Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over audio poorten Gigabyte B150

Pagina: 1
Acties:

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Iedereen

Ik heb dit moederbord

pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P

Mijn vraag gaat over de audio kwaliteit van de achterste en voorste audio poort (dus geconnecteerd met het kabeltje naar de voorkant van mijn case Fractal Design Define S).

Is de kwaliteit van beide uitgangen hetzelfde of gaat de achterste audio poort die direct geconnecteerd is met het moederbord sowieso de beste kwaliteit leveren?

Thanks

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Ze worden door dezelfde chip aangestuurd. Enige variabele is de kabel van je kast.

Tenzij je nu al merkbaar verschil hoort met high end geluidsapparatuur ga je het niet merken. Speakers sowieso altijd aan de achterkant, voorkant is meer voor headsets gemaakt.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Thanks

Vraagje dat ik misschien hier kan posten, hoe krijg ik gelijktijdig geluid uit beide poorten? Volgens internet met Realtek Audio Manager? Maar ik kan dat programma dus nergens vinden...

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

Even gegoogled en hier wat gevonden http://www.tomshardware.c...eck-realtek-audio-manager :*)

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !