Op mijn moederbord de Asus A7v zitten 2x dipswitches 1x4 en 1x6 die van 6 kom ik niet in mijn manual tegen, iemand enig idee waarvoor deze zijn.
Verwijderd
Als de poorten links zitten, is het dan de rechtse of de linkse dipswitch?
Ik neem aan de linkse aangezien iedereen wel weet dat de rechtse voor de multiplier is. (Niet aanwezig op een mobo MET audio).
Waar die lonkse voor zijn weet ik niet precies, maar ik weet zeker dat het wel in de manual staat. (zelf een audio laatst in elkaar gezet bij iemand.)
PS een WOA=without audio toch?
Ik neem aan de linkse aangezien iedereen wel weet dat de rechtse voor de multiplier is. (Niet aanwezig op een mobo MET audio).
Waar die lonkse voor zijn weet ik niet precies, maar ik weet zeker dat het wel in de manual staat. (zelf een audio laatst in elkaar gezet bij iemand.)
PS een WOA=without audio toch?
Die zes dipswitches zitten daar om de multiplier van je unlockte duron/tbird te veranderen. Kortom ze zijn voor overklokken :-))
Je moet een nieuwe versie van je User's Manual van de site van Asus downloaden. De manual die bij je moederbord zat is rev. 1.01 (June 2000) en op de site staat rev. 1.02 (August 2000). Daar staat het wel in! Het is een PDF-bestand(v1.3) en daarvoor heb je Acrobat Reader v4.x nodig.
Verwijderd
http://www.asus.com/Products/Motherboard/manual_socka.html
Daar staat revisie 1.03 (!!) al !
Ik kon het ook niet vinden in mijn munual, maar als je dan op een foto kijkt zie je hem wel staan ! Heel raar gedaan !
Daar staat revisie 1.03 (!!) al !
Ik kon het ook niet vinden in mijn munual, maar als je dan op een foto kijkt zie je hem wel staan ! Heel raar gedaan !