Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bokkie72
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-08 19:48
Hallo allen,

Ik werk al meer dan 10 jaar bij dezelfde werkgever, met veel plezier overigens. In de loop van de tijd veel ervaring opgedaan en mooie trainingen mogen volgen. Daarnaast goed door kunnen groeien, begonnen als software ontwikkelaar en nu architect/lead engineer. Het werkgebied is ook erg interessant: medische apparatuur, sterk technisch georiŽnteerd en internationale projecten. Ik vervul diverse rollen: o.a. product owner, architect, requirements engineer, system engineer, etc... etc..

Maar na al die jaren begint het een beetje te kriebelen. Het gaat me overigens niet om meer salaris, mijn huidige avw zijn gewoon goed.

Als ik een beetje rond kijk op het internet (ook op tweakers ja), dan vind ik voornamelijk ICT vacatures die te maken heb met web-technologie of 'administratieve' automatisering. Hiermee heb ik niet zoveel, ik vind dat niet zo interessant en mijn kennis ervan is beperkt. Waar zijn de leuke hightech-bedrijven in mijn regio?

In de loop van de tijd wel een paar keer contact gehad met recruiters, deze hebben allemaal hun mooie beloften niet waar gemaakt. Mijn ervaring met recruiters is zeer, zeer, zeer slecht.

Mijn vraag is daarom: wat is de beste manier om de juiste vacatures te vinden? Wat zijn jullie ervaringen? Waar moet ik niet zoeken en waar juist wel?

Alvast bedankt!

• BrammeS
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:30
Ja recruiters zijn in feite gewoon verkopers. Het ziet er van buiten vooral mooi uit maar ondertussen rammelt het aan alle kanten.

Ik ben door een recruiter bij mijn huidige werkgever terecht gekomen en heb daar geen negatieve ervaringen mee. Ik ben op een prima manier geplaatst. Iemand die zijn zaakjes en know-how voor elkaar had en gewoon solide en correct over kwam.

Advanced sheep-counting strategies

Pagina: 1

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*