Waar kan ik goedkoop van die stevige plastic bakken/blokken halen om onder de monitor te zetten? Graag wat links als het kan.
Je bedoelt die dingen waar je je monitor op kunt zetten zodat je RSI-bestendig kunt werken ?? Bij mij op het werk gebruikt men daar pakken A4-papier voor.
Toetsenbord schuifla werkt ook flex. Of je desktop kassie. Of je Conrad Power Manager. Of je versterker.
Fun while it lasted: World Community Grid!
ik heb zelf gewoon iets in elkaar geschroeft, 2 plankjes rechtop met een stevig stuk hout erover heen. werkt perfect en goedkoop
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
ik heb zo'n monitor arm
verkopen ze wel bij de meeste goede pc-boers
verkopen ze wel bij de meeste goede pc-boers
Monitor arm?? leuk en aardig, maar ik heb er niks aan. Kan zo'n ding 30 kilo hebben?
ja maar ligt ook waar je hem aan vast zetOp dinsdag 03 juli 2001 23:48 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Monitor arm?? leuk en aardig, maar ik heb er niks aan. Kan zo'n ding 30 kilo hebben?
Verwijderd
V&D heeft een paar verschillende monitorkastjes vanaf een gulden of 50. Ik heb er zelf één onder mijn printer staan, voor papier-opslag. Echt een behoorlijk stevig ding.
En een volle naast je op de grondOp woensdag 04 juli 2001 19:06 schreef Molybdenum het volgende:
(leeg) bierkrat
JUIST!
Jij snapt het!

Jij snapt het!
Op woensdag 04 juli 2001 19:14 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
En een volle naast je op de grond
Verwijderd
heb ik ook en m'n hp deskjet staat in het gat lijkt wel grappig..Op dinsdag 03 juli 2001 23:30 schreef Chaoss het volgende:
ik heb zelf gewoon iets in elkaar geschroeft, 2 plankjes rechtop met een stevig stuk hout erover heen. werkt perfect en goedkoop
Ga dan direct naast een slijterij wonen.Op woensdag 04 juli 2001 19:42 schreef hiphop_4ever het volgende:
[..]
Nee een koelkast naast je bureau
Pagina: 1