Hallo ! Hallo ! 😀
Ik wil graag weten of ik met deze componenten een goede game pc heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Battlefield 1, Skyrim met graphic mods, league of legends etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro alleen voor de pc. toetsenbord, muis en monitor heb ik al
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Heb je nog bepaalde wensen ? Games stabiel spelen op ultra settings. 1080p/1440. Ik vind het geen probleem om bij sommige spellen wat beeldkwaliteit op te geven voor meer fps.
Ga je overklokken?
Nee. Maar aangezien ik een i5 6600k processor in m'n wenslijst heb staan i's dit dan wel de juiste cpu voor mij ? Aangezien ik toch niet ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de laatste tijd veel onderzoek gedaan naar componenten, maar omdat er zo gigantisch veel zijn wil ik graag weten of dit een goede build is. Of dat ik beter een andere ssd, cpu of gpu kan nemen omdat dat beter past..
Ik hoor het graag 😀
Ik wil graag weten of ik met deze componenten een goede game pc heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Battlefield 1, Skyrim met graphic mods, league of legends etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro alleen voor de pc. toetsenbord, muis en monitor heb ik al
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Heb je nog bepaalde wensen ? Games stabiel spelen op ultra settings. 1080p/1440. Ik vind het geen probleem om bij sommige spellen wat beeldkwaliteit op te geven voor meer fps.
Ga je overklokken?
Nee. Maar aangezien ik een i5 6600k processor in m'n wenslijst heb staan i's dit dan wel de juiste cpu voor mij ? Aangezien ik toch niet ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de laatste tijd veel onderzoek gedaan naar componenten, maar omdat er zo gigantisch veel zijn wil ik graag weten of dit een goede build is. Of dat ik beter een andere ssd, cpu of gpu kan nemen omdat dat beter past..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,50 | € 248,50 |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA PLUS | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 465,- | € 465,- |
| 1 | Seagate Barracuda Barracuda, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 131,50 | € 131,50 |
| 1 | OCZ TR150 120GB | € 47,78 | € 47,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,23 | |
Ik hoor het graag 😀