erg interessant THX.
Is er trouwens een groot verschil in Co-op play ten opzichte van SE3
Ja je zit niet met begrenzingen in het spel bijvoorbeeld, je hebt eigenlijk nergens meer "waiting for other player" en zo, dat scheelt echt een hoop. Daarnaast moet je elkaar wel wat meer helpen, erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeerdoo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08-2020
Op steam heb ik deze laatst gekocht voor 29,99
Daar kon ik hem niet voor laten liggen, prijs is nu nog steeds hetzelfde dus doe er je voordeel mee !

http://www.tjeerdoo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:22
Het blijft mooi, die kill cams :9
Ik heb nog geen game gezien die dit zo heeft verwerkt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DGrT1cunJ7c&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Weet iemand of er een complete edition uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Vanaf vandaag als PSN game van de maand gratis te downloaden. Iemand 'm al/weer gedownload/gespeeld sinds vandaag?

Lijkt me een vermakelijke game zeker gezien er aardig wat denk/uitstippel werk bij komt kijken tijdens het spelen. Ook regelmatig tussendoor handmatig saven bij zulke games (mits dat kan) als je het mij vraagt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Coltpower schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:32:
Vanaf vandaag als PSN game van de maand gratis te downloaden. Iemand 'm al/weer gedownload/gespeeld sinds vandaag?

Lijkt me een vermakelijke game zeker gezien er aardig wat denk/uitstippel werk bij komt kijken tijdens het spelen. Ook regelmatig tussendoor handmatig saven bij zulke games (mits dat kan) als je het mij vraagt... :+
Bij mij is 'ie nog steeds 70 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Apart. Zal wel vanaf loop van de dag aangepast worden in de store dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Inmiddels beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 07:34
Ik heb de download zojuist klaar gezet. Vanavond trap ik m'n PS aan en gaan we los. Ben van plan dit spel met een maat co-op te spelen. Naast de campagne lijkt het mij ook erg leuk om heads up 1v1 tegen hem te spelen, hopelijk krijgen we dat ook voor elkaar zonder andere spelers in een lobby. Mocht iemand daar al ervaring mee hebben hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:56

Agent47

I always close my contracts.

Heb hem in de wachtrij gezet! Vanavond downloaden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Agent47 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:37:
Heb hem in de wachtrij gezet! Vanavond downloaden.
Weet niet of je je PS4 in rest mode hebt staan, maar dan kun je 'm meteen downloaden. Is die binnen als je thuis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:56

Agent47

I always close my contracts.

bram1984 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:39:
[...]

Weet niet of je je PS4 in rest mode hebt staan, maar dan kun je 'm meteen downloaden. Is die binnen als je thuis komt.
Nee ik schakel de stroom er altijd af voor ik ga slapen. Gaat pas weer aan als ik thuis kom vanaf werk. :9

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 07:34
Gisteren een tijdje op de shooting range gestaan en een klein uurtje de eerste missie gespeeld. Erg trage game maar het lijkt tot nu toe erg leuk. Wellicht dat de moeilijkheidsgraad nog iets opgekrikt mag worden, ik heb het idee dat je relatief eenvoudig met gedempte kogels de een na de andere bewaker om kan leggen voordat deze tijd hebben om het lijk van hun collega te ontdekken én alarm te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
De moeilijkheidsgraad is via veel variabelen in te stellen. Zo heb je de standaard moeilijkheidsgraad die je aan het begin van het spel kan instellen. Daarbij wordt er bij 'normal' o.a. de mechanic van bullet drop ingestopt en bij 'hard' komt daar nog eens de wind mechanic kijken. Ook de scherpte/agressie van de AI wordt per moeilijkheidsgraad opgeschroefd.

