Ik heb een ProDesk 400 met windows 7 pro, deze Windows was al voorgeinstalleerd. Bij de eerste opzet heb ik ook de Drive Encryption van WinMagic geactiveerd, leek mij een extra veilige optie, MAAR na het installeren en verwerken van de laatste updates kreeg ik na het opstarten een eindeloze loop met de boodschap 'updates mislukt, reverting', dat had 2 uur geduurt daarna heb ik het systeem maar uitgezet aangezien het 30 minuten ongeveer hoort te duren, nu krijg ik deze boodschap elke keer als ik het systeem opstart.
Nu heb ik een recovery dvd, maar telkens als ik via de hp recovery wil repareren geeft hij de boodschap dat HPDE (encryptie) is ingeschakeld, die eerst uitschakelen. Ja, hoe doe ik dat als Windows nooit start? ZOwel normale Windows als VM werken niet.
Cleanboot gaat ook niet, aangezien ik niet in Windows kom.
Ik las ook iets van iemand die zijn drive 2 dagen liet encrypten, daarna decrypten 2 dagen. Dat laatste heb ik geen idee hoe dat is gedaan, ik zoek liefst zsm een manier om deze win7 te laten werken.
Wat zijn de beste stappen in deze?
Nu heb ik een recovery dvd, maar telkens als ik via de hp recovery wil repareren geeft hij de boodschap dat HPDE (encryptie) is ingeschakeld, die eerst uitschakelen. Ja, hoe doe ik dat als Windows nooit start? ZOwel normale Windows als VM werken niet.
Cleanboot gaat ook niet, aangezien ik niet in Windows kom.
Ik las ook iets van iemand die zijn drive 2 dagen liet encrypten, daarna decrypten 2 dagen. Dat laatste heb ik geen idee hoe dat is gedaan, ik zoek liefst zsm een manier om deze win7 te laten werken.
Wat zijn de beste stappen in deze?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12