Tegels laten leggen, veel hoogteverschil

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:03
Hi allen,

Wij zijn thuis bezig met de nieuwe badkamer. Afgelopen week zijn daar de tegels in gelegd.

In het kort; ik ben niet tevreden met het resultaat.
We hebben bewust gekozen voor grote tegels (60x60), gerectificeerd om ze mooi glad te laten overlopen. Nu zit behoorlijk hoogteverschil in de tegels en veel verschil in de voegnaad.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik hoop met dit topic meer inzicht te krijgen in mijn situatie.

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:02
Overleg het gewoon met de tegelzetter. Hij weet wel hoe hij dit op moet lossen. Ik denk niet dat alles eruit moet. Maar soms werkt dat makkelijker.

Maar als ik die tegels zo zie moet ik wel zeggen dat dit wel heel slecht werk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Volledige onacceptabel. Het moet gewoon glad zijn. En zonder stukken er af. Moet waarschijnlijk deels op nieuw.

Gewoon aangeven dat het opgelost moet worden.... en als er tegels te kort zijn mag hij ze halen lijkt me.

[ Voor 55% gewijzigd door MeZZiN op 14-02-2017 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:47
Persoonlijk vind ik dit echt broddelwerk. Van een professionele tegelzetter mag je echt wel beter verwachten. Wij hebben thuis net de keuken betegeld met 60x60 op 40 m2. Nog nooit zelf tegels gelegd en het resultaat was een stuk beter dan dit.

Juist voor mooie voegen (tegelkruisjes) en voor het mooi vlak laten over lopen van je tegels heb je uitstekende hulpmiddelen waardoor het echt niet moeilijk is. Dit ziet er gewoon uit als een haastklus en zou ik never nooit niet accepteren.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:40
Owh wow, dat je de lijm überhaupt hard laat worden... Vaak kunnen de tegels wel netjes verwijderd worden, dus lijkt me wel te fixen. Maar dit hoef je in mijn ogen niet te accepteren nee.

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 14-02-2017 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Davidshadow13 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:47:
Persoonlijk vind ik dit echt broddelwerk. Van een professionele tegelzetter mag je echt wel beter verwachten.
Yup, beunhazen werk!

Ik ben geen pro maar heb 2 keer eerder een badkamer getegeld en dat zag er 10 keer beter uit. Een vloer tegelen is echt geen rocket science.

De aannemer had op zijn minst tegelkruisjes kunnen gebruiken:
https://www.google.nl/sea...AUICCgB&biw=1920&bih=1070

Cursusje tegelsnijden zou trouwens ook geen kwaad kunnen :/

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 14-02-2017 13:53 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
Vraag eens aan die tegelzetter of ie dit thuis ook accepteert. ;) Het ziet er niet uit en met gerectificeerde tegels zouden de voegen nagenoeg gelijk moeten zijn.

@hierboven, tegelkruisjes zijn ook niet alles. Die kunnen een fout door laten werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 14-02-2017 13:52 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Tenzij de ondergrond niet glad was of de tegels zo krom zijn als een hoepel is dit onacceptabel prutswerk. Ik heb al heel wat keren als (amateur)tegelzetter een vloertje of wand betegeld, maar met (behoorlijk) wat moeite krijg zelfs ik als volslagen amateur een vlak oppervlak. Okay, je klauwen zitten vol met schrammen en de lijm droogt tussentijds op omdat je veel te lang bezig bent op een klein stukje. Maar wat ik zie op de foto's zou ik zelf nog niet eens accepteren van mijn eigen werk, laat staan dat het door een "vakman" is uitgevoerd.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 09:30
Wat slecht. Heb je 'm van werkspot of is er nog wat officieels te klagen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Señor Sjon schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:51:

@hierboven, tegelkruisjes zijn ook niet alles. Die kunnen een fout door laten werken.
Je zegt het zelf al: een fout door laten werken. Dan heb je dus in het begin al een fout gemaakt. Dat kan je de tegelkruisjes niet kwalijk nemen. ;)
Mits goed gebruikt zijn tegelkruisjes echt wel een goed hulpmiddel.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:23

