Compacte speaker of Chinese bluetooth spul?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 06:02
Ik ben op zoek naar een speaker(bar) die op een kleine bureau naast m'n laptopje past. Het is een kleine bureau maar ik zou graag fijn naar muziek willen luisteren wat af en toe lekker luid op mag. De laptop zelf heeft helaas niet de beste speakers.

Behalve normale PC speakers heb ik ook naar chinese bluetooth speakers gekeken zoals de BlitzWolf F4 en de Xiaomi Mi en deze spraken me eigenlijk wel aan. Compact en goedkoop echter gezien de youtube reviews kan het geluid niet al te luid en is de kwaliteit waarschijnlijk niet te vergelijken is met een normale speakers. Ik vraag me af wat jullie aanraden, wellicht zijn er anderen die een zo compact mogelijke speaker in huis hebben?

Ik zoek een?
Compacte speaker voor op 't bureau, nauwelijks ruimte dus moet klein zijn maar wel fatsoenlijk/luid geluid kunnen produceren.

Wat is je budget?
max. 50 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aan te sluiten op de 3.5mm jack en standaard als speaker te gebruiken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Bluetooth speakertjes van Xiaomi/BlitzWolf, PC speakers van logitech etc. niet echt iets kunnen vinden wat én binnen het budget past en kwalitatief goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Heb zelf de Xiaomi speaker, mooi apparaatje, degelijk/goed geluid en qua formaat kun je hem werkelijk overal neerzetten.

Verder ook in het bezit van een Sony SRS-BTX300 welke destijds 2x jouw budget heeft gekost. Het verschil hoor je natuurlijk, maar vond de latere aanschaf van de xiaomi prijs/kwaliteit beter.