Pricewatch drop-down optie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337mhz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-07 14:14
Ik heb vaak dat ik snel even iets in de pricewatch wil opzoeken maar bijvoorbeeld een pagina open heb staan die ik niet wil afsluiten en dus rechtermuisknop op pricewatch moet doen om deze in een nieuwe tab te openen. Vervolgens moet ik nog het product gaan zoeken.

Is het niet handig dat je een soort van pricewatch drop-down zoek functie hebt zodat je gelijk "open nieuwe tab" op het product zelf kan doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sr9yhp9.png

[ Voor 6% gewijzigd door 1337mhz op 13-02-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
1337mhz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:52:
dus rechtermuisknop op pricewatch moet doen om deze in een nieuwe tab te openen.
Je kan ook met de MMB* erop drukken, scheelt weer een stap extra.

Niet dat ik de functie niet handig zou vinden voor mobile gebruikers.

*Middle Mouse Button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337mhz
Klopt, maar dan moet ik nog steeds in dat nieuwe venster naar het product zelf gaan zoeken.

Met een simpele dropdown search bar zou ik gelijk ook de MMB kunnen gebruiken op het product zelf.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@1337mhz, leg nog even stap voor stap uit wat je precies bedoelt, want ik volg niet niet helemaal. Zoals ik het nu lees, hebben wij al een dropdown waar je prima een zoekresultaat in een nieuwe tab kunt openen...

• 1337mhz
Kijk, ik zit nu op het Forum en ik kan nu niet zoeken in de pricewatch tenzij ik deze in een ander venster eerst open en vervolgens ga zoeken, of via de homepage natuurlijk.

Wat ik bedoel is dat als ik nu met mijn muis over pricewatch zou gaan dat er een zoekbalk zou verschijnen waardoor ik snel naar een product zou kunnen gaan, zonder dat ik eerst de pricewatch zou moeten openen in een anders venster of vanuit de homepage zou moeten zoeken.