Goeiemiddag,
Ik ben nieuw hier op het forum, en ik heb een vraag waar ik niet uitkom. Ik kan via het internet niet het juiste artikel vinden.
Mijn vraag:
Ik heb onlangs windows 10 opnieuw geinstalleerd met een volledig herstel. Hierbij heb ik tijdens de installatie de stap voor microsoft account koppelen overgeslagen. Ik heb wel een wachtwoord ingesteld, waarvan ik 95% zeker ben dat ik hem nog weet. Echter herkent hij mijn wachtwoord niet.
Wie kan er mij helpen en vertellen hoe ik hier uit kom?
een optie kan zijn om hem nogmaals te herstellen, alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen als ik niet verder kom dan het wachtwoordscherm.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 LOCAL account
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-ik heb geen wachtwoordherstelschijf gemaakt, dus dit is geen optie.
-geen Microsoft account gekoppeld aan pc
mucho grazi to the one helping!
Ik ben nieuw hier op het forum, en ik heb een vraag waar ik niet uitkom. Ik kan via het internet niet het juiste artikel vinden.
Mijn vraag:
Ik heb onlangs windows 10 opnieuw geinstalleerd met een volledig herstel. Hierbij heb ik tijdens de installatie de stap voor microsoft account koppelen overgeslagen. Ik heb wel een wachtwoord ingesteld, waarvan ik 95% zeker ben dat ik hem nog weet. Echter herkent hij mijn wachtwoord niet.
Wie kan er mij helpen en vertellen hoe ik hier uit kom?
een optie kan zijn om hem nogmaals te herstellen, alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen als ik niet verder kom dan het wachtwoordscherm.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 LOCAL account
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-ik heb geen wachtwoordherstelschijf gemaakt, dus dit is geen optie.
-geen Microsoft account gekoppeld aan pc
mucho grazi to the one helping!