Ik heb in december een pc gebouwd op basis van onderstaande specificaties. Hij deed het prima totdat hij laatst bij het opstarten vastliep in het windows login scherm..Na een reboot startte hij niet meer door, kon nog wel in het bios komen. De SSD leek niet meer zichtbaar en de CPU liep op de max frequentie te draaien.
Na nog een keer rebooten kan ik helemaal het bios niet meer in..De computer start op, fan draait even en hij geeft een bios piepje (normaal, was al eerder ingesteld). Bij het bios splash screen doet hij niks meer..kan niet met delete in het bios komen. Control alt delete deed het eerst nog wel maar nu ook niet meer,..Numpad lampje reageert wel
Wat heb ik al geprobeerd:
- kabels aangedrukt
- ander toetsenbord
- bios reset door zonder spanning een schroevendraaier tegen de betreffende pins aan te houden.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Is het het moederbord?
Na nog een keer rebooten kan ik helemaal het bios niet meer in..De computer start op, fan draait even en hij geeft een bios piepje (normaal, was al eerder ingesteld). Bij het bios splash screen doet hij niks meer..kan niet met delete in het bios komen. Control alt delete deed het eerst nog wel maar nu ook niet meer,..Numpad lampje reageert wel
Wat heb ik al geprobeerd:
- kabels aangedrukt
- ander toetsenbord
- bios reset door zonder spanning een schroevendraaier tegen de betreffende pins aan te houden.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Is het het moederbord?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 109,99 | € 109,99 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 279,50 | € 279,50 |
1 | Raijintek Agos Zwart | € 57,50 | € 57,50 |
1 | TP-Link Archer T4UH | € 33,35 | € 33,35 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 99,99 | € 99,99 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 134,- | € 134,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.119,84 |