Videokaarten zonder bon

Pagina: 1
Acties:
  • 709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 11:59
De laatste tijd staan er erg veel videokaarten in vraag en aanbod van MSI, deze komen zonder bon en schijnen na navraag dus ook geen garantie te hebben via MSI zelf.

Misschien is dit handig om te weten mocht je interesse hebben in deze kaarten.
Ikzelf ben dus al de dupe omdat MSI geen garantie verleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:50

nelizmastr

Goed wies kapot

Het probleem is feitelijk hoeveel het wel hebben van garantie je waard is in euro's. Koop je tweedehands voor weinig dan accepteer je het risico.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je een tweedehands product koopt, betaal je al minder en neem je dus her risico, je koopt immers zonder bon dus geen garantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRAXION
Ik geef het alleen even aan hier aangezien een hoop verkopers aangeven ja je hebt garantie via MSI maar dit is dus niet het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is totaal geen technische vraag/discussie.

Move VB -> SF

Ik twijfel overigens sterk of het daar wel topicwaardig is, maar dat mag de SF crew bepalen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
dion_b schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:21:
Dit is totaal geen technische vraag/discussie.

Move VB -> SF

Ik twijfel overigens sterk of het daar wel topicwaardig is, maar dat mag de SF crew bepalen.
Het is wel iets wat op de site tweakers.net vraag en aanbod staat....
Denk dat daar best eens wat aandacht aan besteed mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Ik denk dat TS het gewoon goed bedoeld maar niet heel duidelijk communiceert (correct me if I'm wrong) maar hij bedoelt dat er verkoper(s) actief zijn bij V&A die 2e hands MSI kaarten aanbieden die op een sketchy manier verkregen zijn waardoor ze geen garantie bieden bij MSI zelf (overigens hoeft een fabrikant geen garantie te bieden aan een product, dat doet de verkoper dus bijvoorbeeld alternate, is slechts een service die fabrikanten aanbieden).

Gewoon een opmerking van TS voor mede tweakers.
Hoeft niet meteen te worden gezegd "EIGEN RISICO!!!1!".
Dat je 2ehands koopt betekent niet dat je automatisch verwacht geen garantie te hebben, het krijgen is een ander iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
BSOD baby schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:34:
Ik denk dat TS het gewoon goed bedoeld maar niet heel duidelijk communiceert (correct me if I'm wrong) maar hij bedoelt dat er verkoper(s) actief zijn bij V&A die 2e hands MSI kaarten aanbieden die op een sketchy manier verkregen zijn waardoor ze geen garantie bieden bij MSI zelf (overigens hoeft een fabrikant geen garantie te bieden aan een product, dat doet de verkoper dus bijvoorbeeld alternate, is slechts een service die fabrikanten aanbieden).

Gewoon een opmerking van TS voor mede tweakers.
Hoeft niet meteen te worden gezegd "EIGEN RISICO!!!1!".
Dat je 2ehands koopt betekent niet dat je automatisch verwacht geen garantie te hebben, het krijgen is een ander iets.
Ja ik wil niet meteen "sketchy" zeggen maar msi geeft idd aan dat de verkopende partij de garantie moet bieden en je kan rma aanvragen met een bon van bvb alternate azerty bol etc.

De kaarten momenteel op vraag en aanbod hebben geen bon en waar het op lijkt een niet officieel verkoop kanaal.

Met andere woorden voelt alsof er gedaan wordt aan verkoop van niet eerlijk verkregen goederen of dit nou uit diefstal oplichting of fraude vandaan komt laat ik in het midden feit blijft dat er geen garantie op zit via msi waarmee wel geadverteerd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Hoe goed bedoelt je post ook is, dit topic krijgt van mij een slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.