Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdek
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06-11-2021
Beste tweakers,

Sinds oktober heb ik een Dell XPS15 (windows 10) waar ik zeer tevreden mee ben. Nu ben ik afgelopen week op vakantie geweest en heb daarbij (onbewust) m'n laptop een week lang aan laten staan (ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft..).

Mijn probleem is dat ik nu, elke keer als ik de sleep mode gebruik, alles afgesloten wordt (er staat expliciet "apps stay open, so when you open your laptop you can instantly pick up where you left off"). Ik studeer dus normaal gesproken berg ik m'n laptop tussen colleges en dergelijke op en zet ik hem in sleep mode om vervolgens makkelijk door te kunnen werken bij het volgende college.

Wat ik graag wil is dat m'n sleep mode niet meer alles afsluit (en secundair en alleen maar omdat het makkelijk is: een snelknop op het toetsenbord om sleep mode aan te zetten).

Wat ik geprobeerd heb is om de BIOS terug te zetten naar standaardinstellingen en ik heb via de Dell site en customer care geprobeerd te achterhalen hoe ik het kan oplossen. Helaas heb ik het daar niet kunnen vinden.

Alles wat ik kan proberen is welkom! Bij voorbaat dank :)

[ Voor 1% gewijzigd door bdek op 14-02-2017 14:07 . Reden: gekke zin ]