Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:56
Ik kwam zojuist deze advertentie tegen op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1135686590
De prijs ligt €80 onder de laagste prijs in de Pricewatch. Kan natuurlijk, maar voor een nieuw product op Marktplaats ben ik altijd iets huiverig. Er valt ook niks te vinden over Digi-World in Rijen en je kunt alleen een bericht sturen.

Is iemand bekend met deze verkoper?

Ik heb een bericht gestuurd met de vraag of het scherm te bekijken is. Als dat zo is, dan vertrouw ik de boel een stuk meer. Als dat niet zo is, dan maakt dat het meteen extra verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*knip* Voortaan kan je beter een topic report inzenden, ipv. zo'n reactie.

[ Voor 156% gewijzigd door Yorinn op 14-02-2017 16:30 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00
erikieperikie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:58:
Ik kwam zojuist deze advertentie tegen op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1135686590
De prijs ligt €80 onder de laagste prijs in de Pricewatch. Kan natuurlijk, maar voor een nieuw product op Marktplaats ben ik altijd iets huiverig. Er valt ook niks te vinden over Digi-World in Rijen en je kunt alleen een bericht sturen.

Is iemand bekend met deze verkoper?

Ik heb een bericht gestuurd met de vraag of het scherm te bekijken is. Als dat zo is, dan vertrouw ik de boel een stuk meer. Als dat niet zo is, dan maakt dat het meteen extra verdacht.
Als ik dit zie;
Conditie : Zo goed als nieuw

Edit: niet gezien dat de adverteerder aangeeft nieuw in doos.

Verwacht ik niet dat het om een nieuw product gaat. Wellicht een retour oid? Dat zou dan ook meteen de prijs kunnen verklaren.

Wacht zijn bericht af zou ik zeggen, als je kan komen kijken prima. Zo niet, verder zoeken.
Ik zie de vergelijkingen niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 14-02-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

waarom een * achter nieuw in doos.
dat klinkt als refurbished ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Je kunt betalen met PayPal (zegt men)
Je kunt 'm komen ophalen, m.a.w. ter plekke inspecteren hoe en wat (zegt men).

M.a.w. afgaande op bovenstaande beweringen, loop je weinig risico... >:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Fietsbel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:02:
Yorinn in "Computerwinkel Spijkenisse"

[...]

"Het forum is niet bedoeld voor shopreviews en het vragen ernaar. Deze kan je plaatsen en lezen via https://tweakers.net/shopreview/. Hier zet ik dan ook een slotje op."
8)7 Nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Ik heb vrijwel meteen bericht terug gekregen dat langskomen mogelijk is. Ik kan er niet expliciet uit opmaken dat bekijken ook mogelijk is, maar dit schept wel vertrouwen natuurlijk. Ik wil er denk ik wel een keer langsgaan, maar ik weet nog niet wanneer, dus dat zal nog even moeten wachten. Ik zal dan kritisch kijken naar de nieuwstaat, het modelnummer/serienummer (is dat ergens te controleren bij Dell?), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
erikieperikie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:12:
Ik heb vrijwel meteen bericht terug gekregen dat langskomen mogelijk is. Ik kan er niet expliciet uit opmaken dat bekijken ook mogelijk is, maar dit schept wel vertrouwen natuurlijk. Ik wil er denk ik wel een keer langsgaan, maar ik weet nog niet wanneer, dus dat zal nog even moeten wachten. Ik zal dan kritisch kijken naar de nieuwstaat, het modelnummer/serienummer (is dat ergens te controleren bij Dell?), etc.
Heb je een adres gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Clavis schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:12:
[...]

Heb je een adres gekregen?
Daar heb ik nu om gevraagd incl. tijden waarop bekijken mogelijk is. Als ik een hele rits aan openingstijden krijg, dan lijkt het nog weer wat meer op een normale winkel i.p.v. bijv. een particulier die verkoopt vanuit de schuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
erikieperikie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Daar heb ik nu om gevraagd incl. tijden waarop bekijken mogelijk is. Als ik een hele rits aan openingstijden krijg, dan lijkt het nog weer wat meer op een normale winkel i.p.v. bijv. een particulier die verkoopt vanuit de schuur.
Had het een en ander gevonden, inclusief een website en adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Geen KVK, geen adres, geen garantie(!), ik zou verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Het forum is niet bedoeld voor shopreviews en het vragen ernaar. Deze kan je plaatsen en lezen via https://tweakers.net/shopreview/. Verder kan je ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie nalezen hiervoor. Hier zet ik dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.