Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Template voor bedrijf: Website, PowerPoint, Excel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Henkieprob
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-01-2023
Ten eerste: ik weet niet zeker of dit de goede plek is voor deze vraag, sorry als hij verkeerd staat.

Ik ben op zoek naar een zakelijke Wordpress template voor een bedrijfswebsite. Nu zijn er veel templates te vinden, daar heb ik geen problemen mee.

Maar wat ik graag wil is een template waar ook in dezelfde stijl een Excel en PowerPoint bestand zit. Dus dat de website een bepaalde stijl heeft, en dat deze stijl ook terugkomt in Excel grafieken en PowerPoint slides.

Weten jullie waar ik dit kan zoeken?

Het is geen probleem als het wat geld kost (budget ongeveer 50 euro).

Alle reacties

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 16:55
Henkieprob schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:55:
Weten jullie waar ik dit kan zoeken?
Ja hoor, www.google.nl. Dit is een zoekmachine waar je kunt zoeken naar allerlei verschillende zaken.

(En nu even serieus : wat heb jij zelf gedaan? Tweakers.net is geen ik-dump-mijn-probleem website. Eigen effort is vereist als je geholpen wilt worden, helemaal als het om iets zakelijks gaat. Wij zitten hier immers niet om jouw betaalde baan uit te voeren)

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Allereerst:

@Henkieprob Hierboven heeft @Killah_Priest echt een punt.

Een kleine hint: zoek is naar Responsive templates of schakel een developer in die naar je eigen wensen en stijl een template zou kunnen maken!

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?