Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop met maximaal budget 700

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag : Laptop

Eisen
Maximaal 700 euro, dit bedrag is door mijn werk vastgested, kan niet hoger belasting technisch
Minimaal 17 inch, persoonlijke redenen
SSD schijf

Relevante software en hardware die ik gebruik
intensief gebruik van adobe Dreamweaver voor programmeer werk

Extra info
Geen die hard gamer maar zou graag planet coaster oid willen draaien.
Geen video bewerking
Ga geen films kijken op de laptop
Ga er niet mee opstap alleen voor thuis en in de tuin

Wat ik al gevonden via de vergelijker

Lenovo Ideapad 110-17IKB 80VK0003MH
HP 17-x112nd
Asus VivoBook R753UA-TY271T

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 12:56 ]

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
aangezien dat niemand maar de moeite heeft genomen om maar met iets te komen. al was het maar specificaties....

Heb ik zelf maar de knoop door gehakt. Bedankt

Verwijderd

Dan ben ik toch benieuwd, welke laptop heb je gekozen en waarom?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 19:44 ]

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Tja, niemand hier is verplicht om binnen 30 uur te reageren, uit nergens blijkt dat je haast had met de keuze en je had misschien je topic een bump kunnen geven.

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwachte ook niet binnen 24 uur een antwoord maar meer dan anderhalve dag en 100 views verder? En zo lastig was mijn vraag toch niet heb me best gedaan voor voldoende vooronderzoek

maar de laptop die besteld is stond niet op de lijst die ik had gevonden toen ik de post maakte.

Het is nu de LENOVO IdeaPad Z70-80 geworden, deze was eerst buiten budget maar is bij een winkel verlaagd tot net binnen het budget. heeft geen SSD maar een hybride HD, voldoet dit toch niet voldoende dan kan ik altijd nog een SSD aanschaffen. Maar dat was de compromis omdat deze een GeForce kaart in heeft zitten en de rest Intel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:35:
Ik verwachte ook niet binnen 24 uur een antwoord maar meer dan anderhalve dag en 100 views verder? En zo lastig was mijn vraag toch niet heb me best gedaan voor voldoende vooronderzoek

maar de laptop die besteld is stond niet op de lijst die ik had gevonden toen ik de post maakte.

Het is nu de LENOVO IdeaPad Z70-80 geworden, deze was eerst buiten budget maar is bij een winkel verlaagd tot net binnen het budget. heeft geen SSD maar een hybride HD, voldoet dit toch niet voldoende dan kan ik altijd nog een SSD aanschaffen. Maar dat was de compromis omdat deze een GeForce kaart in heeft zitten en de rest Intel.
Een goede keuze Kim. Veel plezier met je laptop! ;)
Pagina: 1