Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Uiteraard op Windows 10 x64. Games zoals World of Warcraft, League of Legends, GTA V, The Division. Dat speel ik de laatste tijd het meest. De laatste twee hoeven niet per se op Max settings te draaien. Ik snap dat dat niet kan op een Budget systeem. Hopelijk WoW wel op (bijna-)Max.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is voor mij € 1000,00. Ik kan misschien via mijn werkgever bestellen, die besteld wel vaker ICT producten. Dat zou een stukje BTW schelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles nieuw, behalve een monitor, muis en headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk natuurlijk. Kwa energieverbruik heb ik geen eis. MicroATX lijkt me een mooi formaat.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een lijst gemaakt van componenten. Zou iemand aub zo vriendelijk willen zijn om te kijken of dit wel een beetje een goede keuze is kwa prijs/kwaliteit en met een blik op de toekomst. Niet per se de kwaliteit van de videokaart ed., maar meer kwa uitbreidingsmogelijkheden. Ik snap dat een GTX1080 oid. langer meegaat, maar dat is voor mij helaas te duur. Ik heb gelet op USB3.0, M.2 slot, Kaby Lake processor, etc.
De lijst;
Gamen. Uiteraard op Windows 10 x64. Games zoals World of Warcraft, League of Legends, GTA V, The Division. Dat speel ik de laatste tijd het meest. De laatste twee hoeven niet per se op Max settings te draaien. Ik snap dat dat niet kan op een Budget systeem. Hopelijk WoW wel op (bijna-)Max.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is voor mij € 1000,00. Ik kan misschien via mijn werkgever bestellen, die besteld wel vaker ICT producten. Dat zou een stukje BTW schelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles nieuw, behalve een monitor, muis en headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk natuurlijk. Kwa energieverbruik heb ik geen eis. MicroATX lijkt me een mooi formaat.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een lijst gemaakt van componenten. Zou iemand aub zo vriendelijk willen zijn om te kijken of dit wel een beetje een goede keuze is kwa prijs/kwaliteit en met een blik op de toekomst. Niet per se de kwaliteit van de videokaart ed., maar meer kwa uitbreidingsmogelijkheden. Ik snap dat een GTX1080 oid. langer meegaat, maar dat is voor mij helaas te duur. Ik heb gelet op USB3.0, M.2 slot, Kaby Lake processor, etc.
De lijst;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 192,35 | € 192,35 |
| 1 | ASRock H270M Pro4 | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | MSI Radeon RX 470 ARMOR 4G OC | € 191,75 | € 191,75 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Gigabyte Force K3 Gaming keyboard | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Intel 600p 256GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 855,84 | |