Afgelopen vrijdag, tijdens de suspend van een vmsessie een crash gehad, pc liep klem en heb hard restart (reset button).
Na herstart is de vm sessie gelocked en heb ik de suspended .vmdk gedelete.
Aangezien deze 26gb was, is die niet in de prullenbak beland. (gewoon weg)
de lock was voorbij echter alle data ook weg. Voelt een beetje "stom".
kennelijk heb ik de juiste file (met data) gedelete.
In de regel zou je met een recovery programma de data wel terug kunnen vinden, dacht ik, was me in het verleden ook gelukt.
Heb inmiddels een batterij van deze progs geprobeerd, ik vind nergens de file van 26gb terug, wel de kleinere file die ik ook gedelete had.
(wise data recovery, easyUS data recovery, 7-data recovery, Lazesoft recovery, ontrack recovery, pc inspector, getdatabaxk, en r-studio (geeft iets meer beeld).
Heb zowel de pinned topic gelezen van recovery als op vmware fora gestruind, ik zit ff met de handjes in het haar. Ik vind niets terug.
zie ik iets over het hoofd? of is het bestand echt weg? in de regel wordt er toch alleen een aanpassing in toc gedaan?
Na herstart is de vm sessie gelocked en heb ik de suspended .vmdk gedelete.
Aangezien deze 26gb was, is die niet in de prullenbak beland. (gewoon weg)
de lock was voorbij echter alle data ook weg. Voelt een beetje "stom".
kennelijk heb ik de juiste file (met data) gedelete.
In de regel zou je met een recovery programma de data wel terug kunnen vinden, dacht ik, was me in het verleden ook gelukt.
Heb inmiddels een batterij van deze progs geprobeerd, ik vind nergens de file van 26gb terug, wel de kleinere file die ik ook gedelete had.
(wise data recovery, easyUS data recovery, 7-data recovery, Lazesoft recovery, ontrack recovery, pc inspector, getdatabaxk, en r-studio (geeft iets meer beeld).
Heb zowel de pinned topic gelezen van recovery als op vmware fora gestruind, ik zit ff met de handjes in het haar. Ik vind niets terug.
zie ik iets over het hoofd? of is het bestand echt weg? in de regel wordt er toch alleen een aanpassing in toc gedaan?
no comment