2in1 Laptop kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 22:59
Hoi Tweakers,

Heb jullie advies even nodig, ik heb mijn macbook late 2013 verkocht en ik wil wat nieuws!

Zal zelf te kijken naar dit model
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UAK-BB282T

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga er voornamelijk films/series op kijken en gebruiken voor school (typwerk etc.)

Wat is je budget?
1200 euro, bij de mediamarkt rond de 1400 (heb een vriend die bij de mediamarkt werkt en krijg via hem korting)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
maximaal 2 keer per week.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor merk, wil graag een laptop die licht is een goede batterijduur heeft. Zat te kijken naar 2 in 1's maar dat hoeft het niet te zijn. Zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn als het een mooi ding is ;)

Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten Titan

[ Voor 3% gewijzigd door Titan op 13-02-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 22:58
Als je niet van plan bent te gamen, dan kom je lang niet tot 1200 euro toe. 2 in 1 laptops zijn leuk, maar persoonlijk vind ik ze niet zo praktisch en qua durabiliteit is het ook niet Ideaal.

Is zoiets wat voor je?
https://www.mediamarkt.nl...n-15-au030nd-1455712.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laptop die je aanhaalt is ideaal. Ik heb hem zelf bij de MM gezien en hij springt er qua beeldkwaliteit overal bovenuit. Het is nog net een glansscherm, maar spiegelt nauwelijks, bijna mat, en veel mooier dan het fletse scherm van de goedkopere versies van de UX360. Ook mooier dan de rest wat er staat, dus ook de HP's. Ik zou zeggen, ga zelf maar effe kijken, dan ben je zo overtuigd. Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
marcel4332 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:54:
Als je niet van plan bent te gamen, dan kom je lang niet tot 1200 euro toe. 2 in 1 laptops zijn leuk, maar persoonlijk vind ik ze niet zo praktisch en qua durabiliteit is het ook niet Ideaal.

Is zoiets wat voor je?
https://www.mediamarkt.nl...n-15-au030nd-1455712.html
Heb dit model ook gezien, maar wil graag een lichte laptop en een goede batterij duur. Dat is deze helaas niet echt ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:59:
Die laptop die je aanhaalt is ideaal. Ik heb hem zelf bij de MM gezien en hij springt er qua beeldkwaliteit overal bovenuit. Het is nog net een glansscherm, maar spiegelt nauwelijks, bijna mat, en veel mooier dan het fletse scherm van de goedkopere versies van de UX360. Ook mooier dan de rest wat er staat, dus ook de HP's. Ik zou zeggen, ga zelf maar effe kijken, dan ben je zo overtuigd. Succes. :)
Ben vanavond langs geweest, en is inderdaad echt een prachtig ding! kan hem aan de haak slaan voor 950 euro. Alleen werd mij wel verteld dat er in de eerste week van maart een nieuwe line-up binnen komt van Asus, en wie weet een opvolger hiervan. Kon het helaas nergens vinden :S dus wat is verstandig. Even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 22:58
Titan schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:01:
[...]

Ben vanavond langs geweest, en is inderdaad echt een prachtig ding! kan hem aan de haak slaan voor 950 euro. Alleen werd mij wel verteld dat er in de eerste week van maart een nieuwe line-up binnen komt van Asus, en wie weet een opvolger hiervan. Kon het helaas nergens vinden :S dus wat is verstandig. Even wachten?
Ik zou dan zeker even wachten, zelfs als de opvolger te duur voor je is, word deze vaak wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titan schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:01:
[...]
Het was wel al een nieuwe versie. Toen ik bij de MM was, was dat eind januari dit jaar, net voor de BTW-actie, toen was deze net binnengekomen. Erg nieuw dus. Maar als er eerdaags weer nieuwe aankomen, dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Deze was toen nog € 1199,- en in de Pricewatch staat hij voor € 1140,-. Dus ik ben wel benieuwd hoe jij hem dan voor € 950,- kan krijgen? Gewoon wat afdingen bij de MM? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Het was wel al een nieuwe versie. Toen ik bij de MM was, was dat eind januari dit jaar, net voor de BTW-actie, toen was deze net binnengekomen. Erg nieuw dus. Maar als er eerdaags weer nieuwe aankomen, dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Deze was toen nog € 1199,- en in de Pricewatch staat hij voor € 1140,-. Dus ik ben wel benieuwd hoe jij hem dan voor € 950,- kan krijgen? Gewoon wat afdingen bij de MM? :)
Hij werkt daar en hij heeft uiteraard personeels korting :). Maar het wachten dus niet waard? Want dan koop ik hem deze dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Titan schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:06:
Hij werkt daar en hij heeft uiteraard personeels korting :). Maar het wachten dus niet waard? Want dan koop ik hem deze dagen
Ik zou zeker niet wachten. Als de nieuwe lijn komt moet je nog maar afwachten of die vergelijkbare schermen hebben (zo'n beetje het belangrijkste pluspunt van dit model) en de kans dat deze dan niet meer verkocht wordt is ook aardig aanwezig.

Wat je jezelf echter wel moet afvragen: Waarom deze? Waarom niet het model met Core i5 en 256GB SSD voor €230 minder? Qua snelheid is dat meer dan genoeg voor jouw gebruik en mocht de opslag niet voldoende zijn dan kun je voor veel minder dan die €230 een hele leuke externe SSD kopen voor extra flexibiliteit.
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UAK-BB304T

[ Voor 7% gewijzigd door Croga op 14-02-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
Croga schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Ik zou zeker niet wachten. Als de nieuwe lijn komt moet je nog maar afwachten of die vergelijkbare schermen hebben (zo'n beetje het belangrijkste pluspunt van dit model) en de kans dat deze dan niet meer verkocht wordt is ook aardig aanwezig.

Wat je jezelf echter wel moet afvragen: Waarom deze? Waarom niet het model met Core i5 en 256GB SSD voor €230 minder? Qua snelheid is dat meer dan genoeg voor jouw gebruik en mocht de opslag niet voldoende zijn dan kun je voor veel minder dan die €230 een hele leuke externe SSD kopen voor extra flexibiliteit.
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UAK-BB304T
Hoi Croga,
Dit model is helaas niet bij de mediamarkt verkrijgbaar, dus voor 30 euro meer heb ik een i7 en 512ssd. Denk dat ik toch voor dat model ga. Ik had trouwens ook gevraagd aan de jongens van Asus bij mediamarkt betreft de nieuwe lineup en die vertelde dat er geen nieuwe variant hiervan komt. Dus ik denk dat ik dat vanavond toch de i7 ga bestellen. Nogmaals bedankt voor je input!
Pagina: 1