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Zo dan, heb je die tegelzetter bij het blindeninstituut gevonden? Wat een broddelwerk, ik had dat nooit geaccepteerd.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
ChojinZ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Je zegt het zelf al: een fout door laten werken. Dan heb je dus in het begin al een fout gemaakt. Dat kan je de tegelkruisjes niet kwalijk nemen. ;)
Mits goed gebruikt zijn tegelkruisjes echt wel een goed hulpmiddel.
Eens, alleen 60x60 zijn ook rotdingen om te leggen. Loodzwaar en gedoe met lijm eronder.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:38
prutswerk. Mijn badkamer is betegeld met 60x30 (muur) en 60x60 tegels (vloer). Volkomen vlak, en overal een even dikke voeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:26
In een badkamer kan verwacht worden dat je daar in Adam style aanwezig bent. Scherpe hoekjes (ook van tegels) zijn dan niet wenselijk. Deze kunnen dan gevaarlijke situaties opleveren.

Eerst rustig bespreken hoe dit op te lossen met de tegelzetter. Maak wel alvast rustig goede foto's van diverse hoeken. Best kans dat de tegelzetter ook wel inziet dat dit niet kan en er dingen aangepast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Dank voor de reacties allen!

Members only:

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bij grote tegels is een leveling systeem wel aan te raden om het echt perfect vlak te krijgen.

YouTube: Porcelain tiles 2'x4' (24"x48") installation - Pol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 20-08 15:50
Gerectificeerd houdt in dat de 4 zijden haaks en even lang zijn waardoor je gelijke 'kruisjes' krijgt. Dit houdt niet in dat de hoekjes niet kunnen steken (door kromtrekken tijdens het bakken). Leg eens een paar onverwerkte tegels op een geheel vlakke ondergrond (tafel bijv.) dan zie dat ze waarschijnlijk niet 100% vlak zijn.

Wil je volledig glad tegelwerk dan moet je gekalibreerd nemen, wil je vlak en gelijk werk dan moet je gerectificeerde én gekalibreerde tegels laten aanbrengen. Moet je wel een beetje geld uitgeven aan een stukadoor/egaliseerder want de ondergrond bepaalt het eindresultaat (hoe groter de tegel hoe meer dit van toepassing is).

Dat blusje is gewoon een foutje en moet vervangen worden, dat hoef je niet te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:19
Ik heb als amateur een prachtig glad badkamervloertje gelegd. 60x60cm mbv tegelkruisjes en lash clips. Ik heb geen zichtbare hoogteverschillen en keurig rechte en gelijkvormige voegen. Dat was mijn eerste tegelklus (tenminste, ik heb eerst de muren gedaan). Als een vermeende professional zoiets bij mij af zou leveren zou ik even verdrietig als kwaad zijn. Dat je niet uit de losse pols recht kan tegelen kan ik op zich nog inkomen, dat kan ik ook niet, maar pak er dan op zijn minst wat hulpmiddelen bij zodat het alsnog netjes wordt. Dit is gewoon prutswerk.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
leecher schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:53:
Dat je niet uit de losse pols recht kan tegelen kan ik op zich nog inkomen, dat kan ik ook niet, maar pak er dan op zijn minst wat hulpmiddelen bij zodat het alsnog netjes wordt. Dit is gewoon prutswerk.
Het valt of staat met de verwachtingen van de klant, wil je een 10 dan betaal je een 10, betaal je een 7 dan krijg je een 6-.

Het is altijd heel makkelijk met de vinger wijzen maar zonder verdere informatie is het makkelijk schieten terwijl je niet weet wat er is gecommuniceerd. Een beetje tegelwinkel heeft al zijn monsterwanden ook niet als een 10 uitgevoerd en strijklicht toegevoegd om het steken van tegels te laten zien zodat er geen onrealistische verwachtingen zijn. Dat TS het over vlakheid en gerectificeerd heeft laat iig zien dat hier iets niet klopt want dat heeft vrijwel niks met elkaar te maken.