Hiernaast kan je via het Options menu nog een aantal andere variabelen zelf instellen waardoor het een nog authentiekere sluipschutterservaring (bijna simulatie) wordt. Het weghalen van de aim assist (rode dradenkruisje (reticle)) heeft daarbij de grootste impact. Dit vereist 100% een eigen berekening/inschatting van waar je exact moet mikken, o.a. rekening houdend met de bullet drop en wind. Voor mij is dat nog een flinke stap te ver, maar dit kan je oefenen en de shooting range is daar inderdaad uitermate geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Laatst online: 23-06 18:37
Paar uur gespeeld en ik vermaak me kostelijk. Vooral met het zetten van boobytraps. Een mijn op een lijk leggen en Duitsers lokken met een paar schoten en explosies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:28
Speel hem al geruime tijd online, erg vermakelijk. Sinds een paar dagen veel nieuwe spelers erbij door de gratis download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Inderdaad een erg gave game. Grote open maps met veel bewegingsvrijheid, vooral ook verticaal gezien (natuurlijk een must voor een sluipschutter).

De AI valt mij niet erg tegen. Zodra ze je doorhebben en de rode status hebben is het vaak lastig ontsnappen. Ze schieten dan erg scherp en sluiten je echt in. Zolang ze je niet (goed) doorhebben is het soms wel makkelijk de lichamen letterlijk op te stapelen d.m.v. continu lokken, maargoed. Ik speel op 'Hard'.

Moet zeggen dat het spel enorm vloeiend loopt op m'n PS4 pro. Volgens mij continu 60fps en dat is echt een genot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 07:38

Muggie

8 pm

Deze ook opgepikt uit de store ivm gratis deze maand. Net begonnen en gelijk iets mafs, ik schiet op nog geen 40 meter met de sniper rifle een tegenstander recht in de nek, netjes onder de helm, en die tegenstander gaat niet neer? Is dat normaal in deze game?

Edit
Ah, je kunt je sights bijstellen en dan gaat het beter, suppressed ammo is ook minder krachtig blijkbaar. Best vermakelijk nu :)

[ Voor 21% gewijzigd door Muggie op 24-08-2019 09:47 ]

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Fijne game blijft dit toch.

Na het uitspelen van de uitstekende campagne speel ik nu de Solo Survival modus op niveau Hard. Ik ben begonnen in het dorpje waarbij ik dan de commandopost (CP) moet verdedigen tegen opeenvolgende golven van Wehrmacht-aanvallers, maar nog belangrijker is uiteraard om zelf in leven te blijven.

Om het een stevige uitdaging te noemen is nog een understatement, want in tegenstelling tot de campagne kun je hier geen games ""saven". Je moet dus in totaal twaalf golven zien te overleven. Tot nu toe heb ik het met veel moeite en na uitgebreide ervaring éénmaal tot de vijfde zevende elfde twaalfde golf gehaald...

