Windows 10 software?
[i]Ik zoek een niet al te dure windows 10 software nu is mijn vraag welke raden jullie aan?[i]
[i]Ik zoek een niet al te dure windows 10 software nu is mijn vraag welke raden jullie aan?[i]
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 17:18 ]
Pro is evenduur (alleen bij de oem versie), dus waarom niet?Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:14:
Home of Pro, is dat je vraag?
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Verwijderd
Pro heeft mogelijkheden waarvan misbruik gemaakt kan worden, of die je zelf evt. moet instellen (ofwel mogelijkheden die je fout kunt doen).T.Kreeftmeijer schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:17:
[...]
Pro is evenduur (alleen bij de oem versie), dus waarom niet?
Ik zie de home versie als een waar je niets aan hoeft te doen en de pro voor meer vrijheid. Daar zit een beetje het verschil denk ik.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:22:
[...]
Pro heeft mogelijkheden waarvan misbruik gemaakt kan worden, of die je zelf evt. moet instellen (ofwel mogelijkheden die je fout kunt doen).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq