hallo beste tweakers,
ik heb voor mijn vrouw, naar mijn dunken een leuke sims3 / 4 gaming pc gebouwd
de sims draait er super goed op onder windows 10 home
echter word windows 10 niet zo snel uit gevoerd als ik persoonlijk verwacht had.
nu is de vraag is windows 10 home gewoon traag of kan ik in het bios nog wat aanpassen
zodat het wel wat sneller gaat of is mijn verwaxhting te groot geweest?
Windows 10 home
Sims 3 draait super
Internet explorer opend traag 10 -12 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Firefox browser opend traag 10-12 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Edge browser opend traag 15 - 20 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Chrome browser opend traag 15 -20 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
skype verliest geregeld internet verbinding
progjes office, vlc, photor, en allerlei progjes openen gewoon zeer traag voor mijn verwachtings gevoel
wie kan er wat toelichting geven
Edit : windows 10 home schoon ge installeerd met mobo driver cd daarna alle win 10 updates ge installeerd
of de proc aan het trhottelen is ga ik in deloop van de dag is chekken en ik zal de bios is even bekijken
Waarom amd tja amd verslaafd zal ik maar zeggen
Hardware samenstelling:
Proc: AMD Black Edition - AMD FX 8350 https://tweakers.net/pric...oler-boxed/specificaties/
Mobo: ASRock 970M Pro3
Mem: Crucial Ballistix Sport 8 GB - 1600 MHz
Grafisch: Gigabyte GV-RX460WF2OC-4G GDDR5
HDD: Seagate Barracuda ST1000DM010 1TB
ODD: ASUS DRW-24D5MT
kast: Bitfenix nova
Voeding: Inter-Tech EPS-650W
Software: Windows 10 Home Orgineel clean install
als er nog vragen zijn hoor ik dat graag
mvg Heidebrink aka flappie
ik heb voor mijn vrouw, naar mijn dunken een leuke sims3 / 4 gaming pc gebouwd
de sims draait er super goed op onder windows 10 home
echter word windows 10 niet zo snel uit gevoerd als ik persoonlijk verwacht had.
nu is de vraag is windows 10 home gewoon traag of kan ik in het bios nog wat aanpassen
zodat het wel wat sneller gaat of is mijn verwaxhting te groot geweest?
Windows 10 home
Sims 3 draait super
Internet explorer opend traag 10 -12 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Firefox browser opend traag 10-12 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Edge browser opend traag 15 - 20 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
Chrome browser opend traag 15 -20 sec, eenmaal opgestart is google search vrij vlot kan sneller
skype verliest geregeld internet verbinding
progjes office, vlc, photor, en allerlei progjes openen gewoon zeer traag voor mijn verwachtings gevoel
wie kan er wat toelichting geven
Edit : windows 10 home schoon ge installeerd met mobo driver cd daarna alle win 10 updates ge installeerd
of de proc aan het trhottelen is ga ik in deloop van de dag is chekken en ik zal de bios is even bekijken
Waarom amd tja amd verslaafd zal ik maar zeggen
Hardware samenstelling:
Proc: AMD Black Edition - AMD FX 8350 https://tweakers.net/pric...oler-boxed/specificaties/
Mobo: ASRock 970M Pro3
Mem: Crucial Ballistix Sport 8 GB - 1600 MHz
Grafisch: Gigabyte GV-RX460WF2OC-4G GDDR5
HDD: Seagate Barracuda ST1000DM010 1TB
ODD: ASUS DRW-24D5MT
kast: Bitfenix nova
Voeding: Inter-Tech EPS-650W
Software: Windows 10 Home Orgineel clean install
als er nog vragen zijn hoor ik dat graag
mvg Heidebrink aka flappie
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 554857 op 14-02-2017 13:05 . Reden: gevraagde informatie bijgewerkt ]