Hoi Tweakers,
Heb jullie advies even nodig, ik heb mijn macbook late 2013 verkocht en ik wil wat nieuws!
Zal zelf te kijken naar dit model
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UAK-BB282T
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga er voornamelijk films/series op kijken en gebruiken voor school (typwerk etc.)
Wat is je budget?
1200 euro, bij de mediamarkt rond de 1400 (heb een vriend die bij de mediamarkt werkt en krijg via hem korting)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
maximaal 2 keer per week.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor merk, wil graag een laptop die licht is een goede batterijduur heeft. Zat te kijken naar 2 in 1's maar dat hoeft het niet te zijn. Zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn als het een mooi ding is
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten Titan
Heb jullie advies even nodig, ik heb mijn macbook late 2013 verkocht en ik wil wat nieuws!
Zal zelf te kijken naar dit model
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UAK-BB282T
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga er voornamelijk films/series op kijken en gebruiken voor school (typwerk etc.)
Wat is je budget?
1200 euro, bij de mediamarkt rond de 1400 (heb een vriend die bij de mediamarkt werkt en krijg via hem korting)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
maximaal 2 keer per week.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor merk, wil graag een laptop die licht is een goede batterijduur heeft. Zat te kijken naar 2 in 1's maar dat hoeft het niet te zijn. Zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn als het een mooi ding is
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten Titan
[ Voor 3% gewijzigd door Titan op 13-02-2017 12:37 ]