Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je een @ typt, krijg je een mooi popup-menuutje te zien van de users in het huidige topic, right? Is dat een CLI? Nope.oisyn schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:14:
Sowieso is completion in welke command line interface dan ook altijd al tab geweest (enter kan immers niet), en IDE's ondersteunen over het algemeen beide. De post van crisp lijkt me dan ook nogal voorbarig en puur gebaseerd op persoonlijke voorkeuren
Dat het dat niet is is nog geen reden om het anders te doenIs dat een CLI?
[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 14-02-2017 19:33 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De vergelijking met auto-complete in een cli is eigenlijk niet eens bij me opgekomen. Ik weet zelfs niet eens of dergelijke suggests op facebook of twitter wel met tab werken omdat ik dat dus ook nooit geprobeerd heb
[ Voor 53% gewijzigd door crisp op 14-02-2017 19:50 ]
Intentionally left blank
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Een spatie kan onderdeel zijn van de gebruikersnaam die je aan het typen bent, dus dat levert conflicten op. Een tab daarentegen niet.Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:57:
En wat als je spatiebalk zou pakken ipv tab. Dat spatiebalk dus de user invult die op dat moment geselecteerd staat. Dat zie ik ook nog wel werken.
Intentionally left blank
Dat het wordt verandert naar tab of dat het wordt toegevoegd zou ik dan weer niet erg vinden, want bij LO pas ik 't namelijk aan naar tab.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ohja, op Tweakers zijn spaties toegestaan in usernames. Laat maar dan.crisp schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:29:
[...]
Een spatie kan onderdeel zijn van de gebruikersnaam die je aan het typen bent, dus dat levert conflicten op. Een tab daarentegen niet.
Even offtopic, maar welgerelateerd aan deze functie. Ik wilde net in een reactie @hieronder typen om te reageren op een post onder mij. Nu blijkt dat er blijkbaar een user is met de nickname 'hieronder'. Dit is onderzettend irritant met deze nieuwe feature. Kunnen jullie daar eens naar kijken of daar iets aan te doen is?
Het is toch geen probleem om @hieronder te typen zonder er een mention van te maken? Kwestie van stug doortypen of escape drukken om de suggest te sluiten...Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:48:
[...]
Even offtopic, maar welgerelateerd aan deze functie. Ik wilde net in een reactie @hieronder typen om te reageren op een post onder mij. Nu blijkt dat er blijkbaar een user is met de nickname 'hieronder'. Dit is onderzettend irritant met deze nieuwe feature. Kunnen jullie daar eens naar kijken of daar iets aan te doen is?
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mailadressen kun je sowieso wel escapen. Check of er een teken (wat in de emailnaam mag staan) voor de @ staat en dan moet je het al hebben, denk ik zo.Dirk schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:58:
Ach, er zullen vast meer gebruikersnamen in de weg zitten en als je een emailadres wil typen slaat hij ook aan. Gewoon negeren, wat is het probleem?
Och, ik zie het zo vaak gebeuren dat ik mij er niet meer druk om maak. Wat wel irritant is, zijn mensen die plaatjes aan hun post gaan toevoegen in het grappige plaatjes topic. Kom je een half uur of later weer in het topic, mis je er een paar die zijn toegevoegd nadat je de post had gelezen..oisyn schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:16:
Weet je wat nog veel irritanter is? Reageren op een post die onder je staat, want voor de lezer klopt de chronologie dan niet meer. Misschien moet je dat gewoon niet doen
Het is maar waar je je druk om kan maken.
En anders gewoon checken op begin van de regel en spatie.Zeror schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 02:20:
[...]
Mailadressen kun je sowieso wel escapen. Check of er een teken (wat in de emailnaam mag staan) voor de @ staat en dan moet je het al hebben, denk ik zo.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Intentionally left blank
@crisp als jullie dan toch bezig zijn, kan het @-teken ook onderdeel uitmaken van de hyperlink en dus blauw meekleuren? Mijn OCD protesteert.crisp schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:25:
Ik heb iig alvast een vervolgticket gemaakt voor verbeteringen aan de mention-suggest waar ik straks hard voor ga lobbyen
En ik kom er nu achter dat het taggen nog niet werkt op de mobiel. (Windows Phone)
[ Voor 56% gewijzigd door matroosoft op 26-02-2017 22:42 ]
Dat lijkt me semantisch weer niet correct, aangezien de @ geen onderdeel is van de gebruikersnaam...matroosoft schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:40:
[...]
@crisp als jullie dan toch bezig zijn, kan het @-teken ook onderdeel uitmaken van de hyperlink en dus blauw meekleuren? Mijn OCD protesteert.
We hebben het inmiddels op Android werkend, dus hopelijk doet hij het op WP dan ook (en anders mag je Microsoft de schuld geven). Die versie komt morgen met de release meeEn ik kom er nu achter dat het taggen nog niet werkt op de mobiel. (Windows Phone)
Intentionally left blank
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
dit...AW_Bos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:19:
@Crisp Uit interesse: Wat sputterde er dan tegen dat het niet meteen op Android werkte?
Intentionally left blank
Maar is wel in lijn met wat zo'n beetje alle andere social media doet. Het staat imho ook mooier.crisp schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:04:
[...]
Dat lijkt me semantisch weer niet correct, aangezien de @ geen onderdeel is van de gebruikersnaam...
Daar mag @Femme zich over uitspreken. Ik heb meestal niet zo'n boodschap aan 'anderen doen het ook zo'.oisyn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:35:
[...]
Maar is wel in lijn met wat zo'n beetje alle andere social media doet. Het staat imho ook mooier.
Intentionally left blank