bluetooth koptelefoon ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik wil een bluetooth koptelefoon kopen voor mijn iPhone 6S voor tiijdens het sporten, mijn vraag is hoe jullie ervaringen zijn met draadloos muziek beluisteren via bluetooth.

Valt het wel eens weg ? krijg je minder kwaliteit geluid ? of kan ik beter voor bedraad gaan ?

ik heb deze bluetooth koptelefoon in gedachte:

Philips SHB6250

krijg ik met deze een betere geluidskwaliteit dan met apple oortjes ?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 14-02-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
Ik gebruik dagelijks een bluetooth koptelefoon met mijn iPhone 5s en dat werk prima. Ik heb weleens gehad dat soms als je net verbind dat het geluid wat hapert voor een paar seconden en daarna normaal wordt.

Ik gebruik een budget bluetooth koptelefoon van Mpow (Magneto). Dit is overigens al het derde exemplaar, maar deze houd het al enkele maanden vol (afkloppen). Voor 30 euro mag je niet klagen. Overigens iedere keer gratis een andere gehad. Veelal hadden ze na een maand of wat ineens geen zin om meer te verbinden.

Helaas heb ik geen ervaring met de Philips koptelefoon die je noemt. Ik lees wel wisselende verhalen over deze koptelefoon hier op Tweakers en Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Je moet geen bluetooth koptelefoon halen voor de geluidskwaliteit. Ik gebruik zelf dagelijks de Sony MDR-XB650BT en heb gekozen voor een bluetooth koptelefoon omdat ik veel sport en reis en een kabeltje mij vaak in de weg zit. Soms hapert die even en soms moet je wat meer tijd steken om hem connected te krijgen maar ik ben er tevreden mee omdat ik hem heb gekocht met niet te hoge verwachtingen: geen super geluidskwaliteit maar wel lekker mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Dus een apple oordopjes geven betere kwaliteit met snoer?

Ik zit aan deze te denken, is dit een betere kwaliteit ?

V&A aangeboden: Philips ActionFit Airborn Bluetooth (Sport)Koptelefoon

[ Voor 68% gewijzigd door Farabi op 14-02-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ik gebruik een pricewatch: Philips SHB7150 (Zwart), en ik heb niks te klagen over de kwaliteit (maar ik heb een telefoon die iig claimt dat ie extra geweldig 24bit bluetooth doet; het zal wel :+). Er zit ook een mini-jackaansluiting op (en er zit zelfs een kabeltje bij) zodat 'ie ook als normale bedrade koptelefoon kan fungeren dus je hebt dan zelf de keus, al kan je bedraad niet de microfoon gebruiken. Verder vind ik 'm prettig zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 14-02-2017 13:56 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb zelf ervaring met plantronics blackbeat go en de Bell Boy oordopjes. Nadeel van deze twee vind ik dat ze vrij zwaar zijn en dat het kabeltje in je nek veel wrijving heeft waardoor de oortjes redelijk snel uit het oor gaan. Ik ben weer terug naar de standaard simpele EarPods.

Edit: daar heb je met een koptelefoon natuurlijk geen last van... toch beter lezen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door SirLenncelot op 14-02-2017 21:17 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Pagina: 1