BSOD baby schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:34:
Ik denk dat TS het gewoon goed bedoeld maar niet heel duidelijk communiceert (correct me if I'm wrong) maar hij bedoelt dat er verkoper(s) actief zijn bij V&A die 2e hands MSI kaarten aanbieden die op een sketchy manier verkregen zijn waardoor ze geen garantie bieden bij MSI zelf (overigens hoeft een fabrikant geen garantie te bieden aan een product, dat doet de verkoper dus bijvoorbeeld alternate, is slechts een service die fabrikanten aanbieden).
Gewoon een opmerking van TS voor mede tweakers.
Hoeft niet meteen te worden gezegd "EIGEN RISICO!!!1!".
Dat je 2ehands koopt betekent niet dat je automatisch verwacht geen garantie te hebben, het krijgen is een ander iets.
Ja ik wil niet meteen "sketchy" zeggen maar msi geeft idd aan dat de verkopende partij de garantie moet bieden en je kan rma aanvragen met een bon van bvb alternate azerty bol etc.
De kaarten momenteel op vraag en aanbod hebben geen bon en waar het op lijkt een niet officieel verkoop kanaal.
Met andere woorden voelt alsof er gedaan wordt aan verkoop van niet eerlijk verkregen goederen of dit nou uit diefstal oplichting of fraude vandaan komt laat ik in het midden feit blijft dat er geen garantie op zit via msi waarmee wel geadverteerd wordt!