Leuk dat iedereen hier meldt dat zijzelf het netter kunnen maar het lijkt mij heel stug dat je dat vanachter je toetsenbord kan beoordelen zonder de tegels (en de ondergrond) irl beoordeeld te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
De Rikster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Leuk dat iedereen hier meldt dat zijzelf het netter kunnen maar het lijkt mij heel stug dat je dat vanachter je toetsenbord kan beoordelen zonder de tegels (en de ondergrond) irl beoordeeld te hebben..
De foto's zijn best wel duidelijk en geven een goede indruk van het werk. Je ziet meteen al dat de voegen niet overal even dik zijn. Daarnaast zie je op foto 1 duidelijk de schaduw van een te hoog gelegde tegel.
Een beschadigde (ge-chipt) tegel leggen is ook niet netjes. Het kan zijn dat de tegel is stuk gegaan na het leggen, maar die kans is zeer klein. Vermoedelijk was de tegel al stuk maar is hij toch gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
ChojinZ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:33:
[...]

De foto's zijn best wel duidelijk en geven een goede indruk van het werk. Je ziet meteen al dat de voegen niet overal even dik zijn. Daarnaast zie je op foto 1 duidelijk de schaduw van een te hoog gelegde tegel.
Een beschadigde (ge-chipt) tegel leggen is ook niet netjes. Het kan zijn dat de tegel is stuk gegaan na het leggen, maar die kans is zeer klein. Vermoedelijk was de tegel al stuk maar is hij toch gelegd.
Dat kan je niet zeggen zonder verder uitgezoomde foto, misschien zijn de tegels wel niet zo maatvast als gerectificeerd doet vermoeden. Valt of staat dus nog steeds met de informatie en communicatie vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Ik zal proberen meer duiding te geven.

Members only:

Wellicht helpt dit.

[ Voor 9% gewijzigd door Kars op 14-02-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:19
Gevloekt door wie, jullie zelf of de vakman?
[...]
Een beetje tegelwinkel heeft al zijn monsterwanden ook niet als een 10 uitgevoerd en strijklicht toegevoegd om het steken van tegels te laten zien zodat er geen onrealistische verwachtingen zijn.
Enigszins offtopic maar ik heb gemerkt dat een beetje tegelwinkel absoluut belabberd licht in de showroom heeft en ik daar uberhaupt nauwelijks kan beoordelen of tegels er fatsoenlijk uit zien. Ik heb tot nu toe maar 1 bedrijf gezien die de tegels op een goede manier heeft gepresenteerd. Kunstlicht, daglicht, verschillende opstellingen, het kunnen verplaatsen om de invloed van ander licht of een andere hoek te zien, etc. Levert eigenlijk niet aan particulieren en richt zich vooral op bedrijven, architecten etc. Het was een bijzondere ervaring vergeleken met gangbare tegelzaken. Er was ook geen sprake van een verkoopgesprek maar een rondleiding in de mogelijkheden, wat lichtval doet etc. Uiteindelijk uiteraard wel gekocht en meer besteedt dan gepland want als je eenmaal zulks mooi hebt gezien tja :9
De gemiddelde monsterwand/bord in een tegelwinkel is voor ons verworden tot een kansloze verkooppoging.
Anyways, tot zover deze rant over tegel showrooms :+

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
De Rikster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:41:
[...]

Dat kan je niet zeggen zonder verder uitgezoomde foto, misschien zijn de tegels wel niet zo maatvast als gerectificeerd doet vermoeden. Valt of staat dus nog steeds met de informatie en communicatie vooraf.
Je had al gezien dat de foto's clickable waren?

Ik durf te beweren dat ik aan deze foto's meer dan genoeg kan zien. Daarnaast, als een tegel wat dikker is (niet gerectificeerd) dan tik je de tegel toch wat dieper in de tegellijm? De bovenkant moet egaal en vlak zijn, hoe de onderkant er uitziet (niet egaal/vlak) maakt niets uit....

Een afwijking in de dikte is makkelijk op te lossen door de tegel wat dieper te leggen.

[ Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 14-02-2017 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Laatst online: 15:40
[...]

Het valt of staat met de verwachtingen van de klant, wil je een 10 dan betaal je een 10, betaal je een 7 dan krijg je een 6-.

Het is altijd heel makkelijk met de vinger wijzen maar zonder verdere informatie is het makkelijk schieten terwijl je niet weet wat er is gecommuniceerd. Een beetje tegelwinkel heeft al zijn monsterwanden ook niet als een 10 uitgevoerd en strijklicht toegevoegd om het steken van tegels te laten zien zodat er geen onrealistische verwachtingen zijn. Dat TS het over vlakheid en gerectificeerd heeft laat iig zien dat hier iets niet klopt want dat heeft vrijwel niks met elkaar te maken.

