He, kan iemand me ff helpen met het volgende? Ik ben op zoek geweest naar betaalbare laserprinter. Ik wil goed en snel zwart/wit kunnen printen, hoef geen plaatjes en kleur te kunnen, want daar heb ik nog een hp 690c voor. Nu heb ik drie printers gezien HP LJ 1200, Brother 1270 en een Kyocera, maar kan nergens reviews of vergelijkingen vinden waar ik iets aan heb. ZDnet bv. is heel miniem. Zou iemand hier iets zinnigs over kunnen zeggen? Of een andere suggestie qua printer kunnen doen? Ik ga 'm gebruiken om teksten, facturen e.d. te printen. Dus goede kwaliteit, maar niet heel veel afdrukken.
Verwijderd
Hp laserjetjes zijn niet duur en goed 
de L series moet je dan hebben geloof ik als je goed/goedkoop wilt zijn..
de L series moet je dan hebben geloof ik als je goed/goedkoop wilt zijn..
Verwijderd
Ik moet ook enkel teksten, mails en code afdrukken met mijn laserprinter. Ik heb een OKI, Okipage 6w gekocht, enkele maanden geleden nog in de GB voor 3000 Bef.
Maar jij bent precies van plan er veel meer geld aan uit te geven...
HP is meestal veel geld, voor kwaliteit die je bij een ander merk vindt voor veel minder.
Maar jij bent precies van plan er veel meer geld aan uit te geven...
HP is meestal veel geld, voor kwaliteit die je bij een ander merk vindt voor veel minder.
Uit eigen ervaring: KyoceraMita fs1000+, 'nuff said. Werkt onder alle OS'en perfect, 14ppm, lekker stil (ivm hp laserjet 1100) en bovendien netwerkaansluiting.Op dinsdag 03 juli 2001 12:15 schreef Rand-ei het volgende:
He, kan iemand me ff helpen met het volgende? Ik ben op zoek geweest naar betaalbare laserprinter. Ik wil goed en snel zwart/wit kunnen printen, hoef geen plaatjes en kleur te kunnen, want daar heb ik nog een hp 690c voor. Nu heb ik drie printers gezien HP LJ 1200, Brother 1270 en een Kyocera, maar kan nergens reviews of vergelijkingen vinden waar ik iets aan heb. ZDnet bv. is heel miniem. Zou iemand hier iets zinnigs over kunnen zeggen? Of een andere suggestie qua printer kunnen doen? Ik ga 'm gebruiken om teksten, facturen e.d. te printen. Dus goede kwaliteit, maar niet heel veel afdrukken.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous