Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-11 09:44
ik heb vandaag mijn computer voorzien van een schone install van windows 10 en heb de drivers van mijn moederbord geïnstalleerd en van mijn grafische kaart, vervolgens heb ik een paar programma's geïnstalleerd
Firefox , steam, cc cleaner.

heb steam aangezet en ben paar games gaan downloaden en ben toen weg gegaan voor half uurtje ongeveer, bij thuiskomst reageerde mijn pc enorm traag en zag ik taakbeheer dat mijn geheugen op 99 procent stond .

ik heb dit probleem eerder gehad en het was toen windows defender, , nu kan ik niet terug vinden waar dit probleem vandaan komt en vandaar dat ik hier even de vraag stel en hopelijk tot een oplossing kunnen komen .

hier mijn specs,

intel i5 6500 skylake

16 gb intern geheugen

grafische kaart xfx r9 390x 8gb

windows 10 home

1 ssd van 250 gb en 1 hdd van 1 tb

het geheugen is dus na ongeveer een uurtje a 2 uurtjes op 99 procent en reageert mijn pc enorm traag.

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 13-02-2017 17:21 ]

psn: taker-mart

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:53
De specs wel ietsjes gedetailleerder. Welk merk? Wat voor type?

Wat zegt taakbeheer? Waarom zet je ccleaner op een clean install? Vragen, vragen..

[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 13-02-2017 17:25 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-11 09:44
Nat-Water schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:23:
De specs wel ietsjes gedetailleerder. Welk merk? Wat voor type?

Wat zegt taakbeheer? Waarom zet je ccleaner erop? Vragen, vragen..
hoe bedoel je , wat zegt taakbeheer ? taakbeheer zegt dus dat mijn geheugen op 99 procent zit .

cc cleaner gebruik ik altijd en denk niet dat ik daar een rede voor hoef te geven .

en wat maakt het merk van het geheugen uit ? het is een windows 10 probleem wat al jaren bekend is , alleen de vraag is , hoe dit op te lossen .

psn: taker-mart

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt een Windows 10 probleem en daarvoor open je - met veel te weinig info - een probleem in een subforum over hardware.

1) niet gek dat mensen dan vragen welk hardware je hebt.
2) hoe dan ook zit je hier verkeerd.
3) met de houding die je hierboven toont (weinig inzet, weinig info en als andere erom vragen ipv gewoon te antwoorden een grote bek opzetten) zit je sowieso waar dan ook op GoT op de verkeerde plek.

Dicht.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.