Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een app waarmee je kan bepalen wanneer een simkaart actief is! Ik zit namelijk met het volgende probleem. In mijn toestel zitten 2 simkaarten (prive en werk) nu wil ik graag met een app kunnen zeggen dat de werk simkaart voor bepaalde tijden beschikbaar is. Nu kan ik dit ook wel door gewoon de simkaart uit te zetten. Probleem is alleen het weer consequent weer aanzetten.

Dus is hier een app voor om dit in te stellen?

Alle reacties

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat heet flightmodus of gewoon je sim/netwerk uitschakelen - standaard functie in iedere telefoon. zou niet weten wat een app daar aan gaat veranderen/verbeteren

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:19:
dat heet flightmodus of gewoon je sim/netwerk uitschakelen - standaard functie in iedere telefoon. zou niet weten wat een app daar aan gaat veranderen/verbeteren
Vliegtuig modus is voor beide simkaarten. Daarnaast heb ik niet gezien dat je een vliegtuigstand in kan stellen voor maar een paar uur....

Dus reactie van niks.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:13

eagle00789

Est. November 2005

geen lmgtfy links aub

[ Voor 79% gewijzigd door Prulleman op 13-02-2017 13:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
*knip*

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 13-02-2017 13:46 ]

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 14:25
Probeer eens met 'trigger' apps te werken. Daarmee kan je op basis van tijd/locatie/trigger bepaalde acties instellen (waaronder mogelijk ook het aan/uitschakelen van sims)...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
Zou je wat meer informatie kunnen geven over wat je zelf al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden. Het is hier namelijk de bedoeling om eerst zelf te zoeken voor je een vraag stelt, het is daarbij ook handig om te delen wat je hebt gevonden en waarom dat niet werkt. Als je al wat apps hebt geprobeerd, waarom voldeden deze niet etc.

Ik zou eerst eens wat apps uit de play store proberen:
https://play.google.com/store/search?q=schedule%20dual%20sim
ik zie er zo een paar tussen staan die zouden kunnen werken.

Als dat niet werkt zal je (zoals goldcard ook zegt) het moet zoeken in automatiserings apps, zoals tasker, besef wel dat deze zo flexible en uitgebreid zijn dat het erg lastig kan zijn om exact voor elkaar te krijgen wat je wilt.

Strava

Pagina: 1