Ik begin bijna te denken dat jij die vloer gelegd hebt :o Ik snap best dat er een andere kant van het verhaal is, maar zo lever je toch geen werk af?! Die tegel ligt zo te zien gewoon 3mm dieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
leecher schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:47:
Gevloekt door wie, jullie zelf of de vakman?

[...]
Door de vakman.. Gisteravond door mijzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoStax
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Is de vloerverwarmingsmat eerst zelf in een lijmlaag gelegd of is alles in één keer handeling door gedaan?

In het laatste geval is het zelfs met levelling systeem best lastig om alles strak te krijgen vanwege het hoogteverschil i.c.m. met grote tegels.

Als er tegels uit gaan zou ik die verwarmingsmat ook direct vervangen. Redelijke kans dat die kabel bij sloopwerk ergens schade oploopt en je vloer van 220V voorziet. Alles is na te meten maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdr
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:45
Wij hebben gekalibreerde tegels op de wanden van de badkamer. Bij het kiezen daarvan werd er door de verkoper al op gewezen dat het aanbrengen van zulke tegels niet voor iedere tegelaar is weggelegd.
Het vraagt grote precisie en geduld omdat de recht afgesneden zijkanten absoluut niet vergevingsgezind zijn bij het niet volkomen vlak tegelen. De zeer smalle voeg helpt daar ook niet bij. Bij 'gewone' tegels met afgeronde zijkanten kan er wat makkelijker een foutje weggemoffeld worden.
Gelukkig was bij ons degene die tegels aangebracht heeft vakkundig genoeg voor een mooi resultaat.

Misschien dat de tegelzetter die hier aan werk is geweest gewoon te weinig ervaring had met dit type tegels. Maar dat hoeft natuurlijk niet ten koste van jou te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik zou nu ook de vloerverwarming niet gebruiken op de eerste foto zie ik gaatjes in de voegen als die te diep doorlopen heb je zo sluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
ChojinZ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:08:
[...]

Je had al gezien dat de foto's clickable waren?
Ja, dan kan ik inzoomen, niet uitzoomen.
Ik durf te beweren dat ik aan deze foto's meer dan genoeg kan zien.
Ik durf ook zat te beweren. Sterker nog, dat doe ik op een dagelijkse basis als ik dit soort situaties moet beoordelen.
Daarnaast, als een tegel wat dikker is (niet gerectificeerd) dan tik je de tegel toch wat dieper in de tegellijm?
Je bedoelt niet gekalibreerd. Als je op een hoekje tikt gaan de twee naastgelegen ook omlaag.
De bovenkant moet egaal en vlak zijn, hoe de onderkant er uitziet (niet egaal/vlak) maakt niets uit....

Een afwijking in de dikte is makkelijk op te lossen door de tegel wat dieper te leggen.
Daarom heb je verder uitgezoomde foto's nodig, als èèn hoek steekt zit het in de vlakheid van de tegels en dat kan je nu net niet zien zo.
lolgast schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:20:
[...]

Ik begin bijna te denken dat jij die vloer gelegd hebt :o
Maak je geen zorgen, ik was het niet ;)
Ik snap best dat er een andere kant van het verhaal is, maar zo lever je toch geen werk af?! Die tegel ligt zo te zien gewoon 3mm dieper.
Ik zie op de eerste foto voornamelijk schaduw door extreem strijklicht, zo beoordeel je toch geen werk?!
ChojinZ schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:33:
[...]

De foto's zijn best wel duidelijk en geven een goede indruk van het werk. Je ziet meteen al dat de voegen niet overal even dik zijn.
Je ziet helemaal niet alle voegen maar slechts 1 kruising. Maar ligt dat aan het slecht leggen of zijn de tegels niet allemaal dezelfde maat?
Daarnaast zie je op foto 1 duidelijk de schaduw van een te hoog gelegde tegel.
Met de juiste (of verkeerde) belichting zie je dat ook bij een geplakte postzegel. Dat is een gevolg maar geeft geen duidelijkheid over de oorzaak.
Zo te zien achteraf (door het ontbreken van enig spoor van voegsel in het breukvlak) maar dat is gissen. Dat hoort gewoon niet uiteraard maar dat zei ik al eerder.

