Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanva
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-08 11:31
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een bluetooth usb dongle (mag ook wifi dongle zijn met bluetooth erbij) met windows 10 ondersteuning. De meeste bluetooth dongles komen terug op tweakers met een review dat ze geen windows 10 support hebben.

Op internet wel gezocht naar andere bluetooth dongles maar die zijn niet verkrijgbaar in Nederland.. Dan kwam ik op zoiets uit: Plugable USB Bluetooth 4.0. https://plugable.com/2012...h-4-0-low-energy-adapter/

Mijn maximale prijs ligt ergens tussen de 20 en de 30 euro, voor wat ik nu allemaal zie moet dat wel haalbaar zijn binnen die prijs.

Voor degene die het willen weten; mijn DS4 controller wil niet altijd werken via een kabel i.v.m. verlengstukjes etc.

Alvast bedankt voor enige hulp!

Beste antwoord (via twanva op 14-02-2017 18:58)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanva
Ik heb helemaal over deze heen gekeken denk ik?

Deze is in ieder geval besteld en ik laat weten of deze daadwerkelijk Windows 10 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 23:00
Ben benieuwd of je hem werkend hebt gekregen. Ik krijg hem in ieder geval niet werkend onder windows 10.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanva
jeroendevries schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:19:
Ben benieuwd of je hem werkend hebt gekregen. Ik krijg hem in ieder geval niet werkend onder windows 10.
De dongle heb ik zonder problemen werkend gekregen op windows 10 1607, momenteel is mijn windows versie 1703 (Creators/Makers update) en werkt deze (Mijn DS4 controller) nog steeds. Paar dagen geleden nog Fifa 17 mee gedaan zonder problemen.

Worden er bij de instellingen van Windows onder bluetooth apparaten herkend, zoals je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 23:00
Fijn dat je nog even reageert. Ik heb hem inmiddels terug gestuurd, kreeg de software werkend door middel van compatibiliteit mode (windows 8 ) installatie. Maar helaas vond hij geen apparaten (bluesoleil).

Nu een 3.5 jack naar bluetooth besteld op amazon dat werkt prima.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Pagina: 1