Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniKoelkast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 17:48
Hoi mede-tweakers,

Als ik mijn 3de scherm uitzet ziet mijn Windows het scherm niet meer. dus denkt Windows dat er maar 2 schermen aangesloten zijn. Het is alleen bij mijn 3de scherm. zelf denk ik dat het door de DisplayPort kabel komt. Want ik heb mijn andere 2 schermen aangesloten met een HDMI kabel en een VGA kabel. Ik hoop dat jullie voor mij een antwoord hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
"Ik blijf het toch zeggen he!"
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/4b8pb6s6v/CWx_Iw_Dk_W4_AAQOrm.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door thomas1907 op 14-02-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is inderdaad een probleem met DP. Heb het hier ook met mijn Dell scherm. Zodra ik het scherm uitzet ziet Windows het scherm niet meer. Vooral leuk als je allemaal vensters open hebt staan en alles van een 34 inch scherm naar een 24 inch scherm gaat. Kan je leuk weer alles op de juiste plek zetten en het venster formaat aanpassen. Voor zover ik weet is er niets aan te doen. Ik laat het scherm na 5 minuten een zwarte screensaver weergeven en zet het scherm nooit uit als de PC draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniKoelkast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 17:48
PilatuS schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:09:
Is inderdaad een probleem met DP. Heb het hier ook met mijn Dell scherm. Zodra ik het scherm uitzet ziet Windows het scherm niet meer. Vooral leuk als je allemaal vensters open hebt staan en alles van een 34 inch scherm naar een 24 inch scherm gaat. Kan je leuk weer alles op de juiste plek zetten en het venster formaat aanpassen. Voor zover ik weet is er niets aan te doen. Ik laat het scherm na 5 minuten een zwarte screensaver weergeven en zet het scherm nooit uit als de PC draait.
bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Graag gedaan :)

Heb toen ik dit probleem zelf had wat onderzoek naar gedaan, maar er was toen geen oplossing voor.