Maar TS zijn de tegels nu perfect haaks, maatvast en vlak? Vooral de tweede foto laat me hieraan twijfelen, met goede producten is het welhaast lastiger om ze zo te leggen dan strak als je zou verwachten met gerectificeerde tegels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Tegelzetter is zojuist geweest.
Members only:
De Rikster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:48:
Maar TS zijn de tegels nu perfect haaks, maatvast en vlak? Vooral de tweede foto laat me hieraan twijfelen, met goede producten is het welhaast lastiger om ze zo te leggen dan strak als je zou verwachten met gerectificeerde tegels.
Members only:

Afwachten tot vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Netjes zo hoort het hopelijk gaat de tweede keer beter.

Tegelen is niet heel moeilijk alleen je moet de tijd nemen om het netjes te doen. Vorige huis ook de hele badkamer gedaan ging prima maar niet op tijd klaar (moet ook centjes verdienen) dus tegellaars gevraagd om het af te maken. Ik had alleen het toilet beneden gedaan met dezelfde tegels al boven dus mooi voorbeeld wat we wilden. Maar hij wilde er niet aan beginnen. Hij snapte niet helemaal waarom wij het wilde uit besteden omdat hij niet niet veel beter kon. :o Dus kon ik weer aan de slag. :(

Maar in ons nieuwe huis huis was het tegel werk ook niet netjes. 6 jaar oude badkamer en de voegen waren gescheurd. tegel voegen niet de juiste afstand meer of minder was rommelig. Was ook 'profi' gedaan volgens de vorige bewoners. Gelukkig goede deal op het huis dus zelf maar opgelost. Voegen uitkrabben en opnieuw voegen. Wat een rot klus maar het is keurig geworden. en over een jaar of 3-4 als we de badkamer gaan aanpassen pakken we de tegels ook even echt goed aan. Hopelijk kunnen we dan wel iemand vinden die het wel goed kan. Geen tijd meer voor klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Update:
Members only:

Ik zal van het weekend nog even een foto van het resultaat maken en hier neerzetten :)
Dank voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Davidshadow13 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:47:
Persoonlijk vind ik dit echt broddelwerk. Van een professionele tegelzetter mag je echt wel beter verwachten. Wij hebben thuis net de keuken betegeld met 60x60 op 40 m2. Nog nooit zelf tegels gelegd en het resultaat was een stuk beter dan dit.

Juist voor mooie voegen (tegelkruisjes) en voor het mooi vlak laten over lopen van je tegels heb je uitstekende hulpmiddelen waardoor het echt niet moeilijk is. Dit ziet er gewoon uit als een haastklus en zou ik never nooit niet accepteren.
De meeste pro's zul je niet met die kruisjes zien werken, de ervaren tegelzetter plakt ze er op het oog keurig in. Dit is waarschijnlijk een tegelplakker geweest met een slechte dag of een kater van de dag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]

Wat een kwats, dit is gewoon een -10 in kwadraat. Zelfs een bestaande tegelmuur/vloer overplakken wordt beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb wel kruisjes gebruikt, maar steek ze er dan met 1 pootje in, dus niet in de kruising maar van bovenaf in de voeg, zie je ook meteen aardig of er hoogteverschil is, geen gedoe met verwijderen ook. Alleen moet je dus wel iets beter in de gaten houden of je tegels in een rechte lijn komen te liggen ten opzichte van elkaar. Maar als je daar al moeite mee hebt kun je het tegelen waarschijnlijk beter uitbesteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
sugarlee89 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:26:
[...]

Wat een kwats, dit is gewoon een -10 in kwadraat. Zelfs een bestaande tegelmuur/vloer overplakken wordt beter dan dit.
Bedankt voor deze kwalitatief hoogwaardige bijdrage in een topic waar TS al minstens een week geleden heeft gemeld dat het probleem naar tevredenheid is opgelost door de tegelzetter. d:)b

:w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:48
En daarbij is -10 in het kwadraat +100.. :9

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars