[forum][mobiel] link naar laatste reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
Het forum heeft bij alle topic lijsten een link naar de laatste reactie. Super handig, zeker voor een myat browser zoals ik. Op je mobiel (in portrait) valt die kolom echter weg, en heb je alleen de mogelijkheid om "laatste" te kiezen, wat je naar de laatste pagina stuurt maar wel bovenaan.
Dat kost een hoop scrollwerk en dat vindt mijn smartphoneduim niet fijn ;(

Behalve dat vind ik het eigenlijk ook niet heel intuïtief dat de knop "laatste" niet naar de laatste reactie verwijst.

Dus, mijn vraag: kan hier wat aan gedaan worden? Misschien kan de knop aangepast worden, of de kolommen omgedraaid zodat de meest nuttige zichtbaar blijft op een smaller scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_off.png voor ieder topic in de topiclijsten verwijzen naar de eerste post sinds je huidige sessie. Is dat niet beter?

Bij lopende topics lees je dan verder waar je de vorige keer was gebleven. Bij oudere topics kom je bij de laatste post.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
Oh daar had ik somehow nog nooit op geklikt :D Dat helpt inderdaad al een stuk, al blijf ik een link naar de laatste reactie prettiger vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat mischien een mogelijkheid is, is om de link naar de laatste reactie in de smalste grade te verplaatsen naar onder het aantal reacties. Daar is in principe nog wel ruimte.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Bij topics met meerdere pagina's is daar idd zat ruimte. Bij topics met maar 1 pagina is het sowieso niet zo'n issue. Dat is misschien best een optie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:42:
Wat mischien een mogelijkheid is, is om de link naar de laatste reactie in de smalste grade te verplaatsen naar onder het aantal reacties. Daar is in principe nog wel ruimte.
Er staat vziw ook een verzoek om de datum van de laatste reactie bij de smalste weergave te laten zien. Iets om te combineren?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:49:
[...]

Er staat vziw ook een verzoek om de datum van de laatste reactie bij de smalste weergave te laten zien. Iets om te combineren?
Ja, ik zou inderdaad dan ook de datum vermelden; gewoon de inhoud van de kolom zeg maar verplaatsen.

Intentionally left blank

Pagina: 1