Een paar tips en wat nuttige info voor hen die de Solo Survival ook willen proberen:
  • je kunt deze missie ook afmaken indien je commandopost toch wordt vernietigd, maar daarbij wordt je missie er niet makkelijk er op, want dan verlies je de mogelijkheid om hier extra explosieven op te halen (namelijk na afloop van elke aanvalsgolf).
  • elke opeenvolgende golf bestaat uit telkens meer aanvallers: tijdens de zevende golf kijk je bijv. al tegen 25 man aan. Gelukkig melden ze meestal zich niet allemaal tegelijk, maar meestal in groepjes van drie tot vier man.
  • tussen de aanvalsgolven in heb je slechts enkele tientallen seconden om even een bezoek aan de commandopost te brengen en een paar nieuwe explosieven te plaatsen.
  • wanneer je nog steeds in leven bent aan het eind van een aanvalsgolf wordt je gezondheid automatisch weer naar 100% aangevuld.
  • explosieven en EHBO-materiaal zitten voor een beperkt gedeelte in je standaard uitrusting (loadout), maar kunnen soms ook afhandig worden gemaakt van gedode vijanden. Er is tijdens een aanvalsgolf echter steeds zeer weinig tijd om hun lichamen te controleren, en vaak grijp je mis zodat zo'n actie je enkel extra munitie oplevert. Tip: schiet de laatst overgebleven Duitser niet direct dood, maar maak eerst een rondgang langs de lijken om zoveel mogelijk explosieven en verbandmateriaal op te pakken. Daarna kun je alsnog met die laatste mof afrekenen.
  • hoe meer vijanden tegelijk je CP bezetten, hoe sneller die CP verloren gaat. Wanneer je weet dat er slechts een enkele overgebleven soldaat de CP aan het innemen is, kun je best nog enkele tientallen seconden besteden aan het beroven van de lijken voordat je CP daadwerkelijk vernietigd is.
  • het is nog belangrijker dan in de campagne om de kaart goed te "lezen" m.b.t. de locatie van al dan niet bewegende rode stippen t.o.v. de huizen die ook op de kaart staan aangegeven. In de hectiek van de strijd heb je meestal weinig tijd om echt een goede inschatting te maken van de exacte locatie van de individuele vijanden, maar op den duur word je door schade en schande ook wijzer. Helaas ontglipt er wel eens eentje aan je overzicht - met vaak dodelijke gevolgen.
  • het loont om vijanden zover mogelijk van je vandaan al op te merken met de verrekijker van je geweer (nog voordat ze als rode stippen op je kaart verschijnen) en neer te schieten in plaats van ze dichterbij te laten komen, maar tegelijkertijd kun je beter niet te lang vanaf één plek blijven schieten, ook al is het uitzicht over het dorp er prima. Constant blijven verplaatsen is het devies.
  • steeds wanneer je drie golven hebt gehad moet je jezelf opeens in korte tijd naar een andere commandopost begeven meer dan honderd meter verderop (geen richtingaanwijzing wordt gegeven, wat wel een misser is van het spel). Je kunt het beste een keer de hele map verkennen om te zien waar de opeenvolgende vier CP's zich bevinden.
  • het aantal overgebleven tegenstanders per golf staat bovenin beeld steeds aangegeven met een klein scherpschutterskruisje ervoor.
  • het is de moeite waard om goed te luisteren naar wat de vijand allemaal naar elkaar schreeuwt om een verwachting te krijgen van waar ze binnenkort op zullen duiken. Ook het werpen van een granaat wordt altijd afgekondigd.
  • wanneer er nog maar twee of drie vijanden over zijn kun je opeens hun silhouetten door muren en obstakels heen zien, zodat je precies weet waar ze uithangen en zelfs welke kant ze opkijken.
  • op het einde van de vijfde golf moet je goed uitkijken voor twee scherpschutters die waarschijnlijk als laatsten over zullen blijven - zodat je gaat zien waar ze zich bevinden en je geduldig met ze kunt gaan afrekenen.
  • met een buitgemaakt lichtpistool kun je de Duitse artillerie een salvo op hun eigen troepen laten afvuren.
  • In golf negen krijg je ook nog te maken met een Panzer-tank. Je kunt die uitschakelen met een combinatie van een eerder geplaatsteTeller-mijn & TNT of met een Panzerfaust, die laatste valt soms te verkrijg je door je SMG (tijdelijk) in te ruilen bij je Command Post.
  • tijdens de elfde golf word je geregeld beschoten door meerdere levensgevaarlijke (Panzer)faust Troopers die je het het beste dan ook als eerste uitschakelt. Desondanks openen er tijdens die golf uiteindelijk zoveel vijandelijke eenheden tegelijk het vuur op je dat je moeite zult hebben om überhaupt aan te kunnen leggen - zelfs vanaf je verhoogde, verdekte positie. En in de twaalfde golf moet je het tenslotte zelfs tegen twee Panzers zien op te nemen....

[ Voor 36% gewijzigd door choogen op 28-07-2022 14:24 ]

Pagina: 1