Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc 1600 euro

Pagina: 1
Acties:

• NalaDinW
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-01-2021
Hallo mede-tweakers!
Een vriend van mij gaat een pc kopen voor 1600 euro om op 4k te gamen.
Hij wilt een zwart/wit thema met rgb verlichting en gaat niet overklokken.
Hij neemt een harde schijf van zijn oude computer mee voor foto's en video's enzo.
Hij gaat Overwatch, LoL, Witcher 3, Dishonored 2, Rainbow 6 Seige en GTA V spelen.

Ik ben goed op zoek gegaan en kom nu uit op het volgende lijstje:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700K Tray€ 373,50€ 373,50
1Gigabyte GA-B250M-DS3H€ 80,40€ 80,40
1Galaxy GeForce GTX 1080 8GB EXOC-SNPR BLACK€ 638,-€ 638,-
1NZXT S340 Elite Wit€ 95,95€ 95,95
1Corsair Hydro H45€ 54,90€ 54,90
1G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR€ 139,50€ 139,50
1be quiet! System Power 8 600W€ 54,95€ 54,95
1Toshiba Q300 (15nm) 480GB€ 118,-€ 118,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.555,20

Wat vinden jullie van dit lijstje?

ps. Sinds wanneer zijn zulke game monster zo goedkoop? >:) 8)7

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Als je niet gaat overklokken kan dat geheugen wel naar 2400mhz en die i7 7700k naar een normale i7 7700. Je hebt nu een matx bord, wat er suf uitziet in een atx kast. Let daar op. Voeding is ook relatief zwaar, met 450W heb je echt zat.

[ Voor 16% gewijzigd door Nat-Water op 14-02-2017 14:40 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 22:09
Een B250 chipset met een K processor? Je verliest dan wel je mogelijkheid om te overklokken, en dat past dan weer niet met de waterkoeler. Dus een Scyhte Mugen 5 als koeler en een i7-7700 als processor.
Met één videokaart lijkt me 600W voeding wat veel.
Gamen op 4K? Gaat je met deze generatie niet lukken tenzij je behoorlijk terugschroeft in je beeldkwaliteit.
Moet er ook niet een monitor bij of heeft hij al een scherm beschikbaar? En dan niet een 4K tv met een uur aan inputlag.
Oude harde schijf meenemen, kan natuurlijk. Die dingen kosten niet de wereld en als een schijf een jaar of vijf oud is nog transplanteren naar een nieuw systeem is vragen om dataverlies. Kan wel, maar dan moet er ook een goede backup optie in huis aanwezig zijn.

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Sandwalker schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:42:
Een B250 chipset met een K processor? Je verliest dan wel je mogelijkheid om te overklokken, en dat past dan weer niet met de waterkoeler. Dus een Scyhte Mugen 5 als koeler en een i7-7700 als processor.
Gamen op 4K? Gaat je met deze generatie niet lukken tenzij je behoorlijk terugschroeft in je beeldkwaliteit.
Moet er ook niet een monitor bij of heeft hij al een scherm beschikbaar? En dan niet een 4K tv met een uur aan inputlag.
Oude harde schijf meenemen, kan natuurlijk. Die dingen kosten niet de wereld en als een schijf een jaar of vijf oud is nog transplanteren naar een nieuw systeem is vragen om dataverlies. Kan wel, maar dan moet er ook een goede backup optie in huis aanwezig zijn.
Een goede backup optie moet er natuurlijk met een nieuwe schijf ook zijn. Ik zie geen reden om oude HDD's weg te doen. Overigens vind ik 'behoorlijk terugschroeven' ook wel erg overdreven uitgedrukt. Op 4k heb je AA niet nodig, wanneer je dit uitzet, bereik je prima FPS waarden.

Ik zou in ieder geval geen 1500 euro aan componenten aan een System Power 8 budgetvoeding hangen. Kies gewoon iets goeds. Voeding advies en informatie topic - Deel 33

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

Wat? Niet mogelijk? Grootendeels van de games lopen op high/ultra op 4k gewoon op 60 fps... Kijk maar eens naar benchmarks.

• NalaDinW
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-01-2021
Nat-Water schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:38:
Als je niet gaat overklokken kan dat geheugen wel naar 2400mhz en die i7 7700k naar een normale i7 7700. Je hebt nu een matx bord, wat er suf uitziet in een atx kast. Let daar op. Voeding is ook relatief zwaar, met 450W heb je echt zat.
Die rgb ram wilt hij graag, die matx is goedkoper en er komt een hue+ onder en de voeding kan idd wel ander ja, dankje!
Helemaal gelijk, misschien neem ik wel een overklokbaar chipset. Zodat als hij ooit wilt overklokken de mogelijkheid er is.
Pagina: 1