Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hikvision camera werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb onlangs een Hikvision DS-2CD2035-I camera gekocht.

Ik heb deze aangesloten aan mijn NVR (Hikvision DS7608), de lampjes op de camera lichten op en de NVR herkent de camera maar heeft geen toegang tot deze camera.

De NVR heeft de nieuwste firmware en ik heb alle default paswoorden geprobeerd, maar de NVR krijgt geen toegang tot de camera.

Er bestaat online een tool om het paswoord opnieuw in te stellen maar hiervoor heb ik het serienummer van de camera nodig, dat heb ik dus niet, dit staat in de software van de camera.

Als ik de camera aansluit met een netwerkkabel aan de pc, herkent de pc de camera helemaal niet, lampjes lichten ook niet op.

Klantendienst van de winkel is niets waard.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door bambinodekat op 14-02-2017 18:41 ]

Alle reacties

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:11

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hoe wordt de camera voorzien van spanning? PoE of heb je een adapter? Je PC heeft geen 802.3af/at functionaliteit dus dat de lampjes niet gaan branden is logisch omdat de camera geen stroom krijgt.

Je kunt een adapter aansluiten (en hem dan aan je PC hangen waarbij zowel je PC als de camera in hetzelfde IP subnet moeten zitten om elkaar te kunnen benaderen). Of je kunt je PC en camera beide aansluiten op een PoE switch, waarbij ook hier beide apparaten in hetzelfde IP subnet moeten zitten.

www.google.nl

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb de camera aangesloten op de router en ik weet nu het IP-adres van de camera.

Ik krijg een webpagina waar ik dus moet inloggen, maar ik weet het wachtwoord niet.

http://imgur.com/xfJr7S7

[ Voor 4% gewijzigd door bambinodekat op 17-02-2017 12:58 ]

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 19:04

Blokker_1999

Full steam ahead

http://overseas.hikvision...77a-ae71-ec751d86da85.pdf

Serienummer is gewoon te vinden in de SADP tool volgens de handleiding.

No keyboard detected. Press F1 to continue.