Toon posts:

webcam probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik win2k opstart en met webcam opstart dan freezed men systeem spontaan pas na 3 a 4 keer reset-ten kan ik men cam aan zetten is dit een voeding probleem ?

mijn specs zijn p || 266 196 mb ram tnt 16 mb agp 200 watt voeding ennuh optical logitechje en de webcam logitechje cd ram hd en diskette

dus moet ik nieuwe voeding /?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Als het een USB webcam is probeer eens je andere poort. Zou een voedings probleem kunnen zijn. Een beetje webcam trekt 500mA. Misschien net de druppel?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voeding probleem? Lijkt me sterk... :?

Indien het een USB webcam is, dan kan het ook gewoon aan brakke USB drivers en foute USB instellingen in de BIOS liggen. Wat voor een chipsetje heeft je mobo en hoe is USB ingesteld in je BIOS (bijv. assign IRQ to USB enzo)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 12:44 schreef om3ega het volgende:
Als het een USB webcam is probeer eens je andere poort. Zou een voedings probleem kunnen zijn. Een beetje webcam trekt 500mA. Misschien net de druppel?
ff alle aparaten optellen :

1 : hdd WD 13.9 GB 7200 toeren
2 : riva tnt 16 mb (slurpt veel stroom er warm (heeet) )
3 : diskette (trekt niets)
4 : cd rom (aopen 40 x)
5 : netwerk kaart isa :)
5 : creativ 128 SB
6 : usb pci kaart
7 : 3 geheugen banken vol 196 in totaal
8 : intel pentium 2 266
9 : logitech mouseman optical usb
10: logitech webcammetje
11: monitor zit ook op de voeding van kast dat was het zo ongeveer

:)

Verwijderd

USB webcam? Je loopt de kans dat in dit geval de webcam alle stroom van je USB poorten inpikt. Een ander USB gevalletje er bij en je hebt problemen... Heeft dus niets met je voeding te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 12:48 schreef BalusC het volgende:
Voeding probleem? Lijkt me sterk... :?

Indien het een USB webcam is, dan kan het ook gewoon aan brakke USB drivers en foute USB instellingen in de BIOS liggen. Wat voor een chipsetje heeft je mobo en hoe is USB ingesteld in je BIOS (bijv. assign IRQ to USB enzo)
een lx chipset ennuh usb pci kaartje die ik nooit heb hoeven te installen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 12:51 schreef klausewitz het volgende:
USB webcam? Je loopt de kans dat in dit geval de webcam alle stroom van je USB poorten inpikt. Een ander USB gevalletje er bij en je hebt problemen... Heeft dus niets met je voeding te maken.
ik kan beter men usb connectortje van men muis pakken en hem op ps2 gooien ?
Pagina: 1